Stephanie oh meid ik hoop dat t gaat n beetje!! Wat een schrik..gelukkig gaat het goed met je beebje ik duim voor je dat t goed blijft gaan! Sanne jij ook al een bloeding jeetje...hopelijk is het niks engs sterkte en m'n duimen draaien! 2liefjes mooi buikje al! Waauw Gewoonloesje gefeliciteerd super fijn dat alles goed is! Wij krijgen vandaag de sleutels van ons appartement ! Eindelijk hihi gaan zaterdag 'echt' verhuizen spannend!
Jaaaa goed nieuws, we hebben een mooi garnaaltje op de echo gezien met een duidelijk kloppend hartje♡. Ik was een dag verder maar daar was de vk zelf al oo uitgekomen met hun berekening dus ukkie ligt perfect op schema. Echt heel erg fijn om nu gezien te hebben dat er ook echt iets zit. Hopelijk voel ik me snel wat beter en kan ik echt gaan genieten!
Laawra bij M helemaal niet en bij L wel ook tot 14 weken misselijk maar dat was meer zoals het 'hoort' met vlagen. Zo erg nooit gehad gelukkig, weet ook niet of ik er dan nog eens aan begonnen was dus maar goed ook
2liefjes wat een mooi buikje heb je al! En heel fijn dat de echt goed was Sanne84: bah ook al bloed ik duim dat je echo morgen gewoon goed is. Veel sterkte. Gewoonloesje: heel fijn dat je een mooie echo had met een kloppend hartje ook prettig dat je nu gewoon naar de VK mag. Louloute: ooh wat leuk dat jullie vandaag de sleutels krijgen. Heel veel plezier met verhuizen
Louloute, succes met je verhuizing! Wordt dit jullie stekkie? Of is het iets om te starten, en zoeken jullie nog door voor iets anders?
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen nmv, 28 jaar, tweede kindje, verrassing lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Justme89, .. jaar, .. kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Jeszss, tweede kindje, meisje/jongen Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen pien1991, eerste kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, 33 jaar, tweede kindje, verrassing 27 augustus CestMoi, 28 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen gewoonloesje, 24 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (4). Vlindertjes: do27, Veerle1 Afspraken/Echo's Januari: 8: katoo: intake vk, 2liefjes : intake vk + echo, MRCD: echo, gewoonloesje: echo 9: Pien1991: intake vk 10: Loulette: echo 12: missm: intake vk, 13: Zhilla: intake vk, stephanie87: echo gyn, Jeszss: echo 14: sanne84: intake vk + echo, cetje: echo, Anneke111: echo, CestMoi: echo + intake vk 15: newdawn: echo 16: Justme89: echo, frysk: echo gyn 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo, suli: echo 23: juffie2: intake vk+ termijnecho, papillons: echo + intake gyn 30: evan: echo, Loulette: termijnecho + intake vk Februari: 10: LittleMeStphnie: echo[/QUOTE]
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus nmv, 28 jaar, tweede kindje verrassing 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Justme89, .. jaar, .. kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Jeszss, tweede kindje, meisje/jongen Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen pien1991, eerste kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, 33 jaar, tweede kindje, verrassing 27 augustus CestMoi, 28 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen gewoonloesje, 24 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (4). Vlindertjes: do27, Veerle1 Afspraken/Echo's Januari: 8: katoo: intake vk, 2liefjes : intake vk + echo, MRCD: echo, gewoonloesje: echo 9: Pien1991: intake vk 10: Loulette: echo 12: missm: intake vk, 13: Zhilla: intake vk, stephanie87: echo gyn, Jeszss: echo 14: sanne84: intake vk + echo, cetje: echo, Anneke111: echo, CestMoi: echo + intake vk 16: Justme89: echo, frysk: echo gyn, newdawn: echo 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo, suli: echo 23: juffie2: intake vk+ termijnecho, papillons: echo + intake gyn 26: nmv: termijnecho 30: evan: echo, Loulette: termijnecho + intake vk Februari: 10: LittleMeStphnie: echo
Dankjewel voor jullie lieve berichtjes. Ik probeer positief te blijven, maar dat is momenteel best moeilijk. Ik ben echt doodbang voor morgen. 2liefjes en gewoonloesje, gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Dat is nog een fijn nieuws. Geniet ervan Louloute, succes zaterdag met de verhuizing. Niet te zwaar tillen he
Wauw mooie buikjes Pien en 2liefjes! Gefeliciteerd Fotofanaat, gewoonloesje en 2liefjes met de goede echo's! Stephanie, wat ontzettend schrikken zeg. Gelukkig is het bloeden bijna gestopt. En Sanne ook weer een bloeding. Wat zullen jullie in de stress zitten. Denk aan jullie! Louloute, succes met verhuizen!
@pappillons hoe reageerde de ouders/ schoonouders? Al meer die het verteld hebben? Hoe waren de reacties? Ik wacht nog 2 week voor ik het m'n beste vriendin vertel en 5 week met ouders etc ... Duurt lang!!! Hihi Xx
Hoi meiden! Hier ook goed nieuws! Onze beeb was zelfs groter voor de termijn. Kan echt niet langer zwanger zijn, omdat we IUI hebben gehad. Ik ben nu 6+6 en de beeb werd 7+2 gemeten. 😆 Hartje klopte sterk. Wij zijn gerustgesteld. Op 22 januari hebben we de intake vk en nog een echo. 😉 Alle andere meiden met goed nieuws ook gefeliciteerd. Meiden met bloedverlies ik duim dat het snel ophoudt en de beeb in orde is.
Gefeliciteerd MRCD! Ik zie nu pas dat je ook bloedverlies had Sanne, wat een spanning! Hopelijk inmiddels gestopt? Ik verbaas me er over hoeveel meiden hier last van hebben. Louloutte succes met verhuizen! Stephanie hoe is het nu? Is het gestopt?
Gefeliciteerd 2liefjes en mrcd! Super fijn Thanks meiden! gaat wel lukken denk ik gelukkig komen m'n schoonvader en broertje van m'n man ons helpen hihi
MRCD gefeliciteerd! Ben toch altijd een beetje extra blij voor de mmm meiden, als ik zie in je banner Hoe lang jullie al bezig zijn... Dan gun ik je gewoon dat beetje extra
Wat fijn, een eigen huisje! Sterkte met verhuizen, en straks heerlijk genieten van het 'nestje bouwen' 😊