Succes Teske! Wij hebben een opel meriva. Ook een lekkere ruime auto. Oeeehh jullie hebben allemaal snel echo's. Ik moet nog lang wachten. Zal ook meteen mijn echte naam vertellen, hihi verrassend: Sanne Ik ben niet zo handig met Facebook of ja ik zou niet weten hoe ik zo'n groep moet aanmaken. Dus als iemand zich geroepen voelt haha
Jeeeetje DDis, dat is wel een echte grote mensen auto! Wij gaan maar een beetje oriënteren binnenkort, al is de combi verhuizen/kinderen/nieuwe auto wel een zware aanlag op het spaarsaldo... Dat weekje vakantie wat we in gedachten hadden moet ik maar laten schieten denk ik. Teske --> das pittig zeven dagen werken! Ik werk 4 dagen per week en ben echt blij als die erop zitten nu. Merk dat m'n energielevel echt drastisch is gedaald, en in eens deze week wat lichte vleugjes misselijkheid maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. MRCD, vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent! Eind eerste trimester komt zo langzamerhand in zicht, hopelijk ben je er dan vanaf. Wordt een drukke week voor de termijnecho's komende week... SPANNEND!!!
FB-groep als hij geheim is mag van mij direct wel. En als we PB sturen naar diegene die pagina aanmaakt met echte naam dan kan diegene ons uitnodigen. Omdat het geheime groep is kun je hem namelijk zelf niet vinden en alleen uitgenodigd worden. Ik vertel in pb en daar mijn eigen naam wel. Anders ben ik mijn anonimiteit kwijt. In ons groepje vind ik dat helemaal niet erg, het gaat mij puur om meelezers. Ik vind het sowieso leuk om apart groepje te hebben dan kunnen we ook meer over onszelf vertellen zonder bang te hoeven zijn om herkent te worden door anderen. Straks komen vrienden hier. Ik heb al aantal keer echt mijn best moeten doen om mijn mond te houden maar we hebben besloten het nu al te vertellen. Ik heb immers al 2 goede echo's. Na de pretecho woensdag vertellen we het de rest. Maar ik vind het al zo leuk om het weer iemand te kunnen vertellen. Ik heb vermoeden dat zij ook bezig zijn voor de tweede dus misschien nog wel samen zwanger ook!
Ik ben ook voor de fb pagina! Wij hebben sinds kort ook 2 autos waarvan 1 station. Dan kan de kinderwagen mee de honden en het hele gezin! Ik zeg helemaal top
Fb pagina lijkt me een goed idee! We hebben best een kleine auto, niet super klein maar ook niet groot. maar met 1 kind en ons mini hondje is dit wel voldoende voor nu Ik ben gister bij de huisarts geweest. Omg wat ben ik al veel aangekomen 😭 daar ben ik écht van geschrokken! Meiden die afgevallen zijn: hoe doen jullie dat? Echt waar ik heb de hele dag lang honger maar echt zo'n dier voel ik me soms die wel móét wat eten! Zucht... Moet ook m'n bloed laten prikken volgende week. En vrijdag termijnecho ben zo benieuwd!
Oke dan zal ik de fb pagina wel al aanmaken iedereen die erbij wil kan mij via pb voor en achternaam sturen, dan kan ik jullie toevoegen. Het kan zijn dat ik je eerst moet toevoegen als vriend, dat zal ik eventjes uitzoeken.
@Teske 7 dagenweren??? Oh my... Sterkte! @MRCD Nog heel even volhouden... Of je hebt de pech dat het nog 6 maanden duurt. Uiteraard gaan we uit van het positieve! Grappig dat er meer mensen een andere auto nodig hebben! Ik kijk uit naar de FB-pagina, gezellig!
Ik moet inderdaad eerst iedereen toevoegen voordat ik jullie voor de groep kan uitnodigen. Als ik pb van jullie heb zal ik mijn naam even doorgeven zodat je zeker weet waar het van is
lijkt mij ook leuk zo'n FB pagina. Ik heb je een pb gestuurd 2liefjes. Gister een leuk feestje en dat zonder drank haha. Voel mij vandaag gewoon fit, wat heerlijk. Ik heb het mijn zus en broer en schoonzus verteld en die vinden het ook super leuk voor ons. En Louloute ik ben denk ik ook aangekomen hoor. Heb zo'n weinig energie en eet best veel nou ja straks maar wat meer bewegen.
Oh en afvallen gaat heel makkelijk als je van eten extra misselijk wordt. Ik eet dus omdat het moet en niet omdat ik het wil of een hongergevoel heb... Als dit de hele zwangerschap doorgaat ben ik na de zwangerschap wel lekker in vorm denk ik. Haha! Elk nadeel heeft zijn voordeel. 😉
Ik heb je ook een pb gestuurd 2liefjes. Hier bewust stil geweest ivm meelezers😉 Leuk om actief 'anoniem' voor de rest mee te kletsen. Di alweer de termijnecho! Gaat snel! En Louloute de vorige zwangerschap was ik eerst ook afgevallen door weinig eetlust en nu ook niet hoor😉
Ik heb je ook Een pb gestuurd! Heeel spannend.. Ben benieuwd of er nog meer meiden zijn uit mijn omgeving! Wij willen een ford fiesta gaan kopen, maar dit wordt ons door sommigen afgeraden omdat hij toch te klein zou zijn? Andere zeggen juist weer van niet... Iemand ervaring? Ik wil eigenlijk niet meteen zo'n grote station!
Als je niet al bent voorzien van kind en hond hoef je echt geen station Wel adviseer ik 4/5 deurs ipv 3 deurs. Dat is eigenlijk wel een must! Maar ik geloof dat hier en daar nog wel een paar auto's over zojn straks haha
Ik heb een ford fiesta. Hij is prima met 2 kids achterin. Vind wel de achterbak wat klein als je er boodschappen en een kinderwagen in kwijt moet. Wij hebben een maxi cosi mura 4, dus vrij groot. Neem nu altijd de buggy mee ivm de ruimte. Als we veel mee moeten, hebben we de toyota yaris station. Leaseauto van mijn man. Die is heerlijk ruim!!
@2liefjes ik heb je een PB gestuurd! Qua auto,.. We hadden een hele kleine maar die is gesneuveld. Nu hebben we een fort focus., veel ruimte en m'n vriend had wat eisen waar deze aan voldeed! Ik heb termijn echo pas 11 februari... Duuuuuuuurt lang hahahh