Leuk om eindelijk wat 'oostelijke' mensen te vinden hier! Maar voor mij is het wel een klein uurtje rijden, dus woon niet zo dichtbij als jullie...
Wat een opluchtig! Ons kindje is nog bij ons met een mooi kloppend ♡. mag volgende week weer komen omdat ik zo ziek geweest ben erg blij om.
Evan wat sneu voor je dochtertje Wat zal dat een pijn hebben gedaan. Sterkte voor haar! Missm gefeliciteerd! Ik ben vandaag thuis gebleven, kon vannacht niet slapen. Misschien dat ik maar een uurtje geslapen heb pffff. En ben ook nog steeds beroerd, ook niet leuk. Ik woon niet in de buurt van Emmen maar in de provincie Friesland. Nog meer dames uit het noorden des lands?
Evan, wat schrikken zeg van je dochtertje! Frysk, wat fijn een mooie echo! Ik woon in spaarndam, noord holland.
Missm en frysk gefeliciteerd met jullie mooie echo Bah Evan wat zielig zeg voor je dochter Newdan: jaa zeker ik kom ook uit Friesland Morgen mijn echo. Hopen dat de baby er nog zit en we nu wel een mooi snel hartje mogen zien. Bloeden is in ieder geval gestopt
Wat fijn Frysk dat je een goede echo hebt gehad Bij jouw nickname had ik al zo'n vermoeden haha. Wat leuk Stephenie dat je morgen de echo hebt. Hoe laat krijg je de echo? Ben zelf ook wel weer benieuwd, maar ik mag pas vrijdagavond. Waar uit Friesland komen jullie? Ik in de buurt van Drachten.
12 uur moet ik. Ben zo zenuwachtig. Gynaecoloog zei dat de kans op miskraam na bloedverlies 50/50 was. Hopelijk hoor ik bij de 50 procent waarbij bloedverlies niks ergs is Ooh nog even afwachten dan mag jij ook heen. Spannend Haha ik kom uit Drachten We lopen ook aardig gelijk op. Ook wij sinds januari 2014 bezig en nu 7 weken en 2 dagen zwanger
Evan wat zielig voor je meisje! Hopelijk slaapt ze vannacht wel goed. frysk gefeliciteerd met de goede echo! Ik kom uit Limburg, waarschijnlijk als enige zo te horen hihi.
@ Evan, och wat sneu van je dochter. Ik kan me zo voorstellen dat het je zo raakt. Heeft ze er vandaag nog veel last van gehad? Ik kom ook uit het Noorden, ook dichtbij Drachten. We shoppen altijd in Drachten en gaan regelmatig naar de naturij. @ Frysk gefeliciteerd met je goede echo!
Hoi meiden, Wat fijn om goede berichten te lezen. 😊 Gefeliciteerd met de goede echo's. En evan wat naar voor je dochtertje! Lijkt me inderdaad heel vervelend om te zien. Ik ben me een partij moe zeg, maar weer vroeg naar bed. Was ook super misselijk vanmorgen en vanmiddag. Nu valt het gelukkig wel mee, dus heb wat kunnen eten net. 😉 De teller staat nu al op -3 kilo in minder dan 1,5 week... Ik hoop dat het afvallen stopt! Ik woon in de provincie Flevoland.
Och Evan, wat sneu... Ti's gewoon niet leuk als die kleintjes vallen. Ze kunnen zo gemeen vallen... Gefeliciteerd Miss M en Frysk met jullie goede echo's. Altijd fijn zo'n goed nieuws. Wij hebben as woensdag weer echo. Toch weer spannend. Het bloedverlies is ook bijna gestopt. Gisterochtend voor de laatste keer wat gehad en sindsdien niks meer. Dat maakt het toch weer wat spannender. Ik kom trouwens ook uit het oosten maar dan het zuidoosten Ik woon in Brabant. Bij Eindhoven in de buurt. Zijn er nog meer mensen die uit Brabant komen?
Wat naar van je dochtertje, Evan. Ik hoop dat het snel goed gaat met haar. Vind het zo erg als die kleintjes wat hebben... Ben ook een weekdier geworden sinds de geboorte van de oudste Hier nog iemand uit noord-holland
Voor dames morgen alvast een fijne echo Hierzo een zuid-holland. ik en manlief willen volgend jaar weg uit Rotterdam! And Never coming back haha
MissM en frysk, gefeliciteerd met de echo's! Fijn frysk, dat je volgende week nog een keer terug mag komen. Evan, hoe is het met je kleine meid? Heeft ze nog veel last? Wat wonen we allemaal verspreid door het land zeg! Morgenzon, wij zijn bijna-buufjes. Ik kom uit Haarlem Ik ben echt onwijs nerveus voor m'n echo woensdag. Vandaag het echobureau even gebeld om te vragen of het in- of uitwendig zou zijn (wist ze niet, ws starten uitwendig en als ze niet goed kunnen zien alsnog inwendig). Dus ik dacht: Laat ik nou eens vragen hoe vaak het voorkomt dat ze bij een eerste echo, zo rond de 8/9 weken, geen hartactie zien... Zegt ze dat ze daar geen cijfers van kan geven!?!? "Dat het wel voorkomt maar ik kan niet zeggen hoe vaak!?" Nou ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat dat niet echt geruststelt... Ze kon wel de tijd van m'n echo een kwartier vervroegen zodat ik een kwartier minder lang in spanning zou zitten. Nou fijn! Vond dat ff zo onwijs stom!
Gelukkig weer wat goed nieuws. De meiden die morgen echo hebben succes! Ik kom uit Noord Holland. ...tussen Hoorn en Alkmaar ongeveer. ... Bij ons was de 6 weken echo inwendig, 8 weken uitwendig. Ze kon het goed zien....succes woensdag cetje!
Bij mij was de echo vorige week uitwendig (7.1). Bij mijn eerste was de eerste echo met 7.6 en die was ook uitwendig maar omdat ze toen niet 100% zeker kon zeggen dat het er maar eentje was ook nog inwendig. Ligt ook aan je bouw. Als je wat steviger bent doen ze vaker inwendig aldus mijn vk.
Gefeliciteerd meiden met een goede echo! Mijn echo was prachtig ons kindje is alweer 2.7cm groot en ik ben zelfs vooruit in mn zwangerschap gezet! Nu 18 ivp 20 aug hihi! Het hartje klopte en alles zag er gelukkig goed uit♡ Evan@ wat rot voor je dochtertje ... heel veel sterkte Gewoonloesje@ ja ik vind het prachtig! Nee ik ben op me 17e gestopt met school en heb toen mijn eigen bedrijf opgestart. Dus daar hebben wij geen last van gehad haha! Is toch heerlijk zo eerst leren en daarna werken en kindertjes nemen! Is evengoed al snel genoeg DDis@ wat toevallig! Dan woon je best dicht bij mij haha! Ik woon vlak bij hoorn daar ong 10 min van af! Me volgende echo komt gelukkig weer snel rond de 12 weken! Kan niet wachten om weer naar dat mooie kleine mensje te kijken!