Dames, ik heb volgens mij de laatste lijst naar boven getoverd (pagina 124). Ik heb Noramay toegevoegd maar de rest vd afspraken etc niet genoteerd. Dus als ik iemand vergeten ben, sorry. Mocht ik morgen tijd hebben wil ik wel even kijken of ik hem bij kan werken. Als iemand anders er zin in en tijd voor heeft dan is dat ook prima Anders mogen de afspraken die er niet op staan nog een keertje worden doorgegeven. Voor degenen die de lijst aan willen passen maar niet weten hoe dat moet: Quote aanklikken onder het bericht en vervolgens alles wat tussen haakjes staat voor en na het bericht verwijderen.
Heel fijn Laawra en mrcd!!!!Volgens mij moet vlindertjeslijst even goed bekeken worden, daar zijn volgens mij wat wijzigingen, helaas. Op IPad is het wat onhandig voor me, anders had ik ook bij willen werken.
Nog een uurtje, dan de echo! Slecht van geslapen, zit zo in de zenuwen of alles wel goed is! Had dit bij mn eerste niet zo sterk, die zenuwen. Ben blij dat ik mn intake zo vroeg heb vandaag, en nu maar duimen dat het goed gegroeid is en hartje nog klopt!
Good morning lady's Hier over 30 min naar de dokter 😐 even checke of ik geen blaasontsteking heb en misschien eerder een schok krijgen anders moet ik nu nog 4,5 week wachten en ik begin een beetje zenuwachtig te worden. Ook veel symptomen zijn een stuk minder geworden en voel me haast normaal dus maak me wat zorgen.
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus nmv, 28 jaar, tweede kindje verrassing 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen mimi8, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Justme89, .. jaar, .. kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, 33 jaar, tweede kindje, verrassing 27 augustus CestMoi, 28 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Noramay, 19 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen gewoonloesje, 24 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (4). Vlindertjes: do27, Veerle1, Pien, Jeszss Afspraken/Echo's Januari: 16: Justme89: echo, frysk: echo gyn, newdawn: echo 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo, suli: echo Teske echo 22: MRCD: intake vk + echo 23: juffie2: intake vk+ termijnecho, papillons: echo + intake gyn 26: nmv: termijnecho 30: evan: echo, Loulette: termijnecho + intake vk Februari: 10: LittleMeStphnie: echo
Hier een prachtig friemelend minimensje gezien, hartje klopte mooi en ben twee dagen teruggezet, dus nu 9 weken. Uitgerekende datum is 21 augustus nu Volgende afspraak en echo op 11-02 . En nu durf ik erin te geloven, op naar de prenatal!
Wat fijn cvm! Geniet ervan en shop ze Wijziging voor de lijst, ik ben niet 24 augustus uitgerekend maar 29 augustus. En ik heb 12 februari opnieuw een termijnecho.
Cvm wat fijn zeg!!! Gefeliciteerd. Nmv hopelijk slaapt je dochter een beetje na lekker gespeeld te hebben. Hier zo maar een broodje eten en dan de kleine man ook naar bed. Moet dan zelf sporten met de fysio en daarna paar uurtjes werken. Vanavond naar Den Haag. Helaas wel een lange rit voor mij. Hoop dat ik het zitten vol kan houden.
Is het trouwens niet handiger als iedereen haar eigen wijzigingen doorvoert met de laatst geplaatste lijst? Of is dat vragen om chaos??. 😉 door te klikken op button quote bij het bericht met de lijst kan je je gegevens aanpassen. Even aan begin en eind van bericht [ quote ] en [ /quote ] weghalen en je bent klaar!
Lijst --> Vind ik wel een goed idee juffie! Dan blijft hij makkelijker up to date en komt hij regelmatig voorbij, dan kan je ook nog een beetje bijhouden wie/wanneer/wat heeft
Juffie2;18133656]♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongende 16 augustus nmv, 28 jaar, tweede kindje verrassing 17 augustusGoedemorgen Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen mimi8, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Justme89, .. jaar, .. kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje,verrassing Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 24 augustus Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, 33 jaar, tweede kindje, verrassing 27 augustus CestMoi, 28 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Noramay, 19 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen gewoonloesje, 24 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (4). Vlindertjes: do27, Veerle1, Pien, Jeszss Afspraken/Echo's Januari: 16: Justme89: echo, , newdawn: echo 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo, suli: echo Teske echo, fryskecho+gyn. 22: MRCD: intake vk + echo 23: juffie2: intake vk+ termijnecho, papillons: echo + intake gyn 26: nmv: termijnecho 30: evan: echo, Loulette: termijnecho + intake vk Februari: 10: LittleMeStphnie: echo
♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus nmv, 28 jaar, tweede kindje verrassing 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen mimi8, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Anneke111, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Justme89, .. jaar, .. kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 24 augustus 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, 33 jaar, tweede kindje, verrassing 27 augustus CestMoi, 28 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Noramay, 19 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen gewoonloesje, 24 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (4). Vlindertjes: do27, Veerle1, Pien, Jeszss Afspraken/Echo's Januari: 16: Justme89: echo, , newdawn: echo 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo, suli: echo Teske echo, frysk echo+gyn. 22: MRCD: intake vk + echo 23: juffie2: intake vk+ termijnecho, papillons: echo + intake gyn 26: nmv: termijnecho 30: evan: echo, Loulette: termijnecho + intake vk Februari: 10: LittleMeStphnie: echo 12: Sanne84: echo