Ik lees net de verhalen over eten wat je niet meer lust, ik had deze week een keer een gehaktbal klaar gemaakt en balletjes voor in de soep. Niet te doen de structuur van het gehakt stond me zo tegen. Ergens vind ik het wel grappig dat je smaak zo ineens kan veranderen
Gehakt ja, gatver! Ik had gisteren spaghetti gemaakt wat ik altijd lekker vind maar van het gehakt wat ik door de saus had gedaan werd ik echt misselijk.
ik heb 5 juni termijn echo. en moest voor nu 24 maart als laatste menstruatie aanhouden. Ben nu dus 7 weken en 3 dagen
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!!!!! Het zijn er twee!!! Ik krijg niet alleen mijn derde kindje, maar ook mijn vierde!!! Wat een verrassing! Maar ben wel heel blij, het ziet er heel goed uit!
Anneke. Wat leuk meid ook 2 kleintjes. Gefeliciteerd!!!! Weet je al of ze 1 eiig zijn of 2 eiig? Volgende week donderdag weet ik of die van mij 1 eiig zijn of 2eiig. Kan niet wachten om ze weer te zien.
wow een tweeling, wat een verrassing super leuk, gefeliciteerd meid! maart/april is een hele vruchtbare maand geweest, zoveel beebs en nu al drie tweelingen, super!
Ze dacht twee eiig, maar de gynaecoloog kan dat blijkbaar pas met zekerheid vaststellen. Ik weet het dus nog niet zeker. Het was wel te zien dat het helemaal goed met ze gaat. Ben echt helemaal in de wolken!!!
woow nog een tweeling super leuk! lijkt me best wel heftig dan ineens 4 kids. hier werd ik vanmorgen wakker mer borsten van heb ik jou daar,alsof ik een bezoekje aan de dokter had gebracht gelukkig doen ze niet erg zeer alleen soort lichte spierpijn. maar wel keihard! en wat ik heelmerg heb is dat ik zo goed ruik. word er gek van. zelfs de damp van kokend water vind ik stinken en boter en pindakaas! eigenlijk alles ruikt niet lekker...
Al het vlees of waar vlees in zit of wat voor soort baklucht dan ook ,kan ik echt niet hebben. Als mijn zoon zegt mag ik een gebakken eitje maken . Gaat de voordeur en de achterdeur open die in 1 lijn staan met de keuken.