Wat fijn zeg om die mooie echo's te zien. Wij zijn echt aan het aftellen voor onze echo nog 10 dagen. Ik kan niet wachten. Word er nu onderhand een beetje onzeker van, ik wil zo graag zien wat er in mijn buik groeit.
Ik ben er nog hoor! Alleen te moe en beroerd om echt actief te zijn.... Mamsie veel sterkte! En verder veel mooi en goed nieuws! Houden zo! Hoe gaat t met eten bij jullie? Ik heb echt geen trek en eet heel weinig. Gooi er ook geregeld wat uit..... Ben blij als dit wat beter zal gaan. Maar alles voor n goed doel!
Dames, wat een mooie echo's weer. Hier vandaag de 1e echo gehad en alles was goed. Ben wel terug gezet naar 8 weken, maar mag over 2 weken weer, dus dan kijken of het dan nog klopt. Kan de echo zo niet plaatsen via mobiel helaas, maar zal het morgen plaatsen via laptop. De kleine was al lekker druk en moeilijk op de echo te krijgen Hihihihi. Het blijft echt bijzonder.....
Hey meiden! Wat een mooie echo's kwamen er voorbij! leuk hoor! @ Mamsie, wat een droevig nieuws meid sterkte! @tieta, leuk he die babyspulletjes! ik kan het ook niet laten heb gister een nijntje speelkleed gekocht Hier komt morgen MVM langs dus dan ga ik ook me steentje bijdragen! bruinverlies vandaag zeer weinig gelukkig! wel einde vd dag kramp in me liezen maar dat schijnt ook een symptoom te zijn van het oprekken allemaal... verder alleen gevoelige borsten...en een zeer slechte stoelgang! vreselijk! soms denk ik had ik maar meer symptomen! vorige week was ik ook erg moe maar nu ook niet meer...maarja positief blijven denken!
vallie87, wat goed dat je mee gaat doen ik weet zeker dat je er heel veel mensen gelukkig mee maakt. eten gaat hier nog goed maar mek wel dat ik steeds misselijker wordt.
Mooie echo! Wij hebben vorige week de eerste echo gehad, de volgende is 28 mei! Verder weinig last van kwaaltjes, wel erg moe en soms wat duizelig, en vlees hou ik ineens niet zoveel meer van, haha. Jullie verder kwaaltjes?
Mamsie heel veel sterkte Echo's super dames al die mooie echo's. Qua namen zijn we nog niet echt bezig, eerst de 12 wkn maar eens doorkomen. En wat onderzoeken betreft laten we ons eerst even informeren. Cadeautjes hebben we nog niet gekregen, maar zoveel zijn er bij ons niet op de hoogte, daarvoor vinden we het nog te pril. Wel heb ik al rondgeneusd naar kleding want 's avonds begint een gewone broek te knellen . Zo gaan we ons ook nog niet aanmelden bij gratis dozen / spullen. Ben erg benieuwd naar de echo dinsdag en dan mag mijn moeder mee, vond ze helemaal leuk
Hoi, ik ben er nog. Maar erg moe. Vandaar dat ik niet vaak reageer. Hopelijk komt het over een paar weken goed. Wel even mijn afspraken: 10 juni eerste/termijn echo 19 juni verloskundige Moet ook nog zo lang wachten en dat vind ook erg frustrerend als ik telkens zie dat iedereen al echo s krijgt. Stiekem een beetje jaloers. terwijl ik eigenlijk weet dat ik een grote bofkont ben. Met 2 zwangerschappen in een keer raak. En geen bloedverlies e.d.
Whaaw! Wat een mooie echo's! Gefeliciteerd meiden! Medicijnen en MvM; je mag gewoon blijven plassen ook als je medicijnen gebruikt! Ze filteren het er laten uit! Echt geen probleem!!
@ Mamsie sterkte meis, ik weet hoe moeilijk het is.. Ik begin ook steeds zenuwachtiger te worden voor onze echo vrijdag..
@ eten ik heb vaak gewoon nergens zin in. En zou ik eigenlijk niet willen eten Laar omdat ik weet dat dat ook niet goed is eet ik dan toch iets. Ik heb vooral zin in frisse dringen zoals fruit. Ik heb al heeeeeeeeel veeeel mandarijntjes gegeten. Jammie! Groetjes
Herkenbaar. Heb ook niet zo'n zin om te eten. Althans niet in warm eten. Lekkere lichte frisse dingen gaan er wel in. En pannenkoeken ook
Moet bijna spugen als ik alleen al aan warm eten denk! Vlees al helemaal niet en nu lees ik net pannenkoeken, bleh! Hahaha
Ik lees hier ook altijd mee, maar post niet zoveel Als de lijst wordt aangepast, kan je dan ook mijn volgende afspraak er bij zetten? 3 juni: 12-wekenecho + combinatietest Voor de rest hier heeeeel misselijk, vermoeidheid valt wel mee eigenlijk, was bij mijn dochter erger. Misschien ook omdat ik toen werkte en nu gewoon in bed/op de bank lig. Ik tel verder af naar 12-14 weken in de hoop dat de misselijkheid dan weg is en ik weer een normaal leven kan hebben!
Hier zo intake verloskundige! Ik heb er zin in. Hopelijk duurt het niet lang voordat ook ik een echo heb. Ik denk over 3 weken.
mamsie sterkte met dit verdriet ik weet en snap helemaal hoe je je voelt hier pff echt moe en heel misselijk gelukkig nie overgeven maar gewoon weeig gevoel bleh ook lust ik geen paprikachips meer en geen eierkoeken nog meer meiden die opeens iets niet lusten of juist wel wel gek op aardbeien maar dat was ik al hihi
Ik vind dingen wel anders smaken. Zo als vlees. Normaal ben ik gek op ham. Niet Ik echt niet meer Hihi. Gisteren ook lekkere aardbeien gekocht bij de boer heerlijk.
hoi hoi allemaal... sorry, idd laatste tijd weinig gereageerd maar wel af en toe even gekeken. erg misselijk duizelig en zo ontzettend moe dat ik bijna niet meer achter de laptop zit.. heb ook nog een tiener in huis rond lopen en pas 2 dagen op 3 kleintjes van nog geen 4 dus pfff die dagen gaan langzaam en zijn zwaar af en toe ... Wij hebben afgl maandag en echo gehad en alles was goed, een mooi kloppend hartje gezien, heel bijzonder en kan het nog steeds niet geloven dat er een wondertje in mij groeit. Fijn te lezen dat er zoveel goed nieuws is wat betreft mooie echo's! Volgens de echo ben ik 22 december uitgerekend ipv 21 december, dus zat er 1 dagje naast Op naar de 12 weken echo
en ja wat betreft dat eten.... ik was verslaafd aan koffie ...nu kan ik alleen al van de geur van koffie hondsberoerd worden... en drink het ook echt niet meer... mamsie... ik les nu net het vreselijke nieuws...heel veel sterkte