15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pien1991

Pien1991 Actief lid

8 jul 2014
    152
    0
    16
    Gelderland
    Wat leuk welkom!
    Ik ben waarschijnlijk, as donderdag de 1e termijnecho, half augustus uitgerekend. Ook ons 1e kindje en 23 jaar oud :) woon je toevallig ook nog het midden vh land? =P
    Ik slik alleen foliumzuur, al vanaf het moment dat ik gestopt ben met de pil (aug 2014).

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Bedankt allemaal! Ik zal af en toe nog wel eens komen neuzen hoe het met jullie allemaal gaat.

3. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Heel veel sterkte Jeszss.

4. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    En welkom littlelilly. Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe :)

5. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Beterschap juffie! Ik voel me ook schuldig tegenover mijn kindjes dat ik zo vaak niet lekker actief met ze kan zijn zoals normaal, maar helaas kunnen we daar zelf ook niks aan doen op het moment. Halen we straks wel weer dubbel en dwars is zeg ik maar steeds.

6. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Heel veel sterkte jeszss!

7. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo wat een weekend!
    Nu merk ik echt dat ik zwanger ben. M'n vriend was jarig dus zaterdag avond feest met vrienden en zondag met familie! Ik ben zaterdag om half 1 naar bed gegaan!!:O ik had dat nog nooit mee gemaakt, zo moe was ik en m'n buik ging pijn doen.

Nu ook helemaal kapot op de bank beland! Phoe

Morgen avond pas werken dus eerst uitslapen!!!

Iedereen die echo's heeft Vd week, heel veel succes lekker van genieten en ik hoop veel goede berichten!

Xxx

8. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jezszz, wat erg...heel veel sterkte, meis...ik hoop dat je gauw zult herstellen. Knuf!

9. Victoire

Victoire Bekend lid

29 mrt 2014
    603
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier vandaag iets beter dan de afgelopen dagen, maar wel uitgeteld...avondeten ook overgeslagen, echt geen zin in warm ete (brrr!) smeer zo wel een broodje...en dan vroeg onder de wol!

10. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeszss wat erg meid :( heel veel sterkte.

11. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Jeszss wat erg! Dikke knuffel en veel sterkte.

Pffff, ik ben zo moe, haha! Nu dus ff snel douchen en dan lekker mijn bedje in. Heb gelukkig een klein beetje kunnen eten vanavond. 😊

Morgen weer werken en hoop toch echt dat ik me morgen beter voel dan dit weekend. 😉

Slaap lekker meiden!

12. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    De moeheid slaat ook hier toe. Gelukkig zit mijn man in de ww tot maart (hij moet de wintermaanden er meestal uit omdat er dan bijna geen vraag is naar schilders) en dat komt mij wel goed uit. Zo kan ik lekker rustig aandoen.
    Wat vinden jullie van mijn nieuwe foto? Hihi.
    Trosten allemaal.

13. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Dank jullie wel!
    Zelf slik ik de complete multi ivm snel ijzer te kort
    En ik dacht als ik de multi neem dan weet ik zeker dat ik alles binnen krijg.

Hee pien1991, leuk nog een jonge meid!
    Vind het zo mooi dat veel meiden ook op zn jonge leeftijd heel bewust voor een kindje kiezen en niet alleen maar uit willen gaan en drinken enz.
    Nee ik woon zelf in Noord Holland ;)

2liefjes daar kan je toch helemaal niks aan doen ... hoort er bij over een paar weken gaan we ons allemaal hopelijk alweer een stuk beter voelen.

nog gefeliciteerd gewoonloesje met je vriend!
    Gelukkig kan je straks weer lekker uitrusten van de 2 drukke dagen!
    Natuurlijk erg gezellig, maar wel erg vermoeiend..
    Wel leuke dagen gehad??

Ik ben blij dat ik in bed lig...
    Dan is het snel morgen en weten we waar we aan toe zijn!
    Om 13.15 moet ik er wezen ... Ik ben al lang blij dat ik smorgends moet werken, anders had ik een hele lange ochtend gehad haha.

14. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Leuk sanne84!
    Dat is zeker creatief bedacht hihi

15. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Meiden die vandaag een echo hebben, veel succes en plezier!

16. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

O hopelijk vandaag mooi echonieuws hier! Ik duim voor jullie! Hier is griep echt toegeslagen dus toch voor vandaag ziekgemeld. M'n vriend is vandaag thuis dus dat is fijn voor mijn zoontje. Mijn ouders net gevraagd of hij eind van dag naar hen toe mag zodat ik morgen ook nog kan uitzieken. Hoop dat dat kan, hoor het nog van ze.

17. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    @littlelilly, bedankt!! Ja was wel erg gezellig hihi! Wel iets te veel taart gegeten! Hihi
    Jong moeder worden is toch mooi? K ben ook pas net 24. :D maar zit je nog op school of al gewoon aan het werk? Ik heb tot m'n 23ste gestudeerd. Dus toen wou ik al wel maar was geen optie! Ik woon in Drenthe en studeerde in Utrecht!

@juffie beterschap! Veel vitamientjes en snel opknappen! Xxx

Ik heb slabbetjes besteld met je wordt oma en jullie worden opa en oma!! De eerste van oma is al binnen!!!! Die andere 2 komen van de week:) zo leuk dan nog 5 weken m'n mond houden en dan.... Kan niet wachten!!!! Hihi

18. cetje

cetje Niet meer actief

Jeszss, wat verdrietig :( Heel veel sterkte meid!

Welkom littlelilly, en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Gewoonloesje, ik moest echt onwijs lachen toen je las dat je zaterdag om half 1 naar bed ging. Ik kan alleen maar dromen van wakker blijven tot half 1, ben iedere avond om half 10 echt al helemaal gevloerd! :)

Wel een hoop meiden in de lappenmand hier. Beterschap allemaal!

Ik heb even niet goed op m'n vizier wie er vandaag allemaal voor een echo gaan, maar wens jullie allemaal veel succes en plezier!

19. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi., nou ik ben echt z'n zaterdagavond diehard en vooral op feestjes! Half 5/6 is niks hoor! Dus dat ik om half 1 kapot ben is erg opvallend en nieuw.
    Moet wel zeggen dat ik zondag om half 8 al half slapend op de bank lag na die 2 dagen...

20. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeszss, wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte!

Littlelilly, gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom!

Alle meiden die vandaag een echo hebben heel veel succes en plezier.

Ik ben ook zo moe. Zaterdagavond lag ik al voor 19.30 uur te slapen. En gister ook om 21.30 uur. Normaal lig ik nooit voor middernacht te slapen.

Ik word voor allerlei dingen gevraagd voor vlak na uitgerekende datum, dus ben allerlei smoezen aan het bedenken om nog even geen antwoord te hoeven geven. Als ik woensdag echo heb gehad dan ga ik dan wel knopen doorhakken of die dingen wel of niet ga doen.

Deel Deze Pagina