Hallo allemaal, Ik ben vrij nieuw hier op het forum en zag toen dit onderwerp. Zou graag mee willen kletsen! Ben ook al lid van de faceboekgroep 'mama's uitgerekend in augustus'. Weet niet of dat dezelfde is als waar jullie lid van zijn??? Ik ben in iedergaval Cindy, 30 jaar oud en inmiddels 23,4 weken zwanger van ons 1e kindje. Een jongen! Ben dus ook op. 17 aug uitgerekend.
Zal ook meteen het vragenlijstje invullen 1. Wat is het geslacht van je wondertje? Een jongen 2. Wanneer heb je weer Controle of echo? 12 mei VK controle en 27 mei pretecho bij 28,2weken 3. Wat heb je allemaal al gekocht voor de kleine? De kinderwagen, het kamertje, de box met matrasje en kleed, een paar setjes kleding (de rest krijg ik van mijn zus en vriendin te leen), badje en wiegje krijgen we ook te leen van mijn zus, en ik heb al een starterspakket Pampers gekocht in de aanbieding bij de wehkamp 4. Hoeveel weken ben je en hoeveel kilo ben je aangekomen? 23,4 weken en een kilo of 5/6 aangekomen (het wisseld steeds een beetje) 5. Zijn jullie al uit over de naam? Ja! maar dat ga ik hier zo op internet nog niet verklappen
Welkom twistertje. De Fb groep van hier is besloten en niet degene die jij noemt. Maar dat maakt verder niet uit. Leuk dat jullie een jongen krijgen. Hier vandaag 25 weken, jippie! Gaat stiekem best snel nu maar zo heel erg vind ik dat niet 😉