@BellaNoa; Omdat ik al 3 miskramen heb gehad en ik daarom bij de gyn loop. Vk zei wel van je mag hier volgende keer gewoon weer komen. Wij zien bijna net zoveel. Alleen wil manlief niet dat ik daarheen ga zo vroeg, elke keer als ik een goede echo had ging het een paar dagen erna fout. (slaat natuurlijk nergens op) maar hij zegt ga maar gewoon naar de gyn en doe maar zo'n inwendige echo! Wuahaha schat dat kan ook bij de vk hoor! Uuhh nee ga maar naar de gyn. mJaa naar mijn curettage zei de gyn al van de volgende zwangerschap mag je bij mij komen en gaan wij verder kijken en helpen.. dus ben benieuwd hoeveel echo's ik ga krijgen.. geen idee wat me te wachten staat. Ja, Andastra misschien is zo'n CB idd wel een goed idee, al is het niet leuk je te moeten te bewijzen. Of ze zijn gewoon nog hee; voorzichtig met je omdat het al eens eerder fout is gegaan?
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap dames. Hier kan het bijna niet maar heb wel rare klachten. Ik heb gewoon een condoom gebruikt, maar... Ik herken de klachten van vorige zwangerschappen. Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en nu 3 à 4 dagen erna krijg ik symptomen. Wel vroeg voor een innesteling misschien ook. Ik haal me waarschijnlijk vanalles in mijn hoofd, naar heb het gevoel. Vanochtend ook spotting en de hele tijd krampjes als een menstruatie.
Ik weet dat je hier in nederland kan thuisbevallen. Maar of dat vaak gebeurd weet ik niet. Ik kies er zelf niet voor. Heb ook geen keuze trouwens. Moet wel ivm veel bloedverlies bij de vorige bevallingen. En beide keren mocht ik de volgende dag alweer naar huis. Maar volgens mij is het ook best fijn als je wat langer mag blijven. Als er dan iets is. Kan je gelijk daar aan de bel trekken.
@ MamaEl, ja dat zou wel het beste zijn het pas bij 7 weken weten Ach, nu kunnen we een paar dagen langer genieten van het zwanger zijn hahaha nee das flauw. @ Troelaa, het maakt natuurlijk ook niks uit of je nu bij vk of gyn loopt. Als het fout gaat kun je daar toch niets aan doen... Maar snap t wel hoor, omdat je nu dan voor je gevoel een beetje het patroon doorbreekt Ik heb dat eigenlijk met MvM hahaha... bij de eerste zwangerschap had ik me aangemeld en toen kreeg ik een mk. Bij mijn zoontje had ik me niet aangemeld en ging het goed. Bij mijn dochter had ik me wel weer aangemeld en ging het later ook mis Dus nu ook zoiets van, ik ga me niet meer aanmelden. Aan de andere kant sprak ik vandaag een collega die in de mmm zit en toen begon ik toch te twijfelen toen ze haar hart weer luchtte. @ Marieke, spannend hoor. Misschien toch nog een derde kindje op komst @ Bevallen, ik wil ook in het ziekenhuis bevallen. Als er iets is dan is alles zo bij de hand, vind het toch een fijner idee. Volgens mij gaan steeds meer vrouwen in het ziekenhuis bevallen in plaats van thuis. Tegenwoordig mag partner ook gewoon blijven slapen en hebben de meeste ziekenhuis nu wel een soort van verlos-suite, waardoor het er niet zo ziekenhuisachtig uit ziet
Wat wordt het gezellig hier! @ andastra: wat leuk, zouden we ook op dezelfde dag bevrucht zijn haha. Ik heb 2 mei om half 9 savonds de echo en 3 mei intake bij de verloskundige, maar die ga ik proberen te verzetten, dat is niet bij diegene die me bevalling heeft gedaan, maar durfde het niet tegen haar zelf te zeggen. Graag zou ik weer in het bevalcentrum willen bevallen. Zit in een aparte vleugel in het ziekenhuis en lekker met je eigen verloskundige!
Net een leuke app voor de ipad gevonden waar je ziet hoe je baby er uit ziet, week per week en op ware grootte! Best grappig dat we allemaal zo blij zijn met iets van 1 mm groot
"Zwanger". Is ook een leuke app. Zie je hoe het kindje groeit, hoeveel uren,dagen, weken je nog moet. En krijg je wat leuke tips.
Leuk he de Apps! En zo druk als het vanmiddag was zo rustig is het nu. Ik heb best last van me hormonen en dubbele gevoelens.. Aan de ene kant kan ik niet wachten om met een buik te pronken en aan de andere kant zie ik er best tegen op om weer zo dik te worden. Merk nu al aan mezelf dat alles dikker word. Ook heb ik echt nergens zin in, vandaag alle was weggewassen en geen zin gehad om t op te vouwen. Moest er toch echt aan geloven net... Pfff... En spijt dat ik mijn bed vanmorgen heb afgehaald.. Straks maar even samen opmaken... Wat wel weer een voordeel is dat ik voorlopig de kattenbak niet meer hoef schoon te maken
♥ Zwanger! ♥ - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 14 december 2013 - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Rachster ( 32 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013 - Denisja (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Andastra (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Lonny (33 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013 - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 18 december 2013 - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 18 december 2013 ♥ Afspraken - Echo's & Controles - Amely86, 16 april eerste echo - Troelaa, 25 april eerste echo - Rachster, 26 april controle verloskundige + echo - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo - MamaEl, 3 mei eerste echo
@ Lijstje, jullie mogen deze zelf ook aanpassen hoor Gewoon kopiëren en plakken hihi. @ Apps, ik doe er eigenlijk nooit wat mee.
Nee klopt dat gaat niet echt. Ik zit ook vaak via mijn iPhone dus kan ook het lijstje alleen aanpassen als ik achter m'n laptop zit
Eindelijk mijn nod! 'T Lijkt nu toch allemaal iets echter, al heb ik nog steeds geen knaller :x Straks eens achter een hema-test, dat was de test waarmee ik mijn dochter ontdekt heb Vanavond naar de dokter om bloed te trekken (is hier gebruikelijk )