@ mamsie86 : Ik heb een hele nuchtere lieve man, dat helpt mij enorm. En natuurlijk veel dames op dit forum waar mee te kletsen is.. dat helpt ook heel erg. Van jou gaat helemaal goed komen hoor, komt heel vaak voor dat de innesteling of eisprong later/trager is dan gedacht.. en dan scheelt t al vaak een paar dagen met meting op echo. Duim voor je lieverd! X Joyce
Iedereen die een goede echo heeft gehad gefeliciteerd! Hier nog 3 weken wachten op een echobdenk ik. Wow hoeveel zijn er nu zwanger van een tweeling?
Had al wel een berichtje geplaatst over een alternatieve geneeswijzeres, maar niemand vond dat interessant haha...dus ik d8 ik blijf wel lekker mee lezen...
@12 weken: Wij leven ook erg toe naar dat moment. Nog 5 weken... De tijd is nog nooit zo enorm langzaam gegaan. Vanmiddag wel even van mn roze wolk afgedonderd: moest vandaag in de nieuwsbrief van het werk lezen dat ik vanaf 1 januari op straat zal staan. Dan is ons frummeltje net wel-net niet geboren en zit ik dus midden in mn verlof. Dat is echt enorm rot! Donderdag hoor ik er meer over... brrr!
Heb t gelezen, maar volgens mij inderdaad niet op gereageerd.. waarom weet ik eigenlijk niet. Laat ik t zo zeggen. Ik zelf kan niets enzo. Maar mn mannetje wel. Mn vriend is begaafd zeg maar. Als hij me masseert gebruikt hij energie velden bv.. de dag van nod/ dag voor test gaf hij me een massage en voelde ik ineens dingen die ik nooit eerder voelde. Heel apart. Een andere keer legde hij zijn hand in mn zei (was vorige week). Zn arm was niet echt in de buurt van mn buik, maar mn buik werd ontzettend warm. Echt freaky! Ik m dat verteld, haalde hij de hand weg, was de warmte ook weg. Hand terug, warmte ook terug. Dus tja.. Ben er nuchter in, ook al denk ik dat er wel wat meer is, maar bij dat soort dingen moet ik wel lache Maar zo zijn er nog een paar dingen waar ik om moet lache en mn vriend zoiets heeft van: tis ene van mij! (niet dat ik vreemd ga om t zo te zeggen). Maar vind t wel grappig. Net Burger King gehad.. ik denk dat ik dat moet gaan laten. Niet dat ik t vaak eet, maar ik kreeg toch ineens last van zuur opstoten! Voelde me ineens ook erg beroerd.. Dat maar ff laten dan.
Ik geloofde er ook nooit in hoor, maar een hele grote mannelijke reus (brandweerman/uitsmijter) zei tegen mij dat die vrouw hem erg goed geholpen had en dat hij mij het beste gunde en dat hij daarom zijn geheimpje verklapte Bijzonder van jou vriend zeg! Gelooft hij zelf ook dat hij wat extra's bezit? Ik d8 nog....ik ga niet tegen zo'n geneeswijzeres als eerste over mijn zwangerschap vertellen, terwijl verder niemand het weet. Toch had ze dus blijkbaar iets in de gaten Wat geweldig zeg die tweelingen!! Ik heb nog geen vk gebeld...
Lijkt me wel druk een tweeling maar is het zo dan zijn ze welkom en voor alles is een oplossing he we zullen zien alleen zou me oudste dan naar het kleinste kamertje moeten dat vind ik wel sneu hij heeft nu cars kamer maar dan word het mickey denk dat we het zo wel goedmaken maar eerst maaris de bevestiging afwa hten he
Als t bij knuffie ook om een 2ling blijkt te gaan zijn er dus 3 mama's die een tweeling verwachten (Lonny, Knuffie en ikzelf) En wie weet nog wel meer want er zijn nog meiden die nog geen 1e echo hebben gehad
Hallo dames, ik ben niet zo heel actief, sorry! Ik begin nu toch wel echt een buikje te krijgen. Misselijk, vermoeideid, kou, bloedneus, vergeetachtigheid, ruik muffe luchten heel sterk.. Ja een hele rits aan 'klachten' Donderdag eerste echo, echt spannend! Hoe ist met jullie buikjes? Ik kom trouwens uit Zuid-Holland, omgeving R'dam, maar we wonen tijdelijk in Amerika. Hierbij een foto van mijn buik(je). Liefs Guusje!
@guusje Ik begin idd ook een buik te krijgen ben bijna 8wk. Ik heb vanmezelf al iets een buikje maar nu begint hij toch echt groter te worden niet erg maar ben benieuwd hoelang ik het nog kan verbergen
@Meiden met een goede echo gefeliciteerd!!! Ik mag aankomende vrijdag voor de 2de echo, hopelijk is alles nog steeds goed! Ben nu erg zenuwachtig, vorige keer ging het rond deze tijd mis, bleek toen wel al gestopt te zijn tussen de 5 en 6 weken en we hebben al een goede echo gehad met 7 weken dus ik blijf positief denken @SanneVH wat erg dat je je baan kwijt raakt, wat voor werk doe je als ik vragen mag? Bij mij op werk is ook alles onzeker, heb wel al mijn eerste zwangerschapsverklaring ingeleverd, er geld een opzegverbod als je zwanger bent he, je werkgever mag je dan dus niet ontslaan tenzij je functie helemaal komt te vervallen. @Mamsie86 ik hoop zo dat je een goede echo krijgt, ik had de vorige keer ook een eerste echo waarbij de data's niet klopte, moest toen ook nog terug komen voor een 2de echo maar wist bijna zeker dat het niet klopte, had namelijk positief getest en volgens de datum van de gynacoloog kon dat absoluut niet.. Ik woon trouwens in flevoland
Wauw buiten de al veel zwangeren dan nu ook nog veel 2-lingen . Maandag staan er veel echo's op de planning. Hopelijk komen er geen vlinders bij. Oh vind het echt spannend worden.... Ben nu dus echt de oudste die voor de oudste1e gaat, hopelijk is alles goed. Kan niet wachten tot maandag.
Meiden, ik ben er ook nog. Moet oop het moment veel werken. En ben echt super moe elke keer. Daarom lees ik vooral mee Maandag intake bij de Vk en Hopelijk heb v ik dan wat meer info voor echo e.d. Zwanger ben ik wel maar ik begin al te groeien veel eerder als vorige keer. Ben ook veel vermoeider dan vorige keer. Maar nu jten ik natuurlijk nog een druktemaker van 19 Maanden rondlopen
pff vanacht fikse migraine aanval gehad. Hopelijk blijft het bij die ene keer en gaat het niet zoals bij mirthe d'r zwangerschap naar 2 a 3 keer per week. pff dat was echt zwaar. Maar als het zo is dan is het zo denk ik dan. Alles voor dit wondertje. Had laatst gekeken in dat zwangerschapsdagboek en toen begon het in week 7 en daar zit ik dus nu ook..... duimen jullie mee dat het eenmalig is?
Hey meiden Wat spannend al die 2 lingen Is dat allemaal op een "natuurlijke" manier gebeurt? dus zonder ivf of iets anders ? bijzonder hoor!! Ik heb vandaag de Gendertest gedaan... die had ik besteld op internet! schijnt voor 90% zeker te zijn...maar ik hou me er niet teveel aan vast Hij werd gelijk roze! haha zou wel grappig zijn als de test straks echt blijkt te kloppen! Hier erg opgelucht na gister..maar toch weer spannend om 3 weken te wachten op de volgende echo! zal nog even me echo toevoegen van gister..
12 weken: ja, ben wel blij dat ik 12 weken ben maar niet zozeer omdat je dan uit de gevarenzone bent maar meer omdat de misselijkheid en moeheid dan naar het schijnt minder wordt. Met die gevarenzone ben ik niet echt bezig. Ik draai er nu dan ook niet omheen en zo'n beetje iedereen weet dat ik zwanger ben. Heb er meer dan 2 jaar over gedaan: ben zo blij dat ik dat niet 3 maanden voor me ga houden.