Juffie2, als je je zoveel zorgen maakt gewoon even je vk bellen, die stress is ook niet goed. Mijn vk is heel schappelijk en laat je dan eerder voor een echo komen.
pien, Sterkte voor jou en je man/vriend!! Ik weet verder noet goed wat ik moet schrijven alleen dat ik met jullie meeleef! Denk aan jullie
Pien, wat naar :'-( Heel veel sterkte meid! Knuffel! @ cravings: nope nog niet. Vorige zs ook niet gehad trouwens maar we zijn er nog niet Ik had een week of twee enorm zin in mc donalds maar dat viel nogal tegen. Lust wel weer graag chips maar dat komt denk ik door mijn vermoedelijk lage bloeddruk. @ bandenpijn: gisteravond moest ik niesen en kreeg toen een venijnige steek in mijn lies. Heb sowieso wel regelmatig een trekkerig gevoel in mijn liezen.
Pien, Wat naar zeg. Heel veel sterkte en een dikke knuffel! Hier geen gravings, kan namelijk niet zoveel eten helaas. 😕 Hopelijk gaat het vanavond beter met eten dan gisteren... Morgen alweer 8 weken. 😊
Mijn leeftijd is nu nog 19. Maar 20 als het kindje komt. Het geslacht wil ik zeker weten zodra het kan! Mijn volgende afspraak zal pas weer zijn als ik 12/13 weken ben in verband met verblijf in het buitenland nu. (Rond de laatste week van februari/ eerste week van maart hoop ik!)
Eergisteren de eerste echo gehad. We dachten 7.5 week te zijn maar zijn een weekje terug gezet naar 6.5 week. We hebben het hartje mogen zien kloppen! Helemaal gerustgesteld dus!! Alleen hadden wij beide sterk het voorgevoel dat het een tweeling zou zijn... Maar op de echo is er (nog) maar 1 te zien. En toch blijf ik mezelf gek maken met het roeit dat met 6.5 week nog wel eens een tweeling gemist wordt. Er werd ook maar erg snel gekeken hier met de echo. Achja, voor nu in ieder geval enorm blij met een prachtig kloppend hartje en het feit dat het goed in de baarmoeder geplaatst is 😍
Oeeh ja die heftige steken met niezen herken ik laawra, even een heftig gevoel he haha. Had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook met niezen. Noramay wonen jullie in het buitenland?
@noramay gefeliciteerd!! Heerlijk he om dat kleine spruitje te zien zitten!! En het hartje te zien flikkeren! Om bij weg te zwijmelen hihi
Deels, mijn vriend is Surinamer. Dus we vliegen heel vaak heen en weer... We zijn ongeveer de helft van de tijd in Suriname en de helft van de tijd in Nederland. Vanaf de laatste periode van de zwangerschap en daarna zullen we waarschijnlijk de opvolgende 2 jaar volledig in Nederland wonen en daarna volledig in Suriname. Dit in verband met contracten van het werk.
Pien, wat een ontzettend naar nieuws Heel veel sterkte. Dikke knuffel. Gravings, nee hier ook nog geen last van. Ik snoep wel meer, maar dat kan ook komen doordat ik gestopt ben met roken. Daar heb ik nog steeds moeite mee , ookal ben ik al ff gestopt. Vorige zwangerschap wel, echt twixen vreetzin haha. Ik had beter een vrachtwagen met twixen kunnen bestellen haha ze waren niet aan te slepen.
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus nmv, 28 jaar, tweede kindje verrassing 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Justme89, .. jaar, .. kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Jeszss, tweede kindje, meisje/jongen Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen pien1991, eerste kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, 33 jaar, tweede kindje, verrassing 27 augustus CestMoi, 28 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Noramay, 19 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen gewoonloesje, 24 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (4). Vlindertjes: do27, Veerle1 Afspraken/Echo's Januari: 16: Justme89: echo, frysk: echo gyn, newdawn: echo 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo, suli: echo 23: juffie2: intake vk+ termijnecho, papillons: echo + intake gyn 26: nmv: termijnecho 30: evan: echo, Loulette: termijnecho + intake vk Februari: 10: LittleMeStphnie: echo