Oh meiden, ik word echt om elke scheet wakker. Slaap zo slecht... Ben blij als het morgen is en ik verder weet hoe en wat. En ml ligt zo hard langs me snurken hele bossen heeft ie al om. Verschrikkelijk...
Meiden even ern update vanaf mijn kant. Gister middag een hele heftige bloeding gehad. Naar het ziekenhuis geweest voor efn echo. Baby zat er nog en ook wat een trage hartreactie te zien. Maar ook zag ze veel bloed in de baarmoeder zitten. Moest een nachtje blijven en lig nu te wachten op verder nieuws. Ik hoop zo dat de baby blijft zitten maar ik bloed nog steeds
Meid wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte! We denken aan je en zijn er voor je hier als je wat kwijt wilt! Ik duim met heel mijn hart dat alles goedkomt xx
@ Stephanie, heel veel sterkte! Ik hoop dat het goed zit @ Fotofanaat, gefeliciteerd met je echo! @ Pien, mooi buikje! Zit hier ook echt al een buikje (met name eind van de dag). Er zat al een mooi laagje daar, maar dit is toch duidelijk meer dan dat het was @ tweeling, wij mogen maandag voor de echo. Knijp m nu al een beetje. We hebben tweelingen in de familie (mijn zusjes zijn er oa 1), alleen eeneiig dus niet erfelijk. Was ook bij mijn moeders derde zwangerschap, dus ben toch wat zenuwachtig Dames met een echo vandaag, succes en veel plezier!!
Stephanie, wat een schrik! Hopelijk ben je snel van de bloeding af en blijft de beeb lekker plakken! Sterkte! 2liefjes en alle dames die vandaag een echo hebben, succes en veel plezier!
Wat lief al die reacties van jullie. Doet mij echt goed Ik heb net weer een echo gehad en de baby zit er nog steeds. Verder is het nu gewoon afwachten. Bloedverlies is bijna gestopt. Dinsdsg weer een echo worden spannende dagen. Meiden die vandaag een echo hebben: veel succes en plezier!
Spannend Stephanie. Ik hoop dat het allemaal goed is. Wauw ookal zo'n mooi buikje 2liefjes. Mag je zeker trots op zijn. Ik heb net helaas weer een bloeding gehad... Heb vk weer gebeld. Mag morgen om 9.45 komen voor echo. Knijp hem nu wel echt...
Fijn dat het bloeden bijna is gestopt stephanie! Vervelend dat je weer bloedverlies hebt Sanne! Ik duim heel hard voor een mooie echo! 2liefjes, mooi buikje hoor! Dat is inderdaad lastig verstoppen.
Stephanie .. ook ik duim voor je dat het kleine garnaaltje lekker blijf zitten !! & DINSDAG heb je gewoon een goeiie echo ! x
Wat spannend meiden met bloedverlies. Hoop voor jullie beiden dat alles goed zit, ik duim voor jullie! 2liefjes ook al zo'n mooie buik, gaaf! Maar ook wel lastig te verbergen natuurlijk... Hier alles rustig. Superweinig klachten nog steeds en dat maakt me af en toe onwijs onzeker. Ben aan het aftellen tot de echo, nog 6 nachtjes!
Nou ben vanmorgen bij het ziekenhuis geweest. Het zag er allemaal super goed uit! ik ben iets terug gezet in tijd en zit nu op 6 week en 5 dagen heb mn ticker al aangepast. De kleine was precies goed op lengte en we hebben het hartje gezien Alles zag er zo goed uit dat we niet meer naar het ziekenhuis hoeven en gewoon alles nu bij de verloskundige kunnen doen. Vanavond 20:45 hebben we daar de intake. helemaal happy