welkom bella en teske! gefeliciteerd!!! gezellig ik slaap ook slecht hoor. Kan niet in slaap vallen, word een paar keer wakker (dat had ik echt nooit).. mja zaterdag is mn man terug van zn business tripje, hopelijk gaat het dan beter hihi
Haha nee dat zou wel heel heel snel zijn. Denk het jaartal niet aangepast met banner maken. Hij is 1 jaar en 2 maanden.
Haha ik dacht al, anders had je 6 weken na de bevalling alweer bevrucht geweest, pffff had ik niet aan moeten denken haha. Leuk, een tweede. Duidelijke testen gehad dames? Ik zit nog steeds te zenuwenlijen. Dankzij de dames in het zwangerschapstesten topic die me hebben verteld dat de digitest niets zegt als mijn streepje op de actiontest gisteren lichter was dan eergisteren. Aan de andere kant, hcg schommelt in het begin, urine kan minder geconcentreerd zijn geweest, hcg verdubbelt elke 48 tot 72 uur dus testen hoeven niet elke dag op te lopen toch? En cb wad heel duidelijk, binnen 30 sec stond er zwanger. Verder lijken mijn borsten een stuk zwaarder en jeuken mijn tepels. Afgelopen weekend een pzar keer een druppel vocht uit mijn tepel gehad. Bij mijn oudste had ik dat pas na 8 maanden ofzo, maar goed ik heb mijn dochter 10 maanden gevoed dus misschien herkent mijn lichaam dat ofzo.
Helaas vanochtend een veel lichter streepje, ben bang dat het toch te mooi was om waar te zijn... Morgen nog een keer testen en anders ga ik jullie helaas al weer verlaten Ik hoef dus nog niet op de lijst
Jaaaaah ik mag me hier ook melden. Leuk om kletsgroepje te hebben. Bij mijn dochter van 17 maanden hebben we ook zo'n groepje gehad. Uiteindelijk hebben we geheime facebookgroep gemaakt en die is nog steeds actief. Super leuk! Wil iemand mij op de lijst zetten? Anneke111- 31 jaar- 2e kindje- 18 augustus afspraak: 31-12-2014 echo bij gyn Wij vertellen het onze familie (ouders) het direct zodra we zien. Mijn moeder wist het al uur na de test. En onze beste vrienden zullen we het gaan vertellen. Dat komt omdat een zwangerschap voor mij medisch gezien ook direct invloed heeft om mijn gezondheid. Dus lang geheim houden voor de mensen die hier regelmatig over de vloer komen is niet handig. De rest vertellen we het sowieso pas na de termijn echo. Ik ben nog beetje overdonderd omdat het deze keer snel is gegaan terwijl we bij mijn dochter er ruim 2 jaar over gedaan hebben. Door datum van echo en aanmelding MvM wordt het al wel echter. En het feit dat ik gister de theedoos al terug vond in de koelkast voelde wel echt als deja-vu...
En gatsie, die lichter wordende testen. Het hoeft niet perse iets te zeggen natuurlijk omdat het kan schommelen. Maar ik zou er ook wel zenuwachtig van worden. Hopelijk betekent het niet vervelends dames!
Wow dames! Ik heb gisteren een hele drukke dag gehad...wel af en toe bij gelezen, maar verder niet kunnen reageren...Ik ga mijn best doen om dat nu toe doen... @Soof, Kan het niet zijn dat je via de vk een doorverwijzing krijgt voor evt gynaecoloog? Volgens mij is het na een keizersnede iig noodzakelijk om in het ziekenhuis te bevallen. Dan zal die doorverwijzing ook wel komen toch? En welkom op dit forum! @nvm, wij hebben de eerste 2 ook redelijk dicht op elkaar. Ze schelen 21 maanden. Wij hebben wel een duowagen gekocht en daar heb ik nooit spijt van gehad! Onze oudste kon redelijk lopen, maar hoe fijn is het om haar ook gewoon in de wagen erbij te kunnen zetten?! Het loop een stuk lekkerder dan met zo'n plankje.... @juffie, fijn dat jij al symptomen hebt hoor! Hier nog niet zoveel te bekennen eerlijk..Heb gisteren nog wel een testje gewaagd en die was weer verder opgelopen gelukkig.. @cvm, wat balen dat je test nu lichter is...was het van hetzelfde merk? Ik heb ook actiontesten gebruikt en die geven pas laat een duidelijke streep hoor, zijn niet zo gevoelig. @2liefjes, Onze kids waren ook fijn van slag van de sint...stuiter de stuiter door het huis. Gelukkig sliepen ze wel goed @BellaDS en Teske Welkom en gefeliciteerd! @Louloute, ik heb ook problemen met slapen. Het duurt bij mij langer voordat ik in slaap kom, omdat ik maar aan 1 ding kan denken...(wat zou dat nou zijn?) @Staffie, balen dat je test nu lichter is....ik zal voor je duimen dat het toch een plakkertje is en dat je even een dipje had in je hcg of minder geconcentreerde urine... @Anneke, welkom! en Gefeliciteerd! Wat een mooie datum om een echo te hebben joh! Kun je fijn het nieuwe jaar in. Hier gaat alles zn gangetje....Voel nog niet zoveel en het blijft onwerkelijk...Ik denk dat ik het pas ga geloven na de echo van 5 januari...
Cvm en staffie meiden die strepen zeggen helemaal niks!!! Het hangt van zoveel factoren af hoe donker dat streepje wordt jullie moeten er niet naar kijken!!! Zwangerschapstest moet je beschouwen als zwanger/niet zwanger! Niet naar de streepjes kijken of het oploopt enzo. Als jullie willen weten of het goed gaat dan is de enige oplossing om je bloed te laten prikken en dan over 48u weer!!!
Het kletsen gaat hier hard zeg. Benieuwd of ik het bij kan houden. Duowagen gaat er hier niet komen denk ik. Voor de kleine babe straks hopelijk in de draagdoek als ik op pad ga. En de oudste kan eventueel in de buggy. Maar we zullen het wel zien. Slapen, hier ben ik veel midden in de nacht wakker. Lig dan zo 1,5 uur wakker. Agh ja, voor de rest gelukkig nog niet echt symptomen. Maar vorige keer ook pas vanaf 8 weken ofzo. Testjes, dames ik hoop voor jullie dat de streepjes niet zoveel zeggen en dat de baby's blijvertjes zijn. Ik heb hier geen ervaring mee. Nog nooit meer dan 1 test gedaan. En dat is nu ook het plan.
Ik durf me hier ook langzaam te melden. Datum is nu 14-8, maar ik verwacht dat ik na de echo wat later gezet ga worden.. Eerst maar eens het weekend afwachten, best spannend na m'n mk met 5 wkn de vorige ronde..
* ik ga ff 5 pagina's teruglezen * las iets over combinatietest. doen wij niet. 2liefjes, leuk ook een derde, hoe oud zijn die van jou? Louloute, 1e kindje is zoooo bijzonder. Het uitzoeken komt echt allemaal goed! Wat mij heel veel geholpen heeft in het begin: "die andere moeders doen ook maar wat" vertellen, ben ik nog niet over uit. Iedereen weet van mn miskraam vorige maand.. Alleen ben bang dat als het weer misgaat zij ook weer verdrietig zijn.. Lichter wordende testen.. tsja daar ben ik ook bang voor. Nadeel is ook dat er een voorraad op me ligt te wachten haha, heb er nog 9 , dus vrees dat ik de verleiding niet kan weerstaan.. ik ga nu weer snel verder werken.. o o wat is zp slecht voor je productiviteit
Ik meld me ook maar, voorzichtig. Uitgerekende datum is 18 augustus. Na een miskraam in oktober nu weer zwanger. Merk dat ik erg onzeker ben, maar tegelijkertijd deze keer wél een goed gevoel heb. Mijn kwaaltjes wisselen per dag: gisteren was ik enorm duizelig, flinke maagpijn en heel pijnlijke en zware borsten. Vandaag alleen maar veel plassen, meer honger en verder niets... borsten doen ook geen pijn. Herkennen jullie dat, dat je klachten elke dag weer anders zijn? Het is dan ook nog erg pril natuurlijk... Heel spannend dit!
Gefeliciteerd en welkom! Ik herken dat heel erg...ik ben 1 keer een beetje 'raar' geweest smorgens, af en toe mn borsten gevoeld, maar nu helemaal niets, behalve dan dat ik niet groei, maar dat mn broeken wel krapper om mn buik zitten....Duimen dat het goed zit!
Oh, dat van die broeken herken ik ook! Vooral 's avonds! Ik ben al niet de dunste, dus ik was flink aan het balen dat mijn broeken in een al grote maat nu ook al te strak zaten. Maar als het goed is, wordt dat alleen maar erger...
Gefeliciteerd en welkom amore1 en dezelfde! Ddis hopelijk zijn ze snel over Mja ik ben ook onzeker hoor. Maar aan de andere kant denk ik weer van, wat heeft het nou voor nut om bang te zijn? Extra stress dat is zeker slecht en ik schiet er niks mee op. Dus tsja..ik probeer te genieten ook al lukt het niet altijd. ik krijg iedere keer weer een hartverzakking als ik weer iets voel lopen. ..Ik heb ineens zoveel van die witte afscheiding niet normaal!
Welkom alle nieuwe en gefeliciteerd, wordt gezellig druk zo! Amore, klopt ook voor ons het derde kindje. Ik heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 2. Ik heb de maand voordat ik zwanger werd van ons dochtertje ook eerst een mk gehad, moeilijk om dan vertrouwen erin te hebben he? Merk dat ik dat nu ook nog in mijn achterhoofd heb zitten en het moeilijk vind om erop te vertrouwen dat het nu wel in 1 x goed zal gaan. DDis, vervelend dat je krampen hebt. Het hoort er denk ik ook wel een beetje bij. Ik voel ook de hele dag door vanalles in mijn buik, kleine uk moet natuurlijk genoeg plek maken
♥Augustus 2015♥ 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje DDis, 31 jaar, vierde kindje Amore, derde kindje 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar derde kindje louloutte, 26 jaar, eerste kindje 2liefjes, 26 jaar, derde kindje nmv, 28 jaar, tweede kindje 18 augustus chocootje, eerste kindje 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje BellaDS, 30 jaar, eerste kindje 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje Teske1987, 27 jaar, tweede kindje Afspraken 2 januari Juffie2 echo 5 januari DDis echo 6 januari DDis intake vk 6 januari nmv intake vk met echo[/QUOTE]