Goed idee 2liefjes! Wij hebben vanmiddag onze nieuwe auto opgehaald. Van een onhandige (maar héle mooie) 3-deurs auto met kleine kofferbak naar een kleine station auto. Heerlijk!
Thanx allemaal voor de felicitaties! Leuke dag gehad en nu lekker uitgeteld op de bank! Morgen weer een uitgebreidere reactie!
Ik ben ook voor de fb pagina met een vast clubje mensen. In mijn beeld liefst wel wat actieve mensen ipv veel alleen maar meelezers want het is een stuk minder anoniem natuurlijk. Dus inderdaad een verborgen groep ook
Ik ben ook voor een besloten FB-pagina. Idd veel persoonlijker. Moet er wel bij zeggen dat ik niet zo van het foto's plaatsen ben, behalve van mijn hond dan. Het staat mij nl tegen dat de foto's eigendom worden van FB en dat wil ik mijn dochter nog niet aandoen. Als ze straks oud genoeg is mag ze het zelf beslissen. Afgelopen week las ik een berichtje dat je een mok met een foto van andermans kind kan bestellen. Dat vond ik een behoorlijk eng idee... Over de lijst. Ik wil deze best wel bijhouden hoor! Ik werk niet en heb voldoende tijd om dit te doen. Of de FB-pagina aanmaken en bijhouden. Allemaal geen probleem!
Gefeliciteerd MissM! Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad. 2 liefjes Thnx voor het aanpassen van eerste en tweede kindje op de lijst. Lief! Papillons, wat voor auto hebben jullie gekocht? Wij gaan 1 van de 2 kleine autootjes die we nu hebben ook inruilen voor wat groters. Moet wel anders kunnen we geen dubbele wagen kwijt... Kleine financiële tegenvaller haha! Ben absoluut voor Facebook groep!
Mij lijkt een privé FB pagina ook wel ideaal. Hihi. Maar dan idd wel met wat meer actiever mensen. Ik stem voor 👍
Over auto's gesproken. Wij gaan over op een Volvo V70, mede ivm de hond. Wrs impor uit Duitsland, dat scheelt echt heel veel geld.
Ik ben ook voor een fb pagina! Kan ik je weer gewoon bij je naam noemen 2liefjes Heb even bijgelezen maar ben druk dus morgen kan ik wat uitgebreider reageren. We zijn druk bezig met het naaien van carnavalspakken met mijn groepje vanuit mijn studie.
Ben ook voor fb pagina Blij dat ik nu lig. wij zijn nog volop in verbouwing van onze boven verdieping. Vandaag heeft ml het laminaat gelegd nog een paar schilder klusjes en dan is het bijna klaar. Nu ga ik slapen weltrusten!
Hoi hoi! Hier flink misselijk geweest gisteren en vandaag. Inmiddels 5 kilo afgevallen, maar in de avond wel een opgeblazen babybuikje. Ik wil de lijst best bijwerken, maar heb daar niet dagelijks de tijd voor. Eens in de twee/drie dagen zou haalbaar moeten zijn. Als jullie dat te weinig vinden heb ik net gelezen dat SaraK graag helpt! 😊 FB pagina, ik ben voor! Heb met een stel andere meiden van ZP ook al zo'n besloten groepje en is ideaal. 😉 Ik zal de lijst morgen kunnen bijwerken. Nu lekker slapen. 😴
Fijn dat jullie allemaal voor zijn zal ik heb nu al aanmaken of even wachten tot na de termijnecho's? Jeej vandaag alweer 11 weken! Ik vind het snel gaan Nog maar twee dagen wachten tot de termijnecho, spannend! MCRD dat is meer als voldoende hoor. 1keer per week moet ook voldoende zijn, gewoon wat haalbaar is
Wat mij betreft kan de FB-pagina aangemaakt worden. Zal er direct maar even bij zeggen dat mijn echte naam Tessa is. Om straks verwarring te voorkomen Sara is mijn dochter.
Leuk idee een Facebook groepje! Kunnen anderen mensen op Facebook zien dat je toegevoegd bent/wordt in zo'n groep? Dan wil ik namelijk liever wachten tot ik het iedereen verteld heb, want ik zou het jammer vinden als ze er op die manier al achter komen. Wel grappig om te lezen dat er meerdere aan het kijken zijn voor een nieuwe auto. Wij zitten daar toch ook wel aan te denken. Bijna tijd voor de termijn echo's! Spannend he? Kunnen we eindelijk van de daken schreeuwen dat we zwanger zijn.
Goedemorgen vanuit land der misselijkheid! 😉 Het is voor een goed doel, dus we klagen niet... @Fotofanaat, andere mensen zien helemaal niets van die FB groep, omdat het een geheime groep is die alleen gezien kan worden Door genodigden. 😊 Dus don't worry. Wij gaan het volgend weekend aan familie vertellen op de verjaardag van VL. Ik ben, al zeg ik het zelf, goed in taarten maken (met fondant/marsepein) en we hadden bedacht een taart te maken met blauwe en roze tinten en de uitgerekende datum erin te verwerken. Kijken wie het als eerste door heeft. 😆 Op ZP heb ik volgens mij in een fotoalbum ook wat foto's van taarten staan, maar die kunnen alleen gezien worden Door zp vrienden. Heb zo'n zin in zaterdag de 31e. Daarvoor alleen nog mijn vaders verjaardag overleven de 29e. We gaan uit eten en eten is nogal een dingetje zegmaar... 😇 Verzinnen we wel weer wat op. Iemand suggesties?
Ik ben ook voor de fb pagina! Misschien nog even wachten tot na de termijn echo's, maar dan is het goed 😉. Hier krijg ik steeds meer energie. Gisteren kinderfeestje gehad van mn oudste dochter. Eerst naar de bios, Mees Kees en daarna bowlen. Toen naar huis en merry de meiden snacken. ...was een leuk feestje, maar ik lag om 21 uur in bed en werd om 8 uur wakker 😅. Nu lekker rustig dagje. ...morgen om 12 uur termijnecho! Zo spannend! Tevens hebben we 25 februari de geslachtsbepaling echo. Ben dan 15 weken en vind het fijn om ook tussendoor nog even naar ons wurmpje te kijken. Voor de anderen ook succes met de echo's!
Leuk een fb groepje. Ik doe graag mee als dat mag. Ik zit nu op dag 5 van de 7 dagen werken. Vandaar momenteel even wat minder actief. Heb geen zin meer. Vandaag lange dag. Maar morgen nog heel veel langer. Auto wij hebben een audi a4 station gekocht afgelopen zomer. Lekket wat ruimte. En een hele fijne auto!!
O...en wij krijgen volgende week onze nieuwe auto! Een renault grand scenic....7 persoons. Je moet wat met 4 kids 😉