Hoii meiden! Ik en me vriend zijn onverwachts een lang weekendje weg! Eventjes lekker ontspannen Maar er is hier erg slecht internet bereik.. Dus ik had een hoop gemist, haha. Gefeliciteerd meiden met de goede echo! Ik had er alweer veel voorbij zien komen. Dat is altijd weer goed om te zien. En sterkte voor de meiden met slecht nieuws .... Ik hoop voor jullie dat jullie het een beetje kunnen verwerken en dat je daarna snel weer zwanger mag worden! Hier niet zo veel nieuws, behalve de erge buikpijn heb ik eigenlijk nergens last van. We zijn met zijn 2tjes naar babypark geweest! Wat een prachtige winkel zeg Zouden jullie me ook nog op de lijst willen zetten? 22 jaar 1e kindje 18 aug uitgerekend en we willen weten wat het word. De termijn echo hebben we 30 jan Prettig weekend iedereen!
Gefeliciteerd meiden met goede echo's gisteren! MRCD --> Ik ben er ook mee begonnen! Heb de basissteken nu wel aardig onder de knie. Moet op zoek gaan naar wat makkelijke patroontjes voor slofjes of mutsjes. Veel plezier! Hier alles verder vrij rustig, nadat ik gisteren helemaal een nervous breakdown had naar aanleiding van allerlei enge dingen over vanishing twins die ik op internet las. Gelukkig even met de echoscopiste kunnen overleggen (m'n vk praktijk is dicht op vrijdag) en dat stelde wel gerust. Nog steeds weinig kwaaltjes, alleen moeheid komt en gaat, maar gelukkig niet misselijk. Fijn weekend meiden!
Wat leuk dat er meer dames leren haken! Ik kan het ook sinds een maand of twee. Wil nu all star achtige baby slofjes maken voor onszelf en voor mijn zusje.. Lang leve youtube! Om te beginnen vond ik de filmpjes van Wolplein erg fijn en duidelijk. Action heeft veel beginnersspul en goedkoop garen. Pas op hey verslavingsgevaar!
Ohhhh allstar slofjes! Doe je dat via een filmpje ook? Of met een patroon? Ben zelf op zoek naar een leuk mutsje <3
Hoi dames, Ik ben nu 9 weken zwanger en ik mag niet klagen 😃 Ik ben sneller moe nog steeds, ga vaker naar het toilet en ik krijg al honger na een uur als ik gegeten heb. Vooral in de nacht kan ik gewoon niet slapen door alle geluiden in mijn maag. Vaak sta ik dan op en smeer een broodje. Ik hoop dat dit snel over gaat voordat de kilo's er bij vliegen. Wie heeft hier nog meer last van? Wij willen graag het geslacht weten van onze baby daarom hebben we 20 februari een afspraak staan voor geslachtsbepaling. Ik ben dolblij dat ik zwanger ben en het maakt voor ons samen helemaal niet uit of het een jongen of meisje zal zijn. Wij hopen natuurlijk net als iedereen op een gezonde baby.. Het lijkt mij praktischer en we zijn gewoon erg benieuwd 😃 Wie wil nog meer het geslacht al weten van de baby?
Leuk haken!! Ik heb er totaal geen talent voor haha maar een vriendin van mij wel! Zij haalt heel veel ideeën en patronen van Pinterest ( Personal Interest ) ! Misschien kunnen jullie daar ook wat mee!! Man heerlijk om goeie echo berichten te horen doet een mens goed! Ik moet as donderdag weer Vanavond heb ik een pyjama party met m'n 2 beste vriendinnen!! Doen we al jaren 1 X per jaar hihi lekker kinderachtig! Maaaaaar ik ga het hun vanavond vertellen! Spannend hoor.. Hoop wel dat ze echt nog 3 weken hun mond houden! Wil niet dat m'n moeder het van iemand anders te horen krijgt! wij willen trouwens ook het geslacht weten!!! Xxx fijn weekend meiden. Oh ps: m'n broeken gaan echt minder makkelijk dicht al! Heb normaal altijd ruimte over, maar nu wordt die ruimte echt al minder! Gek he
Gaaf Loesje, je pyjamaparty vanavond! Ik ga 'gewoon een wijntje' doen met een vriendin, die ik het ook ga vertellen vanavond. Kan het zo slecht stilhouden... Ik ben trouwens onwijs acreatief, maar haken kan zelfs ik! Loont de moeite om het te proberen Hier nog geen last met kleding, maar door mijn forse bovenbenen zitten broeken bij m'n buik altijd wat ruimer. Merk wel dat die ruimte minder wordt. Geslachtsbepaling zijn we nog niet helemaal over uit... Bij eentje wilden we het allebei niet weten, maar nu het er twee zijn neig ik naar wel willen weten en vriend blijft bij niet. Misschien een compromis: Vragen of we twee dezelfde krijgen of twee verschillende
Leuk dat er zoveel gaan haken! Ik heb echt geen idee hoe dat moet. Ik wil ook super graag het geslacht weten, kan haast niet wachten. Daarna wil ik lekker gaan schoppen! Ik wil met 15 weken een echo laten doen, dan schijnen ze het te kunnen zien.
Hoe zit het bij jullie met kraamzorg? Hebben jullie dat al aangevraagd? Ik nog niet, maar ik las op facebook dat heel veel mensen die in augustus waren uitgerekend afgewezen werden. Omdat het vakantie tijd is. Voor degene die het leuk lijkt, die facebook heet my dream. Ik heb hem niet aangemaakt, maar ik vind het wel een leuke facebook.
Leuk al die creatieve mama's! Ik ben ook wel creatief maar voor haken en breien kijk ik mijn moeder lief aan die er super goed in is hihi. wij willen het geslacht ook zo snel mogelijk weten. Gewoon omdat we dat heel erg leuk vinden en vooral dat het voor onze kindjes al meer duidelijkheid geeft. Vk zei dat we na de termijnecho de volgende keer kraamzorg konden gaan regelen. Het moet in ieder geval voor de 16 wkn zijn aangevraagd vertelde ze.
Met 10 weken ga ik kraamzorg aanvragen. Scheelt wel dat wij hier de keus hebben uit 4-5 verschillende organisaties terwijl de bevolking niet heel groot is. Iemand nog tips tegen misselijkheid? Ik heb al emesafene zetpillen, maar de misselijkheid walst daar dwars doorheen.
Ik kan me haast niet voorstellen dat er organisatie's zijn die mensen weigeren, omdat het zomervakantie is.. Echt bizar.. Bij ons in de buurt zijn gelukkig ook wel genoeg kraamzorg organisatie's. Leuk dat jullie kunnen haken! Het lijkt me zo leuk om te doen, alleen heb ik er totaal geen verstand van haha. En helaas niet zo veel tijd.. Maar het zou me wel super leuk lijken om bvb een zelf gemaakte mutsje te haken. # misselijkheid .. ja daar kan ik niet bij helpen .. ik heb er totaal geen last van.. soms een beetje sochtends, maar dan eet ik wat en is het weer over. #met hoeveel weken plannen jullie de geslachtsbepalende echo?? Ik zit erg te twijfelen... Ik wil het eigenlijk graag weten voor dat ik naar de 9 maanden beurs ga. Om vervolgends daar helemaal los te gaan.. Maar ik vraag me af of met 15 weken het wel betrouwbaar genoeg is.
Met mijn misselijkheid wordt het wat beter heb ik het idee Alleen eet ik wel vaker om niet zo'n weeig gevoel te krijgen. Ben ook al aardig gegroeid denk ik Overdag eet ik heel gezond met heel veel fruit enzo maar savonds dan krijg ik toch zin in patat, koekjes, pizza zonet aardappel anders gehad, was heerlijk Trouwens een vraag: een vriendin geeft volgend weekend een feestje maar nu las ik op FB dat ze krentenbaard heeft. Is het wel verstandig als zwangere om daar heen te gaan?
Pappilons, wat balen dat je steeds zo miselijk bent! Ik eet veel kleine beetjes op een dag en dat helpt.
Dit is trouwens de site www.pinterest.com hahah Kraamzorg hier zeiden ze gewoon regelen na de termijn echo van 12 weken! Maar ik doe het met 10 week gewoon!
Papillons helaas geen tips tegen misselijkheid, hier ook nog steeds aanwezig. Ik moet wel ook telkens wat eten anders wordt het alleen maar erger. Newdawn zolang je haar niet kust en niet van haar glas drinkt lijkt het me geen kwaad te kunnen. Ik weet ook niet of het überhaupt schadelijk is tijdens een zwangerschap eerlijk gezegd. Even via google checken? Littlelilly hier in de buurt zit een bureau wat het al vanaf 13wkn doet. Ze schijnt het altijd goed te hebben dus daar vertrouwen we maar op haha. pfff ik ben echt niet lekker . Lag alweer om 19.00uur in bed maar mijn hele hoofd zit vol snot en heb behoorlijk hoofdpijn. Maar naar beneden gekomen om even te stomen en wat bouillon gepakt. Hopelijk morgen(straks) weer beter aangezien ik morgen(nu) jarig ben en het huis dus vol met visite zal zitten. Pffff wat kijk ik daar tegen op! Ik ben normaal echt nooit ziek. Vorige zwangerschappen ook in het begin zo ziek geweest. Nu ik me ook al zo beroerd voel is het helemaal prut. Wens me succes haha. Ik ga maar weer proberen te slapen.
@2liefjes: van harte gefeliciteerd Wat een heerlijke verjaardag, wetend dat je zwanger bent!! Ook al heb je last van misselijkheid en vermoeidheid natuurlijk. Hoop dat je kunt genieten van de gezelligheid! Laat je lekker helpen met de visite, ivm je vermoeidheid! Xxxxx HAPPY BIRTHDAY
Dankjewel Gewoonloesje helaas ook gewoon ziek erbij en niet alleen ik maar ook onze kindjes. Mennn dit was een regelrechte horror nacht! Tot twee uur zelf alle uurtjes voorbij zien komen en uiteindelijk overstag gegaan en twee paracetamols genomen. Eerder om 1 uur kwam ons zoontje al omgelopen wat als een hoestende zeehond naast ons lag(hij was al met koorts en hoofdpijn gaan slapen met den sinaspril op). Eerst wat drinken, hoest drankje en om half 3 dschten we eindelijk te kunnen gaan slapen. Toen werd ons dochtertje een kwartier later helemaal in paniek wakker. Had door het hoesten moeten spugen en had diarree. Man bed afgehaald ik opgeruimd en hij haar omgekleed. Ook bij ons gepakt en na 5 min begon ze weer te hoesten en spugen. Nu zat het ook in haar haar germ. Man haar in de douche gezet ik spullen gepakt en met zoontje maar proberen te gaan slapen. Uiteindelijk heeft ons meisje 5 keer gespuugd vannacht waarvan twee douchbeurten nodig waren en drie keer diarree gehad. Zo dit was mijn b-day nachtje Nu stoppen met klagen en hopen dat we tegen de middag alle drie weer een beetje fitter zijn. Straks eerst nog maar even op bed met zn allen. Fijne zondag allemaal!
2liefjes gefeliciteerd en beterschap!! Heftig die nacten he? Ik word steeds misselijker laatste dagen en dan vooral vanaf vier uur en n avond