15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cetje

cetje Niet meer actief

Laawra wat bijzonder! Onwijs leuk. Kwam het als een verrassing van je zusje? En omgekeerd? Of wisten jullie wel van elkaar dat jullie 'bezig waren'. Veel plezier met aan je ouders vertellen :)

2. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Laawra wat super leuk! Ik was bij onze meid ook tegelijk zwanger met mijn zus, maar twee weken verschil. Zo leuk en bijzonder! Heerlijk samen alles delen, klagen, genieten, shoppen!

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Wat ontzettend leuk laawra. Dat is echt grappig! Hihi. Echt leuk. Ik kwam een tijdje geleden achter dat mijn nichtje ook zwanger is. Haha wat toevallig dach ik nog. Ik haar geappt, bleek ze pas pril zwanger te zijn. Rond de 7 weken. Ik dacht waaaaat?? Ze is nu dus 17 augustus uitgerekend en ik eind augustus haha. Echt toevallig.

4. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Officieel wist ik het niet van mijn zusje maar ik hed ergens wel een vermoeden. Omgekeerd net zo maar mijn moeder is er heilig van overtuigd dat wij vanwege alles pas deze zomer voor een tweede gaan. Echt heel leuk!

5. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laawra wat super leuk zeg. Lijkt me echt heel bijzonder om samen zwanger te zijn.

6. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Dat is leuk Laawra! Ik was mijn vorige zwangerschap gelijk zwanger met mijn schoonzus, was ook erg leuk. En zo zit er meteen een vriendje van dezelfde leeftijd in de familie! :)

7. cetje

cetje Niet meer actief

Ik ben nu gelijk zwanger met m'n schoonzusje, zij is drie maanden verder dan ik dus niet helemaal gelijk... Maar toch :)

8. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Laawra, wat een ongelooflijk toeval op precies dezelfde dag! Geweldig leuk! En gefeliciteerd ook dat je tante wordt! :)

Hier de hele nacht beroerd geweest. Maagpijn. Kramp. KOTS-misselijk. Een spuugsessie zonder inhoud (alleen wat slijm) en gewoon compleet hóndsberoerd. Nu net wakker en ietsjes beter, geen maagpijn eventjes, wel licht misselijk, en vooral moe...nauwelijks geslapen. Vorige zwangerschap nooit gehad (wel misselijk, maar niet op deze manier) Herkent iemand dit? De pijn zat net onder mijn ribben, midden en beetje naar rechts. Een brandend, krampend gevoel, adembenemend.

9. Fotofanaat

Fotofanaat Actief lid

1 aug 2014
    470
    0
    16
    Dat kun je toch niet bedenken, Laawra! Echt super grappig.

Jeetje, Victoire, dat klinkt als een hel-nacht. Ik wens je veel beterschap vandaag.

Stephanie en Jeszss, wat rot dat het voor jullie zo onzeker blijft. Ik hoop dat het bloeden snel ophoudt.

Mocht ik meiden vergeten zijn met bloedverlies, jullie ook sterkte natuurlijk. Fijn dat we zo met elkaar kunnen babbelen.

Ik mag 26 januari voor de termijnecho en kan inderdaad ook niet wachten. Zou elke dag wel willen spieken, haha. Ben blij als het eerste trimester erop zit en de zorgen iets minder worden en ook iedereen het lekker weet :).

Fijn weekend allemaal!

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wat leuk Laawra, ik was bij de eerste gelijk zwanger met mijn schoonzus (vrouw van mijn broer) en onze dochtertjes schelen 23 uur. Toen ik het ziekenhuis uitging kwam zij er in, ze is zelfs op dezelfde verloskamer bevallen haha.

Victoire, was het geen maagzuur? Daar heb ik ook regelmatig last van, kan door de hormonen komen. Bij mijn oudste hierdoor nachten wakker gelegen, ik leefde zo'n beetje op regla ph (is tegen maagzuur) maar bij haar had ik het pas later in de zwangerschap, doordat zij groeide. Nu dus door hormonen nu al, maar het is gelukkig nog niet zo erg. Beterschap iig!

Ik heb vrijdag mijn echo, hoop zo dat alles goedis, kindje is dan 9 weken 2 dagen...bij de eerste echo met 6 weken 5 dagen zag alles er prima uit maar vind het toch enorm spannend. Merk wel dat de weken nu veel harder gaan, bij de eerste stond ik bij elke dag stil en nu moet ik af en toe echt even bedenken hoe ver ik ook al weer ben. Komt ook doordat ik druk ben met werk en dochter. Gisteren had ons meisje haar eerste peuterballetles, zo schattig al die kleine minimeisjes in balletpakjes en tutu's, moest er bijna om huilen hahaha (moet tegenwoordig overal om huilen, lang leve de hormonen, het is echt een ramp!!!)

11. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    NULL
    Ik ben weer tegelijk zwanger met m'n vriendin... (alleen ze weet het nog niet van mijn huidige zwangerschap hihi)
    Waren van onze dochter en hun zoon destijds ook tegelijk zwanger

12. soof85

soof85 Lid

8 dec 2014
    70
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    NULL
    En heb mijn termijn weer iets naar voren gezet. Heb afg woensdag een inw echo gehad en daaruit bleek weer dat ik toch iets verder was (wat een heen en weer bootje he haha)
    4 feb de 12 weken echo waar de termijn def vastgesteld wordt dus hou de lijst nog maar even ongewijzigd hoor anders blijf je aan de gang :)

13. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mijn schoonzusje is ook zwanger. Ze is nu 10 weken. Zij heeft het al aan iedereen verteld, wij wachten tot de 12 weken haha dus word lachen straks.

Sinds 2 dagen ben ik nu wel heel misselijk.. Biet overgeven naar het zit boven in m'n keel!! Bleah

Vriendlief is vandaag jarig dus ben druk met hapjes, taart etc.. Niet echt bevordelijk hihi

Xx

14. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    O wat onwijs bijzonder dat er zoveel samen zwanger zijn met (schoon)zus of vriendin. Ik vermoed dat een vriendin van mij ook pril zwanger is. Dat zou wel heel leuk zijn. We waren de vorige keer ook samen zwanger maar toen zat er een half jaar tussen.

Maar tegelijk oplopen met je zus is wel heel gaaf Laawra!

15. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het zal wel in de lucht hangen @anneke hihi
    Maar samen met je zus @laawra en dan ook nog zo gelijk op is wel heel bijzonder!

16. cetje

cetje Niet meer actief

Ik heb trouwens ook een goede vriendin (en m'n toekomstige bijna buurvrouw) die 10 weken op mij voorloopt ongeveer. Zo gezellig :)

17. frysk

frysk Lid

22 apr 2013
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatste dagen niet gereageerd door ziek zijn. Gisteren bij huisarts geweest flinke keelontsteking heb al 3 dagen koorts en voel me vresselijk. Nu antibiotica had het liever niet maar koorts is ook niet goed. Nu gaat het ietsje beter. Gister avond iets bloed verlies donker nu soms bij afvegen iets bruin maar dat had ik ook al vanaf de vorige bloeding. As vrijdag heb ik echo maar denk dat ik maandag even bel of ik eerder mag komen. Gelukkig geen kramp dus dat geeft moed. Hopelijk voel ik me snel beter en kan ik weer normaal slapen wat dat is ook waardeloos de laatste dagen.
    zo ben ik even mijn verhaal kwijt.

18. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Laawra wat intzettend leuk samen met je zus zwanger zijn.
    Hier de vorige zwangerschap samen met mn zus. Uiteindelijk 6 weekjes verschil.

Vond het heel leuk, maar hoop nu lekker alleen zwanger te zijn;)!

Jeszss heel veel sterkte. Hopelijk van het andere vruchtje. Ik werk in gezinnen en heb weleens van een vrouw gehoord die dat inderdaad zo had. Dus duim heel hard voor je.

Hier nog steeds misselijk. Maar wel thuis aan het klussen vandaag. Moet eigenlijk nog enorm veel gebeuren voor de volgende kleine komt.

19. cetje

cetje Niet meer actief

Beterschap Frysk!
    Teske, succes met klussen! Wat moeten jullie allemaal doen? Wij krijgen 1 april de sleutel van het nieuwe huis. Heb ik een beetje onderschat geloof ik, de combi van zwanger en verhuizen. Zie er nu al een beetje tegenop...

20. Teske1987

Teske1987 Fanatiek lid

7 aug 2013
    2.294
    0
    0
    Voornamelijk veel schilderen en uhm onze kamer verhuist naar zolder, onze kleine man krijgt onze kamer.
    Daarnaast moet er buiten nog een speeltoestel komen en een soort van serre/overkapping.
    We hebben een oud huis en de buitenmuren zijn gestuukt die moeten ook nog geschilderd worden. Maar daar hoef ik gelukkig niets mee net als met het speeltoestel en de overkapping.
    Agh in ons huis blijft altijd wat te wensen.
    Moet ook behangen worden maar dat laten we doen. Voorheen deed mijn moeder dat. Maar die heeft door chemo blijvende schade aan haar handen en voeten over gehouden dus gaat niet lukken.

Frysk beterschap. Hopelijk knap je snel weer op.

Cetje wel leuk/spannend een nieuw huis. Maar idd zal even pittig zijn dan verhuizen.

Deel Deze Pagina