♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 december 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje 11 december 2013: - XxDxX 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje 16 december 2013: - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde kindje - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 december 2013: - Denisja (24 jaar) Tweede kindje - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje 18 december 2013: - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Guusje1987 (26 jaar) Eerste kindje 19 december 2013: - Annemieke1983 (29 jaar) Eerste kindje 20 december 2013: - Svv (23 jaar) Eerste kindje - Salamander (25 jaar) Eerste en Tweede kindje 21 december 2013: - Lindsey (23 jaar) Eerste kindje - Deesjedees (27 jaar) Tweede kindje - Rosa1603 (32 jaar) tweede kindje - Anoniempje (26 jaar), Eerste kindje - Xxxxe (? jaar) Eerste kindje - Roos26vd (26 jaar) Eerste kindje 22 december 2013: - Knufje (33 jaar) Tweede kindje - Tieta (25 jaar) Eerste kindje 23 december 2013: - Veneno (28 jaar) Derde kindje - Verhoefem (27 jaar) Eerste kindje - Syl (31 jaar) Eerste kindje - Margjelinde 24 december 2013: - IS88 (24 jaar) Eerste kindje - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) - Mamavanmenm (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 25 december2013: - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 27 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje - Prutske (28 jaar) Tweede kindje - Vallie87 Eerste kindje 29 december 2013: - Yinxy (29 jaar) Eerste kindje - Wwendy - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje 30 december 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - SannevH (29 jaar) Eerste kindje - Pietel (31 jaar) Eerste kindje 31 december 2013: - Bumpie (27 jaar) Tweede kindje - Scorpio99 (22 jaar) Eerste kindje - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - 25012010 - Snoopy1 - Me88 (25 jaar) Eerste kindje - Mariel Eerste kindje 5 januari 2014: - Nimme Datum onbekend: - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Habibas Derde kindje (?) - Butterfly1984 (28 jaar) Derde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje - Seentjuh (28 jaar) Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Mei week 20 - xXxpoekiesxXx, 14 mei eerste echo - Butterfly1984, 14 mei eerste echo - Mootje, 14 mei eerste echo - Vivian, 15 mei intake + eerste echo - Svv, 15 mei intake +echo vk - Bumpie, 15 mei intake vk - Annekevdz, 15 mei Eerste echo (termijn echo) - Seentjuh, 15 mei Eerste echo - Anoniempje25, 16 mei intake vk - Guusje1987, 16 mei intake + Eerste echo - Rachster, 16 mei 2de echo - Yinxy, 17 mei Tweede echo - XxDxX, 17 mei Termijn echo Week 21 - Nimme, 21 mei eerste echo en intake - GHF (Wendy), 21 mei Tweede echo - Nathaliiej, 21 mei Tweede echo - Miran78, 23 mei Echo vk - Lindsey, 22 mei eerste echo - Anoniempje25, 22 mei termijnecho vk - Debs1, 22 mei Tweede echo - Denisja, 23 mei Tweede echo (Termijn echo) - Lonny, 23 mei afspraak - SannevH, 23 mei Tweede echo, eerste aspraak vk en gyno in zk - Syl, 24 mei intake + echo - Annemieke1983, 24 mei Termijn echo vk - JTLKim, 24 mei Termijn echo Week 22 - MamaEl, 27 mei termijn echo + intake gyn - Jezz, 27 mei 2e termijn echo - Me88, 30 mei Eerste echo - Miran78, 30 mei Intake vk - IS88, 31 mei intake Week 23 - Vallie87, 3 juni Tweede echo vk - Denisja, 3 juni Combinatie test - Tieta, 4 juni Tweede echo - Annekevdz, 5 juni vk - JTLKIM, 6 juni vk Week 24 - Miran78, 10 juni Controle echo zk Week 28 - Annekevdz, 11 juli Tweede echo
@ lijst: ik heb het idee dat ik dingen vergeten ben :s Heb de namen nu maar genoteerd van de dames die wel al een echo gehad hebben, maar nog geen update hebben dgg. Moet nog ff kijken hoe ik t ga doen met inactieve mensen vs de lijst. Ben ik nog niet over uit Ben heel benieuwd hoe t gisteren en vandaag gegaan is met de echos. We missen nog een paar updates Laten we maar zeggen dat geen nieuws, goed nieuws is! Van de dames die op datum onbekend staan, zouden jullie je datum kunnen doorgeven? Ik weet dat een aantal wel verteld hebben hoe ver ze zijn, maar ik ben wat dat betreft zo slecht in rekenen.. ben ik merk ik te moet voor om dat te gaan doen :s Dus als jullie alsnog willen doorgeven wanneer je uitgerekend bent, zou ik t fijn vinden en kan ik t goed op de lijst zetten.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes En verder, Nou twas niet perse om mn mening te geven maar meer omdat het mij raakt dat de ene vrouw erover nadenkt haar beebje 'met kloppend hartje' weg te halen en ik dat juist heeeeeeeel graag had gewild, maar het niet zo mocht zijn. Als dat niet gezegd mag worden.. Maar doet er verder niet toe, ik ben weg
Mooie echo Amely! Goed bezig Yinxy! Mijn volgende afspraak is op 7 juni, termijnecho. Ja lastig wat te doen met de inactieve mensen... misschien kijken wie er in de afgelopen 3? weken iets hebben geplaatst en de rest van de lijst weghalen? Als ze er dan weer op willen dan kunnen ze dat zelf weer aangeven toch? Is wel even een klus dus als ik kan helpen, let me know!
Aan zoiets zat ik ook te denken salamander, maar dan in de trant van kijken wie een echo gehad heeft en wie een update of iets gegeven hebt. In de komende 2/ 3 weken heeft bijna iedereen een echo denk ik. Ook wil ik de afsprakenlijst naast de bevallingsdatumslijst houden. Ook zat ik indedaad te denken aan het forum langs gaan vanaf halverwege april ofzo. Daar was ik aan begonnen, maar was al snel afehaakt.. K was iets te moe denk ik. Indien jij t wil doen, be my guest anders ga ik t van t weekend proberen te doen.
Ik reageer ook niet zoveel meer maar lees vooral mee. Eigenlijk te beroerd/suf om dingen te onthouden, dus dan valt reageren al niet mee haha. Deze week sta ik in ieder geval ziekgemeld, en de dokter was er vandaag niet.. dus morgenvroeg weer bellen. Het scheelt wel een stuk, niet hoeven werken. Kan ik eindelijk weer iets thuis doen(lees:weinig) Vanaf woensdag was er al niks gedaan.. nu heb ik in 2 dagen thuis 4 wasjes gedraaid, nog niks opgevouwen, de vaatwasser gedaan, en 2 keer eten gekookt.. Verder nog steeds niks.. Maar ik hoop dat t beter word.. Hoe gaat t bij jullie allemaal qua kwaaltjes..?
Mooie echo Amely86. Mijn misselijkheid is sinds gisteren gelukkig stukken minder. Wel ben ik nog steeds heel erg moe en daardoor snel geïrriteerd en emotioneel. Oh, en vandaag heb ik af en toe van die gemene steekjes onder in mn buik. Ik had het al gegoogled en dat schijnt normaal te zijn. Verder gaat het prima! Volgens sommige collega's straal ik helemaal.
Ik ben ook vooral een meelezer, ik merk dat ik het lastig vind om het overzicht te houden met zo'n grote groep mensen. Misschien dat het juist met een kleine groep beter gaat. Ik vind het wel leuk om te zien hoe ver iedereen is en de mooie echo's die langs komen
Ik ben wel een actieve gebruiker.. ik kijk elke dag ! @hier gaat het goed nog steeds kwaaltjes.. pijnlijke borsten,misselijk,erg moe soms wat krampjes ach jaa hoort er allemaal bij he dan weet ik teminste zeker dat mijn wondertje er nog is !! Ben nu 3wk gestopt met roken ontzettend trots op mezelf !!! Hier al een hoop kadootjes gekregen jullie al veel gekregen ?? Vind het heerlijk die babyspulletje hihi...
Dankje, meiden. Ik heb 21 mei de intake bij de verloskundige. Liep eerst bij de gyn maar omdat de echo's goed zijn mag ik nu overstappen naar de verloskundige.
Jaa veel he en dat is alleen van de opa en oma.s en mijn zusje.. hihi maar dat wist ik.. voor mijn moeder de 1ste x dat ze oma wordt dus ze kan het gwn niet laten.. eerst d8 ik is het niet te vroeg.. maar ik ga er gwn lekker van genieten
Mamsie86: wat vreselijk het is niet eerlijk. Heel veel sterkte meis dikke knuffel. Mammavanmenm, gefeliciteerd met je goede echo mooi vooruitzicht twee weken vakantie!!!! Yinxy, ik vind het heel erg knap dat je je zelf zo heb geuit op het abortus onderwerp. Iedereen mag een mening hebben en deze ook uit. Bij mij licht het onderwerp heel erg gevoelig ga er daarom niet van zeggen. Maar vind het heel knap dat jij het wel hebt gedaan. Als je het lijstje weer gaat bij werken wil je dan bij mij de volgende afspraken er bij zetten. Di 21 mei intake + echo verloskundige. Ma 27 mei echo gynaecoloog. Kheyra, ik vind het knap dat je er toch voor wil gaan. Amely86, jij ook heel erg gefeliciteerd met je mooie echo. Nataliiej, wat vergeldend dat je je zo duf voelt. GFH, toch leuk om te horen dat je zo straalt. Doe je niet te veel googelen daar kan je ook heel onzeker van worden. tita, wat een hoop spullen heb je al. en vind het super dat je gestopt bent met roken. Hier gaat het redelijk met de kwaaltjes, ik ben de hele dag misselijk en het wordt per dag erger. Gisteren voor het eerst mijn dure asperges er uit gegooid hihi. Vandaag heb ik medicatie gehad van de gyn tegen de misselijkheid. Ik vind het nu nog draagzaam dus ga er nog niet mee beginnen. Denk dat ik dat pas ga doem als ik meerdere maaltijden per dag er uit ga gooien. Wat een lekker praat je weer. Verder is mijn buik ook al wat opgezet en krijg al moeite met mijn broeken. Voor mijn buik en borsten gebruik ik zwitsal mama buik creme vind het heerkijk om me hier mee in te smeren.
Ben trots op je! Ik ben bijna 4 weken geleden gestopt: op moment dat mijn test positief was. Vind jij het ook zo ongelooflijk makkelijk om niet meer te roken?
Gefeliciteerd met de mooie echo amely! Zo tieta! Jullie zijn al verwend! Hier nog niets hoor, maar bij een 2e is dat misschien ook anders ofzo... Mag ik ook op de lijst yinxy? 28 jr, 2e kindje, 31-12 uitgerekend. Morgen 1e echo en gelijk intake vk
Ik ben nu bijna 2 weken gestopt met roken. Zooooo moeilijk!! Gelukkig gaat het nu wel al wat beter, maar in de buurt van rokers of op het werk vind ik het echt nog wel lastig. Ach ja, het is voor een goed doel he
@Gfh jaa idd heb hiervoor ook al un aantal x geprobeert niet gelukt en nu een stuk makkelijker heb er soms wel wat moeite mee maar gaat goed en ik heb ook un hoop steun van mijn man !!
Ik heb ook al van alles gehad aan spulletjes.. Wel leuk. Vorige keer was ik rond sinterklaas een week of 7 zwanger, dus hadden mn moeder, en zus al van alles gekocht voor sinterklaas.. helaas liep dat mis dus heb ik de cadeautjes na de goede echo gehad deze keer haha