15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Heel veel sterkte mamsie! Wat een verdrietig nieuws!

2. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Heel veel sterkte mamsie!!

3. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Wat naar Mamsie, heel veel sterkte!! Ik vind het zo erg voor je! Dikke knuffel

4. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    Heel veel sterkte mamsie !!!

5. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Kheyra, wat fijn om te horen dat je toch voor het kindje wilt gaan! Heel veel sterkte en ik hoop dat je veel hulp krijgt! Ik weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen!!

6. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    oh wat een naar bericht mamsie, veel sterkte! hopelijk je het snel afsluiten en opnieuw proberen en ben.je net zo.snel weer zwanger als ik, ik duim voor je!

Vanmorgen heb ik.mijn tweede echo.gehad, alles groeit gelukkig goed, een echte termijnberekening kon ze nog niet doen met 8 weken en omdat ik over 2 weken met vakantie ga, zal die echo ook pas later zijn, waarschijnlijk met 13 weken, daar ga ik morgen even voor bellen!

@smeren: heb me twee zwangerschappen suf gesmeerd, resultaat: hele landkaarten striea op mijn buik! of ik nu weer ga smeren: JA heerlijk even een momentje van de dag genieten van het wonder dat in me leeft!

xxx

7. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Heel veel sterkte mamsie! Dit is absoluut niet leuk...hopelijk kun je het snel verwerken en weer verder gaan. Voor jou is er ook een wondertje dat op je wacht.

WAt ik wel jammer vind is dat wr altijd zo heftig op een abortus word gereageerd. Als iemand die keuze moet maken is toch al erg genoeg. Maar wat als je echt geen toekomst te bieden hebt voor je kleintje en je alleen maar afhankelijk bent van andeten is toch ook niet goed.
    Ik heb ook een miskraam gehad. Maar ik denk dan wel eens misschien moeten we iedereen gewoon steunen in zn beslissing wat die ook is.

Oke en natuurlijk niet handig als je zwanger word en geen kinderen wil of kan onderhouden.
    En iemand die voor de derde keer ongewenst zwanger is en weer een abortus laat doen ja die kan van mij ook de boom in hoor!

Hier al twee dagen niet misselijk! Heerlijk!!

8. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Ohja en smeren doe ik wel...met een bodylotion van palmer's. GelukkiG heb ik geen enkele streep striea gekregen en hoop deze keer ook niet!

9. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ JTLKIM: Wat betreft abortus ben ik het wel met je eens, iedereen moet dit voor zichzelf beslissen. Wel snap ik dat er meiden hier zijn die daar moeite mee hebben, maar dat komt denk ik door de sterke kinderwens die de meesten hier hebben.

@ mamavanmenm: Super weer een mooie echo!! En een heerlijke vakantie in het vooruitzicht, joehoe!!

@ smeersel: nog niks speciaals gehaald, maar wel al 1 of 2 keer lekker gebody lotioned..... ben er eigenlijk te lui voor en het moet dan allemaal nog zo intrekken enzo.... hebben jullie misschien nog een tip voor spul wat snel intrekt? :)

10. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik heb ook helemaal geen striae op mijn buik gekregen... Helaas wel op mijn "lovehandels" en mijn heupen en borsten... Nouja, zeg altijd maar dat mijn vriend me heeft gegrepen whaha. Ze zijn niet meer zo zichtbaar als tijdens mijn zwangerschap, maar zien doe je ze zeker! Lekker veel ermee in de zon gaan straks, dat helpt het mooi verkleuren! Heb wel een prachtige zoon in het rond lopen en als ik "uitgekinderd" ben ga ik het wel laten laseren! En mijn borsten laten liften... Ook dat is wat meer gaan hangen helaas...

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    ben ik met je eens

12. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Smeersels: iedere avond nadat ik lekker lang gedouched heb, smeer ik m'n buik, borsten en bovenbenen/ billen in met de crème van vsm: bbbb mama crème. Weet niet of het helpt, streae heb ik al van een keer veel aankomen in korte tijd wat daarna weer weg gegaan is, maar de strepen heb ik nog. Dus nu ga ik ze waarschijnlijk ook krijgen.

@abortus, ik snap dat vrouwen hier het er heel erg moeilijk mee hebben. Veel vrouwen hier zijn al erg lang bezig om een wondertje te krijgen. Maar zoals jtlkim zei, is t waarschijnlijk al erg genoeg als je in een situatie komt waarin je eraan moet denken. Kherya was an de pil, ti's dus niet dat zij op zo een manier is zwanger geworden, dat ze gewoonweg dom bezig was (zonder voorbehoedsmiddel). Ze was er ook erg happy mee! Maar haar situatie is drastisch veranderd. Ik zelf denk dat het goed is dat ze er zo serieus over gedacht heeft ipv er lekker onbenullig verder gaan en niet nadenken over de consequenties.
    Ja ik ben ik dat ze het houd ;) maar t is haar lichaam en haar keuze. Nogmaals, ik snap dat mensen het er erg moeilijk mee hebben. En ik wil ook helemaal niemand aanvallen, absoluut niet.

13. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Uhm, k hoop echt niet dat ik iemand aangevallen eb met m'n vorige post! Ikzelf merk soms ook dat ik me echt afvraag en in tranen schiet bij de gedachte dat t nu misschien weer fout gaat bij me. Vooral als ik denk dat bv iemand die ik ken zwanger is geworden, kleine nu heeft. Maar tijdens de zwangerschap doorrookte. En stevig! Alleen maar junkfood at en de kleine nu ook alleen maar junkfood geeft. De kleine wordt behandeld als een accessoire. Dan vraag ik me ook af hoe t kan dat zo een zwangerschap t wel haalt zg maar, maar ieman die erg graag wil en gezond leeft t niet bij lukt. Is heel gemeen waarschijnlijk om zoiets te denken, maar soms snap ik het gewoon niet. Waarom die keuzes door moeder natuur zo gemaakt worden. En ja dat maakt mij erg verdrietig.

14. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Hm.... blijft een lastig onderwerp... misschien moeten we er maar niet te veel over discussiëren. Voordat we hier een hele wel-niet discussie krijgen terwijl het er nu niet meer toe doet, aangezien Kheyra er nu toch voor wilt zorgen.
    Ik wil voorkomen dat mensen zich aangevallen gaan voelen dus laten we het maar weer over wat anders hebben ok?

Hoe is het met de lijst? Ga jij die updaten Yinxy of zal ik het nog een x doen? Gaat wel prima op de laptop van mn man, maar ik wil je niet voor de voeten lopen :) Je doet het altijd super!

15. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Nee roken of drinken tijdens de zwangerschap echt niet!! Ik kan daar niet over. Als je zwanger bent en je houd het dan ga je er ook voor!
    Toen J geboren was moest hij even blijven in het ziekenhuis. En toen was er een jongetje naast hem dat was 4 dagen oud en aan het afkicken van drugs en alcohol! Ik heb echt zitten huilen om dat jochie, dat je je kind zo afhankelijk van jou dat aan kunt doen!

Maar ik wil niemand persoonlijk aanvallen of beledigen hoor, hoop dat dat duidelijk is.

16. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Kijkt me inderdaad een goed idee om er niet verder over te discusieren ;) nogmaals sorry als ik mensen boos gemaakt heb, is echt niet mn bedoeling!

Ja de lijst zal ik zo updaten ;) als je wilt ma je t ook doem hoor! En nee je loopt me echt niet voor de voeten hoor. Ik had t destijds van jou overgenomen... :s je had al genoeg zorgen toen met het bloedverlies.

Jeetje jtlkim! Lijkt me ook heftig als je zo een kleine naast je hebt! Ikzelf kan t niet snappen dat wanneer je zwanger bent, je bezighoud met dat soort dingen. Maar goed, moet ieder voor zich weten.

Ik zal dadelijk ff de pc opstarten, daar werk ik de lijst op bij. Gaat niet zo makkelijk op de tab of gsm :(

17. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Oke top Yinxy! Nee op de tab of gsm werkt het zeker niet nee...
    Lief trouwens dat je dat sindsdien van me hebt overgenomen!
    Doe ik het gewoon op momenten dat jij geen tijd hebt en ik op de laptop van mn man kan.

18. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    samen komt t helemaal goed :D

19. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Hoi dames,

Heb net de termijnecho gehad en ik ben nog steeds op 14 december uitgerekend en dus 9 weken en 3 dagen zwanger! Het hartje klopte mooi en ons beebje lag lekker te trappelen met zijn/haar beentjes en daarna ging hij met zijn/haar armpjes zwaaien, zo mooi!! Ben helemaal verliefd!:D

Ik smeer mijn buik elke dag in met olie, geen idee of het helpt maar het voelt wel prettig!

Bijgevoegde bestanden:

20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mooie echo Amely86! Gefeliciteerd :D

Deel Deze Pagina