15-31 augustus 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Juffie2, 3 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Meiden met goede echo's van harte gefeliciteerd
    Dames vandaag voor een echo veel plezier :D

2. Sanne84

Sanne84 Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.163
    0
    0
    Brabant
    Ik ben weer terug van de echo. Alles was nog steeds goed. Een mini hartje gezien. Weer een opluchting :) en flink lek geprikt haha.
    Maar alles voor deze kleine ukkepuk hihi.
    Ik ben wel achteruit gezet. Ben nu 7 wk en 4 dagen. Heel wat achteruit dus. Krijg 12 februari nog een termijnecho om de datum dan vast te stellen. Vk kreeg hem niet zo goed op beeld. Ze zei ga maar uit van de rond de 8 weken dan zit je wel goed. Uitgerekende datum wordt nu 29 augustus. Dus 5 dagen korter zwanger. Maakt me ook niks uit, als ie maar komt ;)
    Gewoonloesje, wat een schrik zeg. Wel fijn dat je direct terecht kon. Hoe is het nou met je?
    Mvm, hier gaat het nog redelijk. Ik word alleen misselijk van mijn eigen urinegeur haha. Maar dan gooi ik het snel in die bus en is het weg. Ik ga daar niet met mijn neus boven hangen. Maar nu gaat het nog goed.

3. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de lieve reacties!!

Het gaat goed! Slecht geslapen dus wat moe en nog wat krampen maar maak me niet heel veel zorgen meer! Mag de 22 ste sowieso nog heen! Ivm medische hulp om zwanger te worden en ik heb een afwijking aan m'n eierstok dus vandaag wat extra controles! Oom wel fijn:)

Meiden met echo vandaag succes! Ik wacht jullie mooie berichten af:)

4. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Wat goed Sanne, gefeliciteerd!

5. cetje

cetje Niet meer actief

Meiden, even snel nieuws uit echoland... Ik sta nog te trillen op m'n benen, maar... We krijgen een tweeling!!
    Echt ongelofelijk. Had het nooit gedacht. Paar weken geleden ging het hier in het topic nog een keer over 'wat als het een tweeling is', en daar reageerde ik niet eens op... ;)

Heel onverwachts dus, heel spannend, maar ook heel blij!

6. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Sanne! Wie weet wordt je de volgende keer weer vooruit gezet.

7. Laawra

Laawra Bekend lid

28 feb 2013
    632
    86
    28
    NULL
    NULL
    Wow cetje, gefeliciteerd!! Dubbel geluk voor jullie!

8. Juffie2

Juffie2 Niet meer actief

O cetje wat bijzonder!! Was dit je eerste echo?

Hier nog in de lappenmand door griep. Heb vaak zeurende pijn in baarmoeder, hoop dat t niets ernstigs betekent. Lijk nog steeds af te vallen en ook al voel ik zelf wel bol gevoel bij baarmoeder, ik ben nog steeds onzichtbaar zwanger. En dat maakt me beetje onzeker, bij vorige zwangerschappen had ik nu al duidelijke bolling. Maar goed....volgende week vrijdag weet ik meer. Nu eerst uitzieken.
    Sannem wat fijn dat je goede echo had! Termijn is nu nog lastig te bepalen, dus maak je niet ongerust he! Op naar nog vele mooie echo's!

9. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Wat fijn van de goede echo's en een tweeling! Wauw zo zie je dat alles gewoon maar kan hihi. Super gefeliciteerd!

10. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    En de volgende met goed nieuws!
    Echo was goed. Ik ben 2 dagen teruggezet, ik had sowieso 1 dag verwacht dus het scheelt maar 1 dag. Het bewoog al mooi! Wat een opluchting...
    Gefeliciteerd Sanne en cetje. Wauw een tweeling voor cetje! Heel bijzonder!

11. cetje

cetje Niet meer actief

Andere dames met goede echo's natuurlijk ook gefeliciteerd!

Was inderdaad m'n eerste echo. Dacht zelf 8+5 te zijn ongeveer, maar ze heeft ze nu allebei gemeten op 8+1.
    Heb één dezer dagen contact met de vk over het vervolg. Moet voor de echo's waarschijnlijk over naar het ziekenhuis, waarschijnlijk over een week of 2 vervolgecho.

Spannend!

12. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Wat fijn anneke van je echo! Stelt je altijd zo gerust weer :) geniet er van! 😄
    Cetje ook van harte wat in het snel gaan hè die weken 😊

13. Stephanie87

Stephanie87 Actief lid

25 jul 2014
    248
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super iedereen met een mooie echo :D

Woemw cetje gefeliciteerd zeg! Bijzonder hoor een tweeling.

14. gewoonloesje

gewoonloesje Actief lid

18 dec 2014
    383
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super al die goeie echo's!

@cetje, wauw! Wen tweeling!!! Weten ze al of het 1 of 2 eiig is? Wat leuk! Helemaal happy? Of toch beetje van geschrokken? Maar fijn dat ze het goed doen! Xx

15. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Gefeliciteerd meiden met de goede echo van iedereen!
    En cetje jij dubbel gefeliciteerd :D echt super bijzonder
    Was vast super om te zien, zo 2 van die mooie kloppende hartjes!

16. littlelilly

21 sep 2014
    86
    0
    6
    Noord Holland
    Er trouwens nog meiden die een combi test gaan doen?
    Voor het down syndroom?

17. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Sanne, cetje en Anneke gefeliciteerd met de goede echo!
    Wauw cetje een tweeling! !!! Helemaal spontaan? Schrok je ervan of was je meteen blij? Geniet van het dubbele geluk!

18. 2liefjes

2liefjes Actief lid

7 jun 2012
    498
    0
    16
    Littlelily wij doen de combi test niet. Bei de oudste twee ook niet gedaan. Al wou ik hem nu eigenlijk wel graag doen, maar aangezien je dit nu zelf moet betalen en het niet meer vergoed wordt vinden we 170 euro een beetje veel van het goede omdat we geen verhoogde risico's hebben. Daarnaast krijg je pas bij kans op 200 of hoger de nipt test van in de 600 vergoed. Dus stel je hebt 1:220 dan heb je de rest van de zwangerschap alleen maar stress en onzekerheid. Daar hebben we geen behoefte aan. We proberen gewoon helemaal positief te zijn.

19. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Wauw weer goede echo's, en de eerste augustus tweeling, leuk!!!

combitest, mijn aanvullende verzekering vergoed m 100%. Wij twijfelen nog maar neigen naar ja, mijn mans oudste is flink verstandelijk beperkt maar dit is niet erfelijk, verder ben ik nog jong dus we hebben geen verhoogd risico. Maar doordat we heel goed weten wat de zorgen voor een beperkt kind inhouden ben ik huiverig, ik wil dat gewoon niet. Aan de andere kant denken we ook niet of we de keuze zouden kunnen maken om de zwangerschap bij een gehandicapt kindje af te breken dus tja, wat heeft de combitest dan voor zin...Nog maar goed over na denken!

20. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd met de goede echo's! Cetje, jij in het speciaal! Is het al een beetje geland? Bijzonder hoor!

@ combinatietest. Wij doen hem niet. Eigenlijk zelfde reden als 2liefjes, het is een kansberekening. Het geeft geen garanties en kan wel veel stress veroorzaken. We zitten niet in de risicogroep, dus hebben we besloten om het niet te doen. Net als de vorige 2 keer.

Deel Deze Pagina