Jeszss, nee, wat een verschrikkelijk nieuws. Ook ik ga heel hard voor je duimen dat er volgende week een hartje klopt. Heel veel sterkte in deze onzekere tijd. Dikke knuffel.
Wat een verdrietige berichten. Wens jullie veel kracht de komende tijd! meiden met een goede echo gefeliciteerd! hier vandaag afspraak gemaakt met mvm as vrijdag ochtend. Dus weer even testen toch spannend op de een of andere manier 16 jan om 15 u weer een echo bij gyn
Jeetje Jeszss....dat klinkt idd niet goed. Nog duimen dat je iets achter loopt in zwangerschap en er volgende week een hartje klopt. Sterkte!
Jeszss, wat een vervelend bericht! Ik duim heel hard dat er volgende week een mooi hartje klopt! Sterkte met de onzekerheid meid! Knuffel! Alle mooie echo's, gefeliciteerd! Genieten! @ vertellen: hier hebben we het nog niemand vertelt. De planning is om dit na de echo van de 21e te doen. Alleen aan familie en naaste vrienden. En mijn groepje op fb van de geboorte van onze zoon (al is 2liefjes al op de hoogte )Ik hoop dat we de week voor carnaval de termijnecho hebben. Als het goed is ben ik dan 13 weken met carnaval en kan ik het mijn vriendengroepje vertellen. Kan immers niet drinken en in een blaasontsteking smoes trappen ze geen tweede keer Die heb ik 3 jaar geleden al gebruikt. Ben al druk aan het brainstormen over hoe we het wie vertellen.
Weer slecht nieuws gisteren, sterkte jeszss! Zijn er hier nog meer meiden met extreme vermoeidheid? Ik lig elke avond uiterlijk 2100 u in bed, gisteren zelfs 20 uur maar ik blijf moe, rond enen smiddags stort ik echt in. Ik moet moeite doen om mijn ogen open te hebben en aangezien ik hier elke dag 5 kindjes heb is rustiger aan doen echt geen optie. Mijn man vind het niet normaal en wil maar dat ik naar de huisarts ga, maar dat heeft geen enkele nut want het kan er gewoon bij horen. Merk dat hij ook geïrriteerd is dat er weinig uit mn handen komt s avonds en hij dus meer moet doen (ook al doe ik echt wel wat ik kan qua huishouden) waardoor ik ook nog eens een huilbui krijg (want ben naast heel moe ook heel emotioneel haha, jank om alles). Vanmorgen ging mn wekker om 5 uur Eerste gastkindje kwam al om 6 uur, heel vervelend nu ik zo moe ben! De laatste gaat vanavond pas om 18 uur weg dus weer een lange dag!
Oef cvm dan maak je lange dagen zeg! Maar hoe vervelend ook het hoort er echt bij. Ik sta zelf altijd om half zes op en val ook om 20 uur als een blok in slaap. Enige wat je kunt doen is je hb controleren. Maar dat gebeurt sws na je eerste afspraak met de vk. Als het te laag is krijg je staaltabletten. Maar toch. ... het zou fijn zijn als je man wat meer begrip heeft en je juist helpt want dat is juist wat je nu nodig hebt. .
Jeszss, sterkte! Ook ik duim mee voor je! Ik heb gisteravond echo gehad en het ziet er goed uit! Hartje klopt en het bewoog ook al mooi! Ze schatten nu een dag eerder dan ik dacht.
Gefeliciteerd nmv! Ik heb vandaag ook weer lang dagje.. Maar goed ook.. Want morgen echo en be. Nu al zenuwachtig. Beetje afleiding is dus wel gewenst. Hihi Dus morgen om 10:30 echo gyneocoloog ziekenhuis., als dat goed is dan hoef ik niet meer steeds naar het ziekenhuis toe en morgen avond om 20:45 heb ik mijn intake bij de verloskundige. We hopen ook op mooie berichten. Xxxx
Jeetje Jeszss, wat een naar bericht. Ik ga heel hard voor je duimen dat je wat achterloopt en dat je volgende week ieg 1 mooi hartje te zien krijgt. Hoewel dat natuurlijk ook dubbel zal voelen..... @ Papillons, NVM, DDis gefeliciteerd met jullie mooie echo's!! Dat was iedereen toch? Als ik iemand ben vergeten, sorry,... @ vertellen, familie weet het hier al. De rest wil ik na de echo (als die goed is) vertellen. We wachten niet tot 12 weken. Ook op m'n werk zal ik het dan vertellen, zeker gezien we volgende week de zomervakantie gaan bespreken @ slapen, als het aan mij ligt slaap ik prima! Alleen denkt 1 van mijn kindjes er wat anders over.... Gister aan het spoken, dus sliep pas half 2 / 2 uur. En als de wekker dan weer om 5:30 gaat is dat niet veel. Zit nu ook lekker te gapen op mijn werk..... Ben verder wel moe, zit na mijn werk echt uitgeteld op de bank 's avonds. En als ik thuis ben pak ik geregeld een middagslaapje met de kids mee
Jesszs, wat een droevig bericht! Ik duim voor je dat het andere vruchtje zich goed ontwikkeld. Wat een spannende week gaat dit dan worden voor je he... Ik heb weer een 'vertel mijlpaal' --> trof zojuist m'n leidinggevende, en heb het vast maar gezegd. Toch wel fijn dat ze het weet, i.v.m. vermoeidheid en we hebben maandag overleg over de werkverdeling etc. Mocht het nu nog mis gaan (over een weekje de eerste echo!), kan ik dat ook wat 'makkelijker' tegen haar zeggen. Voelt wel goed. Begon meteen heel relaxed over ouderschapsverlof enz. Super fijn! Gelijk een weekje vakantie in mei gepland, rondom hemelvaart en pinksteren. Dat wordt de laatste keer samen op vakantie! Vermoeidheid --> Is killing me! Met name in de middag, zo rond 13/14 uur. Er komt dan niks meer uit m'n handen zo'n beetje, dan kak ik helemaal in. In de avond wordt het dan wel weer beter, ben niet om 20 uur al doodmoe. Moet ik er wel bij zeggen dat m'n vriend echt ALLES doet nu in huis, echt zo lief! Ik plof met m'n haakwerkje op de bank (lekker kneuterig) en hoef er de hele avond niet meer vanaf te komen. Heerlijk cvm --> voor jou wel heel intensief met je gastkindjes zo vroeg! nmv --> gefeliciteerd met je mooie echo, fijn! Zijn er nog meiden met echo's vandaag?
Goeiemorgen iedereen. Pappilons van harte gefeliciteerd zo fijn om Di echo te zien hè Welkom cestmoi! Anneke wat een verhaal , ik vind je echt een sterke vrouw en gewoon doen wat jou goed voeld en gelukkig maakt. Jeszss wat naar we zullen duimen voor je X Hierzo nu Dr Phil kijken bizar verhaal joh
Jeszss bah... Wat heftig weer. Ook hier wordt op volop geduimd dat het ene vruchtje zich goed gaat ontwikkelen en dat je iets achterloopt. Maar pfff wat moet dit een heftige week voor je zijn. Vervelend ook dat nog niemand iets weet waardoor je ook niet echt je verhaal kwijt kan. nmv, gefelicteerd met je goede echo! Wat een fijn nieuws. Cetje, wat fijn dat je leidinggevende het zo goed meteen oppakt. En heerlijk vooruitzicht nog even weekje weg met zijn tweetjes. Ik heb naast de misselijkheid ook heel snel een vervelend vol gevoel. Alsof ik veel te veel gegeten heb en het echt dwars zit. Herkennen jullie dat? Gister om 18 uur gegeten maar om 23 uur nog het idee dat ik zo ontzettend vol zit dat het gewoon een naar gevoel geeft. Het liefst zou ik gewoon overgeven dan omdat ik dan denk dat het oplucht, maar dat komt dan niet. We vinden het hier heerlijk om uit eten te gaan met onze dochter. En ik weet nu al dat ik straks vroeg plat lig en heel lang niet uiteten kan. Dus we hadden afgesproken nog lekker paar keer uiteten te gaan binnenkort. Maar pfff... zoals ik me voel, zie ik dat eigenlijk ook niet zitten. Maar ik vind dat zo vervelend voor mijn man. Want die verheugt zich erop. Dus ik denk dat ik het toch een keer ga proberen en dan maar oppassen met wat ik eet en hoeveel.
En bedankt voor de lieve reacties op mijn verhaal. Het kwam misschien over alsof ik het heel vervelend vindt dat men zo reageert maar ik snap het ook wel weer hoor. Men kan het niet goed inschatten vanaf de zijlijn. Dus ik blijf heel lief glimlachen als ik voor 10e keer die week iemand tegenkom die vraagt of dat mijn dochter is (met een toontje ) of hoe ik dat met mijn dochter doe als mijn man is werken... En dan leg ik uit dat ik dit net als andere moeders doe. Het is allemaal goed bedoeld meestal. In het begin schrok ik er wel eens van omdat ik me helemaal niet enorm beperkt voel maar zo lijkt het aan de buitenkant natuurlijk wel. En hoe gek het ook klinkt maar ik vergeet wel eens dat ik in rolstoel zit, het is hier zo normaal dat ik wel eens vergeet dat het niet normaal is. En dat het voor de buitenwereld heel erg allemaal lijkt.
Pff, ik ben ook moe! Al 3 nachten max 7 uur geslapen en daar kan ik niet zo gied tegen. Zeker niet als ik de kleine man ook nog een keer moet knuffelen Gisteren ook een lekker lange dag. 7:30 in de auto gestapt en was om 22:25 thuis. We hadden nieuwjaarsborrel met buffet. Ik werk in een sector waar hat aandeel vrouwen een stuk kleiner is dan de mannen. Zeker in de buitendienst. Dus er stond veel vlees op het buffet. Plus allemaal vis die ik niet mag hebben. Dat werd dus voornamelijk frietjes en fruit.... Morgen maar even bijslapen als mijn kleine vriend ook naar bed gaat.
Nmv gefeliciteerd met de goede echo! Super! Cmv wat vervelend als je er niet aan toe kunt geven en je man je hier niet in steunt. Zou hem nog eens uitleggen dat je lichaam nu overuren aan het draaien is en hij hier iets meer begrip voor mag hebben. Mijn vriend doet nu veel extra, merk ook dat hij er sneller kribbig van wordt maar toont wel alle begrip en doet het uiteindelijk. Blijven toch mannen he Anneke herkenbaar dat gevoel heb ik vooral iedere avond na het avondeten en dat blijft dan ook in de nacht doorgaan dat vervelende gevoel. Alsof er een steen in mijn maag zit. Ik voel ook regelmatig een harde plek bij mijn maag. Ik ga vanavond eens de helft eten en als het nog steeds is eens proberen geen warm eten te nemen om te kijken of dat te zwaar valt. Dan even een broodje gezond of een salade proberen. Succes en veel plezier de echo's vandaag! Oh ja en moe ben ik ook heel erg! Ik moet van mezelf tot na gtst wachten omdat ik anders de halve nacht in bed wakker lig... maar lig er het liefste al om 7 uur in!
Anneke, had in alle drukte op het forum nog niet eens op je verhaal gereageerd, maar wilde je nog wel even laten weten dat ik vind dat je er heel sterk in staat! Wat oordelen mensen toch makkelijk he, als ze iemands verhaal niet kennen. Ookal is het goed bedoeld. En vervelend dat je met eten zo gauw vol zit! Hopelijk is dat ook iets wat bij de eerste drie maanden hoort, en gaat het daarna over? Kan je lekker nog even genieten met je man en dochter. Al schrijf je ook dat je gauw plat zal moeten. Vervelend! Misschien een goede traiteur wat lekkers thuis laten bezorgen? Of lekker lunchen ipv dineren? Hoop dat jullie een fijn alternatief vinden. Laawra, wat een lange dag gisteren! Kan me voorstellen dat je moe bent nu...
Sterkte, Jeszss, wat een onzekere tijd voor je. Ik hoop en duim ook mee voor je. Ik heb vandaag mijn eerste echo en het gaat nu toch ook wel kriebelen hoor. Ben pas om half 5 aan de beurt, dus wordt een lange dag... Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd! Geniet er lekker van .
Dank je wel! Ben volgens mn eigen berekening pas ongeveer 7+5 maar laatste menstruatie is wel al 9 weken terug. Volgende week echo, hoop dat ik wel iets verder ben al dan ik zelf denk