Hoi allemaal! Wij hadden vandaag onze geslachts echo! We krijgen een meisje! De toekomstige opa's en oma's hebben we het laten weten door roze vulling in de cupcakes te doen haha het was super leuk om te zien! De echo was voorderest helemaal goed gekeurd! Ze zag geen openruggetje of hazelipje gelukkig!
Gefeliciteerd littllilly Gelukkig een goede echo! Ik ben gisteren weer goed gekeurd bij de controle.dus ook weer gerustgesteld 14 maart geslachtsecho en 26 maart weer controle
Mijn 300ste post, joehoe! Mijn man wil wachten op de 20-weken echo voor het geslacht. Bah, ik kan dan wel een beetje jaloers worden op mensen die het al wel weten ik wil gerichter shoppen! En het gaat zo best snel! Nog 5,5 week tot de 20 weken echo. Dan 10 weekjes werken, 2 weken vakantie, nog 2 weken werken en dan heb ik verlof Hoeveel weken voor de tijd gaan jullie met verlof? (Ik ga 6 weken van te voren, i.v.m. mijn aandoening. Kan ik rustig aan doen voor de bevalling)
Ik ook sowieso 6 weken vooraf.maar ben bang dat ik al eerder moet stoppen ivm het zwaar lichamelijke werk dat ik doe ( huishoudelijke hulp)
Ik ben hondentrimster in mijn eigen hondentrimsalon en ik merk nu al dat het best zwaar word.. ik wil ook 6 weken voor de uitgerekende datum stoppen! En ik werk daarnaast ook nog in de zorg, als huishoudelijke hulp. Bijde banen zijn lichamelijk erg zwaar! Ook hier 6 weken voor de datum. En nog 2 weken er voor vakantie en dr na! Maar als het te zwaar word dan stop ik maar wat eerder bij de zorg. Want het is al zwaar genoeg! 3 complete huishoudens doen plus daarnaast me eigens .. en dan nog de hondjes.. Ach ik zie het allemaal wel en als het me teveel word dan stop ik gewoon eerder! Hier 2 fotos van mijn eerste aankopen dat we wisten dat het een meisje zou worden hihi
Wat leuk Littlelilly, een meisje! Leuke kleertjes! ♡ Wij weten het misschien donderdag. En anders de volgende controle of pas met 20 weken. Stiekem hoop ik op deze week . We maken het alleen niet bekend dus echt veel kan ik er nog niet mee, behalve namen verzinnen. Shoppen natuurlijk ook maar alleen samen met vl. Verder hebben we ook niet zoveel nodig omdat het nr 2 is. zoals het er nu voor staat ga ik 4 weken vantevoren met verlof (vorige keer 6 weken maar dat was verplicht ivm zh opname en wat minder werken daarna. Nu komt 6 weken ook niet zo handig uit qua vakanties van mijn collega's. Nood breekt wet natuurlijk maar de laatste twee weken zullen niet enorm inspannend zijb. Kan mijn eigen tijd indelen, dat scheelt.
Meiden, mag ik jullie nog een keer storen... Heb even een vraagje. In het ziekenhuis zeiden ze toen ik was "bevallen" dat het vloeien anderhalve week zou duren. Tis nu bijna 2 weken geleden en het vloeien is echt nog enorm... Zelfs met van die stolsel... (Sorry voor de details) moet ik bellen naar de gynecealoog?
Als je je zorgen maakt, zou ik bellen! Na een bevalling bij een voldragen zwangerschap kan het tot 6 weken duren dacht ik, maar ik weet niet of het bij jou anders is aangezien het na 12 weken was...
Ik zou gewoon bellen Sanne, better safe than sorry. Heb er zelf geen ervaring mee, alleen na een voldragen bevalling dus dat kun je niet vergelijken denk ik. Wel vervelend dat je er nog steeds niet helemaal vanaf bent. Knuffel!
Jeetje sanne.. Ik zou ook gewoon eventjes bellen voor de zekerheid! Spannend laawra! Wie hebben het zelf ook nog niemand anders verteld behalve de aanstaande opas en omas En misschien in de loop van de week wat andere familieleden. En na de 20 weken echo het maar op fb zetten! Heb je al een voor gevoel wat het gaat worden? Ons gevoel was een meisje en dat klopte hihi
Ik neig nog steeds meer richting jongen maar ben minder stellig dan bij de eerste. Dus ben heel erg benieuwd! In mijn hoofd krijg ik al jaren twee jongens en daarna een meisje. Vl wil nog geen derde, die vindt twee voldoende dus dat is nog even afwachten (wie weet wil ik na deze zs ook niet meer al kan ik me dat nu niet voorstellen). Ik voel me wel anders dan de eerste keer. Sneller ziek, vermoeid. Maar ja, er zwerven hier nu ook meer virusjes rond met een kind op de opvang. Wij vertellen het zelfs de opa's en oma's niet. Vorige keer heeft mijn moeder het de laatste controle gezien op de echo. Nu had ze ook al heel lang het vermoeden dat het een jochie was. Ze heeft er niks van gezegd trouwens.
Nou meiden, inmiddels gebeld en moest meteen komen vandaag. Echo gehad en nu blijkt dat er nog een placenta rest in te zitten. As vrijdag word ik alsnog gecuretteerd 😔
Sanne, wat vreselijk zeg! Hopelijk is her nu echt klaar en kan je het een plekje gaan geven. Hele dikke knuffel! 😘
Voelen jullie je inmiddels al beter? Ik ben nu precies 18 weken.en gelukkig veel minder moe. Gisteren lekker wezen shoppen,voor ons meisje en mezelf een nieuwe bh. Donderdag weer controle en 7 april 20 weken echo.