Ik tel ook af naar 12 weken omdat de misselijkheid dan hopelijk afneemt! Doordat ik zo misselijk ben, ben ik niet bang dat 't misgaat...
12 week, dan vertel ik het aan de rest van mijn vrienden en ook op het werk. Ik ben niet misselijk gelukkig. Wel moet ik erg vaak plassen. Dat is weer goed voor MvM
12 weken, daar ben ik niet zo mee bezig. Eerder de eerst volgende echo. Dit omdat ik nog nooit een kleine heb gehad die de 6 weken gehaald heeft. Als t dan goed is, ben ik bang dat ik t al eerder aan wat mensen moet gaan vertellen. Rond de 10 weken. Dit omdat we bij 11 weken een verjaardag hebben en ik ben bang dat ik m'n buik dan niet meer kan verbergen. Ti's niet veel wat ik heb, maar al veel meer dan wat ik had. Ben in 2 weken ook al 2,5 kilo aangekomen. Ben ik blij mee, maar dat is een ander verhaal Nog een klein weekje tot de echo waar we de kleine hopelijk eindelijk zullen zien!
@Lonny, wat leuk, 2 hummeltjes! Prachtige echo! @Yinxy, goed bezig met de lijst! @12 weken, ach, ik voel me nu aardig goed, dat scheelt. Maar ik kijk vooral uit naar de volgende echo! Als die goed is ga ik écht genieten! @allen, fijn weekend!!
Nee hoor. Haha. Ja ik heb een vriend. Maar we wonen appart omdat er niet genoeg woonruimte is. Ik kan ook pss urgentie aanvragen als de beebs zijn geboren.
COOL! 2 tegelijk wat leuk!gefeliciteerd!!! hier ook 6 weken 6 dagen zwanger misselijkheid is zo-zo meestal 'sochtends en 'savonds
Brrr, ben zoooo beroerd.... Gelukkig is mijn vriend vandaag thuis en is hij met de minimannen boodschappen doen. Ik had nog een gigantische to-do-lijst in mn hoofd maar daar komt nu niks van terecht. De toiletpot is mn grootste vriend en ik lig hier nu mezelf maar een beetje afleiding te bezorgen met de laptop op bed. En tot zover het geklaag! Want eigenlijk is het toch ook wel weer positief dat ik me nu zo voel. De vorige keer toen het een miskraam werd voelde het heel anders, veel minder. De buik groeit ook al behoorlijk, heb gisteren een oude positiebroek aangedaan (heb ik nog allemaal van de oudste 2 bewaard), en dat zat wel zó lekker! Waarschijnlijk groeit t nu zo hard omdat het de derde is. Tenminste, ik hoop dat dat de reden is, stel je voor dat ik donderdag (dan krijg ik de eerste echo) erachter kom dat t nr 3 en 4 zijn! De kans is vrij klein, t zit niet in de familie, maar ik heb er nu al een paar keer over gedroomd. @Salamander en Lonny, zit t bij jullie wel in de familie of was t een pure verrassing? Morgen komen de moeders hier eten voor moederdag, en we zijn van plan om het ze dan te vertellen. Nou ja, we hopen eigenlijk dat de oudste (bijna 4) het ze vertelt. We gaan het hem (en zn broertje natuurlijk ook) vandaag vertellen, want het lijkt me wel zo eerlijk als hij het eerder weet dan de rest van de wereld. Ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden!
Ik sta er alleen voor omdat mijn vriend en ik appart wonen en er geen genoeg woonruimte is. Hij woont met zijn kind in een 3kamerwoning en ik woon met 2 kinderen in een 4 kamerwoning en dan komen er straks nog 2 beebs bij. Die komen bij mij op de kamer. Dus dan word het teveel. Dus we kunnen beter nog even zo blijven leven en wachten op een geschikte woning. De kwaaltjes zijn idd dubbel op. Mijn moeder dacht dat ik waarschijnlijk een meisje kreeg omdat de kwaaltjes veel erger zijn dan bij mijn vorige zwangerschappen. Maar een tweeling had ik nooit verwacht maar het verklaard een heleboel En zo als het er gister uitzag zitten ze idd ook in 1 vruchtzak. Vind het wel een beetje een eng idee. Als het goed is kunnen ze het over 2 weken beter bekijken. Vind het heel bijzonder en onwerkelijk maar toch heel leuk 2 van die kleintjes.
Yip. Het hoeft niet in de familie te zitten hoor! Bij mijn vriend en mij geen tweelingen in de familie. Wij zijn de eerste. Mijn vriend vroeg even voor de grap. Ben je vreemd geweest? Whaha. Het was echt een verrassing. Had mijn vriend net nog aan de lijn. Die zegt ook steeds, het lijkt zo onwerkelijk. Haha.Ongeloofelijk.
Ik weet ff niet wie het vroeg. Maar bij ons is het op de natuurlijke wijze gegaan. Dwars door een portiokapje heen. Het was in eerste instantie al een verassing dat ik weer zwanger ben. Haha
Heb de vk gebeld en mag een weekje eerder voor de echo, as. dinsdag om 09.45. Eindelijk iets meer duidelijkheid!
Bumpie pff dat is niet fijn zeg! ik duim met je mee dat t eenmalig is! Lonny wat vervelend dat jullie vanwege woonruimte niet samen kunnen wonen! Hopelijk krijgen jullie dan na de geboorte gauw een woning waar je samen kunt wonen! Bij jou dus ook in 1 vruchtzak? Ben benieuwd wat ze daar bij jou over gaan zeggen. Of ze daar dus ook met zo veel zorgen op reageren als bij ons? Yip het zit bij mij 2e graads in de familie. Maar onze tweeling is 1eiig en dat is niet erfelijk. Hoe hebben je kinderen gereageerd op t nieuws? Vallie hier ook op de natuurlijke wijze een tweeling... Fijn Mamsie dat je eerder mag komen, die onzekerheid is zo slopend! Goed dat je gebeld hebt! Hier --> stiekem ben ik best wel zenuwachtig voor de echo van aanstaande maandag.... als alles goed blijkt te zijn, zijn deze kindjes verder dan ons vorig kleintje die met ruim 7 weken niet verder is gegroeid. Ook al is dit een nieuwe zwangerschap, toch kan ik die link in mn hoofd niet zo goed uitschakelen..
Salamander. Hoever ben je nu in de zwangerschap? Kan me best voorstellen dat je zenuwachtig bent voor maandag. Hoop dat je een mooie echo zal hebben. Ik had idd al wat zorgelijke dingen te horen gekregen. Maar het is even afwachten tot de volgende echo.
Nou ben benieuwd Lonny! Wel fijn dat ik hier nu niet meer de enige ben Ik ben vandaag +/- 8 weken... dat is afgelopen keer geschat. Dus we lopen ook nog aardig gelijk op zie ik aan je banner.
Hoi dames! Ik ben 21 december uitgerekend, nu ruim 8wkn zwanger Het is mn eerste zwangerschap, zijn er nog meer dames die zo onzeker zijn dat het nog mis kan gaan etc? En wat doen jullie tegen die stress? Heb morgen weer een echo gelukkig maar zo bang dat t misgaat, weet niet waarom.. XXX