15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Hierbij twee voorbeelden van de voetenzakken.
    De blauwe heb ik zelf bij elkaar gezocht qua kleur.
    De roze is zo uitgekozen en heb ik alleen gemaakt. Daar moet bovenin nog een koordje komen om de bovenkant aan te kunnen trekken.

Bijgevoegde bestanden:

2. cetje

cetje Niet meer actief

Jaaaaa, Sanne, wat moet jij opgelucht zijn! Gefeliciteerd met je mooie echo!
    Jeszss, hopelijk voor jou ook snel meer duidelijkheid en goed nieuws.
    Laawra, ik vind je voetenzakken echt onwijs leuk!

3. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Ik neem bestellingen aan hoor ;)
    Ik kan stof halen maar je kunt ook zelf uitkiezen en bijvoorbeeld opsturen. Normaal verkoop ik ze voor 50 euro maar voor jullie wil ik wel een vriendenprijsje maken! Pb maar als je interesse hebt of meer wilt weten.

4. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sanne gefeliciteerd met je echo!

En super leuk die voetenzakken 2liefjes!

En Jeszss, misschien wel fijn om het met vriendin te delen zaterdag. Even je verhaal kwijt lijkt me ook wel fijn!

Hier even een offday. Halve nacht met dochter opgezeten. En mijn kwaaltjes nemen af sinds paar dagen. Ze zijn niet volledig weg maar wel stukken minder. En ik was al onzeker door mijn echo omdat het zo slecht zichtbaar was en kleiner. En nu heb ik er sinds vanochtend ook buikpijn bij. Misschien komt het ook wel vanuit mijn bekken hoor. Ik heb chronische bekkeninstabiliteit. Maar ja, door de andere dingen ga ik toch beetje het ergste denken. En slecht slapen doet mijn relativeringsvermogen niet echt goed... Ik zit mezelf nu echt even gek te maken. Heb mezelf al een google verbod opgelegd want daar werd het niet beter van...

5. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat onwijs gaaf Laawra! Ik vind ze erg leuk! Ik maak ook veel dingen zelf (oa wiegbekleding, muziekmobielen, klamboes, vlaggenlijnen met naam, poefjes, raketkussens, boxkleden, box-opbergzakken, etc) voornamelijk voor eigen gebruik en ook voor vriendinnen als kraamcadeautjes....Leuk om te doen en heel persoonlijk. Mag ik je vragen, waar voer je deze voetenzakken mee (tussen de katoentjes)?

6. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Natuurlijk Victoire!
    Voor het rug gedeelte gebruik ik een dunne laag fiberfill (volgens mij heet het zo, van dat witte warme spul iig). Voor het dekenstukje gebruik ik zo'n goedkope deken van ikea. Eigenlijk ook losse fiberfill tussen twee lagen en heerlijk warm voor buiten.

Iedereen die er eentje heeft is er erg blij mee en ze worden veelvuldig gebruikt. Mijn zusje geeft het inmiddels standaard bij een geboorte.
    Ik maak ook wel speelkleden/boxkleden. Ik vind het zelf altijd leuk om iets te geven wat uniek is.

7. cetje

cetje Niet meer actief

Meiden wat zijn jullie creatief, wat leuk zeg! Ik ben zelf begonnen met haken, maar doe alleen nog maar rechtje lapjes om te oefenen.
    Laawra, ik hou je optie voor bestellingen graag open! Misschien voor m'n schoonzus, al bevalt die in mei, dus de eerste maanden zal ze het niet zo hard nodig hebben denk ik? Ik ben hier eigenlijk zooo nog niet in thuis... ;) Tot welke leeftijd worden de zakken zo'n beetje gebruikt?

Anneke, kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt, zeker na zo'n gebroken nacht! Gelukkig relativeer je het zelf al een beetje, maar toch... Kan me voorstellen dat je in de stress zit. Ik vind wachten tot woensdag al lastig, maar voor jou moet het helemaal een eind weg lijken... Zou je je afspraak naar voren kunnen halen?
    En hou dat Google verbod in stand voor jezelf, want daar maak je jezelf alleen maar bang mee! Misschien de vk even bellen?
    Hou je haaks!

(Ik zit hier al de hele dag aan de tv gekluisterd ivm gijzelingen in Parijs. Eng!)

8. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Cetje, ik heb die van ons gebruikt zolang hij in de mc zat. Tot een maand of 14. In de zomer natuurlijk niet maar mei kan soms nog best koud zijn 's ochtends en vanaf oktober kan hij er zeker weer in. Vrienden hadden die van hun er afgelopen zomer nog in. Wel opengeslagen en als het af begon te koelen deden ze hem dicht. Beeb had dan vaak alleen een romper aan. Het is net wat je zelf fijn vindt.

Ik ga voor deze beeb ook weer een nieuwe maken en gebruik hem waarschijnlijk al snel.

9. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Sanne wat een opluchting!

Leuk die boxzakken. Crea hoor! Ben zelf niet heel creatief dus vind t altijd knap om te zien wat sommigen maken.

Hier heeft het bloedverlies doorgezet. Moeten afwachten van vk tot dinsdag maar de hoop is hier nu wel weg.

10. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel. Ik loop bij gyn. Ik denk dat als ik bij VK was dat dan al wel gebeld had. Maar ik vind het ziekenhuis bellen wat meer drempel hebben. Dus ik ga proberen dit weekend wat afleiding te zoeken.

@Jeszss Bah wat heftig. Ik blijf voor je duimen maar ik kan me goed voorstellen dat je van het ergste uit gaat. Heb je ook buikpijn?

11. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sanne: wat fijn dat je echo goed was. Heerlijk :)

Laawra: echt mooi hoor.

Anneke: he bah hopelijk valt het mee. Maar niks aan dat je je zo onzeker voelt.

Jesz: ooh meid heftig :( ik hoop echt dat alles gewoon goed komt!! Ik duim voor je.

Hier sinds vanmiddag ook wat last vsn krampen. Heb nog wat licht oud bloedverlies. Begin de hoop ook wat te verliezen :(

12. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Heb nog geen buikpijn. Ergens stille hoop dat dit van het overleden vruchtje komt. Geen idee of dat kan.

Toch nog bloedverlies stephanie pffff dames, ligt het aan mij of zitten er steeds veel in onzekerheid in deze groep? Of ms valt het me nu meer op omdat ik het zelf ook heb geen idee. Vind het maar stom!

13. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Gefeliciteerd Sanne! Wat fijn dat jullie een kloppend hartje zagen. Kan me voorstellen dat je emotioneel werd na al die spanning.

Laawra leuk zeg! Mijn moeder is gelukkig zo creatief, zo leuk die persoonlijke creaties. Ze gaat me nu de maxi cosi zelf opnieuw bekleden met een echt jongens of meisjes stofje, is toch de laatste keer dat ik hem zal gebruiken hihi.

Jeszss dat klinkt niet goed:( heftig hoor dat je nu die dagen nog in spanning zit! Stephanie ook nog, jakkes sterkte me al die onzekerheid.

14. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Jeszss, wat vervelend die onzekerheid. Weet er zelf alles van. Ik hoop echt dat het nog goed is dinsdag. Ik duim heel hard voor je. Dikke knuffel.
    Laawra, wat zijn ze ontzettend leuk!! Ik heb al een voetenzak (nog van Levi) en die was al behoorlijk duur. (Die van koeka) Anders had ik het wel geweten. Vind ze echt leuk!
    Anneke, misschien zijn het idd je bekken. Maak je niet te druk meis en echt niet op Google gaan kijken. Dan maak je jezelf echt gek. Dikke knuffel.
    Stephanie, ik ga ook heel hard voor je duimen.
    Dankjewel voor jullie berichtjes. Mijn smile ging vandaag maar niet weg. Hihi. Ben echt blij. Mijn bloedverlies is ook niet helemaal weg... Woensdag gingen we het daar uitgebreider over hebben. Maakt het toch weer spannender.

15. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Meiden mwt bloedverlies heel veel sterkte!

Wat een hoop nare berichten de laatste dagen.

Ik heb het erg druk gehad de laatste dagen, dus ik heb net even alles bijgelezen.

Mooie voetenzakken zag ik nog voorbij komen!

16. DDis

DDis Actief lid

3 nov 2014
    161
    0
    16
    ZZP'er
    Noord Holland
    Jeetje, wat veel meiden met bloedverlies. ...sterkte hoor! Ik hoop voor jullie dat het goed afloopt.
    Jeszss...wat balen dat je tot dinsdag moet wachten! Mag je niet eerder? Dat ik bloedverlies had kon ik dezelfde dag nog komen voor een echo. ...

Meiden met een mooie echo gefeliciteerd!
    Ik mag 26 januari voor de termijnecho. Nog even spannend. ...ik zou het liefst elke week even spieken, net als eenieder hier ws...
    Wij hebben morgen hier groot feest, ml wordt 40...we gaan het morgen vertellen (de kinderen mogen dat doen ). We zijn erg benieuwd naar de reacties.
    Mooie voetenzakken Laawra!!!! Zijn ze qua maat een beetje vergelijkbaar met die van maxi cosi?

17. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Dames, dit geloof je niet!!!

Ik ben bij mijn zusje, vertelt ze net dat ze zwanger is! En nu komt het, zoals het nu lijkt zijn we exact gelijk uitgerekend!! Heb het dus ook maar vertelt ookal zouden we dat nog niet doen. Wat een giller!!
    Mijn ouders worden gek! Hahaha!
    We hebben al een mooi geintje bedacht om het ze te vertellen. Van mijn zusje weten ze het en van ons verwachten ze het nog niet. Ik kan niet wachten om die gezichten te zien!

18. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Jeszss, ik duim heel hard voor je dat het goed zit en het bloedverlies van het andere vruchtje is!

Ddis, ik denk dat ze wel vergelijkbaar zijn. Ik maak ze op maat voor een echte maxi cosi maar heb zelf geen officiële mc voetenzak. Dus echt vergelijken kan ik niet.

19. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Ddis, spanend dat je het morgen gaat vertellen!
    Gefeliciteerd met je man!

20. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Laawra, wat ontzetend leuk van je zusje!
    Echt heel grapig.

Deel Deze Pagina