♥Augustus 2015♥ Uitgerekende datum: 15 augustus morgenzon, 26 jaar, vierde kindje, meisje/jongen DDis, 31 jaar, vierde kindje, meisje/jongen Katoo, 28jaar, eerste kindje, meisje/jongen 16 augustus nmv, 28 jaar, tweede kindje verrassing 17 augustus Juffie2, 38 jaar, derde kindje, meisje/jongen louloutte, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 2liefjes, 26 jaar, derde kindje, meisje/jongen lia89, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen mimi8, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 18 augustus chocootje, 25 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Justme89, .. jaar, .. kindje, meisje/jongen 19 augustus cmv1985, 29 jaar, tweede eigen kindje, meisje/jongen BellaDS, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 20 augustus Fotofanaat, 32 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Teske1987, 27 jaar, tweede kindje, meisje/jongen cetje , 31 jaar, eerste kindje, verrassing Anneke111, 31 jaar, 2e kindje, meisje/jongen 21 augustus laawra, 31 jaar, tweede kindje, meisje/jongen missm, 32 jaar, derde kindje, verrassing frysk, 30 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Zhilla, 32 jaar, derde kindje, meisje/jongen 22 augustus Kiimmurd, 25 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 23 augustus LittleMeStphnie, 21 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Cilla24, derde kindje, meisje/jongen soof85, 29 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 24 augustus 25 augustus 26 augustus papillons, 26 jaar, eerste kindje, meisje/jongen evan, 33 jaar, tweede kindje, verrassing 27 augustus CestMoi, 28 jaar, tweede kindje, meisje/jongen Noramay, 19 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 28 augustus MRCD, 27 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Suli, 33 jaar, derde kindje, meisje/jongen gewoonloesje, 24 jaar, eerste kindje, meisje/jongen 29 augustus Newdawn, 35 jaar, eerste kindje, meisje/jongen Sanne84, 30 jaar, tweede kindje, meisje/jongen 30 augustus stephanie87, 27jaar, tweede kindje, meisje / jongen 31 augustus victoire, tweede kindje, meisje / jongen Aantal jongens (0), meisjes (0), verrassingen (4). Vlindertjes: do27, Veerle1, Pien, Jeszss Afspraken/Echo's Januari: 16: Justme89: echo, newdawn: echo 20: BellaDS: intake vk + echo 21: laawra: intake vk + echo, suli: echo Teske echo, frysk echo+gyn. 22: MRCD: intake vk + echo 23: juffie2: intake vk+ termijnecho, papillons: echo + intake gyn 26: nmv: termijnecho 28: Anneke111: pretecho 30: evan: echo, Loulette: termijnecho + intake vk Februari: 10: LittleMeStphnie: echo 12: Sanne84: echo 13: Anneke111: echo gyn 20: Anneke111: geslachtsecho
CVM gefeliciteerd met je goede echo! GAAAAAAP.... Ik slaap al een tijdje echt bizar veel. Maar nu zit mijn lieve dreumes in een sprongetje en die was gister tot laat wakker, daarna vannacht wakker en heeft vanmiddag maar kort geslapen. Gebeurt gelukkig nooit. Maar ik heb 3 keer slaap gemist... GAAAP.... Ik ben echt gaar. Gelukkig bijna weekend.
Vandaag een echo gehad, en alles zag er goed uit! Ik heb het hartje zien kloppen en hij bewoog een keer! Echt leuk Ik heb nou over een week alweer een echo, maar dan bij de vk. Ohja, ik ben ook een paar dagen achteruit gezet. Ik ben nu 21 augustus uitgeteld ipv 18 augustus.
Het lukt me niet om de lijst te bewerken op m'n tel! Als iemand tijd heeft wil die mijn echo datum even toevoegen? 22 januari echo ( extra controle na bloeding)
Ik heb nu al 2 dagen een zeurende, stekende pijn in mijn linkerzij, net onder de ribben. Herkent iemand dit? Is dit normaal? Ik heb dit nooit gehad bij mijn vorige zwangerschap... En hoe stom ook, maak ik me er wat zorgen over.
Helemaal blij! Mooi knipperend hartje gezien. Zag er allemaal goed uit! Daarna schoonouders verteld en mijn schoonmoeder werd helemaal gek Die wil nu al shoppen
Gefeliciteerd met jullie mooie echo's. Teske, misschien bandenpijn? Of zit het dan te hoog? Als je niet vertrouwt zou ik de vk gewoon bellen. Succes. Ik kruip er gauw. Ben echt kapot... Trusten.
Gefeliciteerd met de mooie echo,s! Cetje wat leuk een 2ling! Hier ook vaak steken, maar dan als ik bv snel opsta, Of snel omdraai in bed.
Gefeliciteerd met alle goede echo's! Morgenvond, alweer 10 weken. Wauw! Mijn eerste gedachten was, wow is zij al 10 weken!? En toen bedacht ik me ineens dat ik er ook nog maar 5 dagen vanaf zit, maar het klinkt zoveel beter dan 9 weken haha... Ik voel dat mijn baarmoeder boven mijn schaambot uit komt. Ik merk het ook als ik op mijn buik lig. Mijn buik is al behoorlijk boller, maar nu gaat het ook komen door baarmoeder en niet alleen meer van de darmen. Laat die zwangerbuik maar komen.
Lttlmestephanie, hoe is het bij de huisarts gegaan? Nog een echo gehad? Wij hebben gisteravond het grote nieuws aan onze dochter van ruim 3 verteld, ze is zooo blij. Ze vraagt al heel lang wanneer mama nou een baby in de buik krijgt en ze komt continue mn buik kussen en knuffelen. Wel is ze heel duidrlijk in haar wensen, het moet een zusje worden. Ze heeft al twee grote (half)broers en anders vind ze het niet eerlijk haha. Vanaf nu mogen vrienden/rest vd familie het ook weten, volgend weekend vertellen we het aan mijn man zn zoons en daarna mag het algemeen bekend worden via facebook
hier ook regelmatig bandenpijn, vooral bij het uitstappen van de auto. gister wreef een cliënt over mn buik en zei jij bent in verwachting he... Poe dat was even schrikken ! maar heb er een mooie draai aangegeven nee joh dat is anne. (mn collega) Dit pikte ze. heb het nog niet verteld, wil echt wachten op een goede echo. Schrik best wel met hoeveel meiden het hier fout is gegaan. Maar gelukkig ook veel goede echo's weer voorbij zien komen !
Hoi meiden. Wat een goede berichten zeg! Gefeliciteerd met de goede echo's. 😆 Wij mogen donderdag weer. De tijd gaat snel. Ik heb besloten dat ik ga leren haken. Straks maar wat beginners spulletjes kopen en oefenen. Lijkt me zo gaaf om slofjes, knuffeltjes e.d. te maken. 😊 Hoe gaat het verder met jullie? Nog veel last van misselijkheid? Fijne dag vandaag! 😉