15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Nou helemaal leuk meid. Dus dit word ook jou 3e en 4e kindje? Hoe oud zijn je kinderen?

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    2 en 3, dat wordt nog flink aanpoten denk ik!

Maar vind t wel echt heel leuk. Ik ben trouwens 8 weken en 6 dagen, dus we gaan behoorlijk gelijk op!

3. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Ziehier het bewijs!

4. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mooie echo anneke!
    Leuk om te zien hoe een echo eruit ziet met 2 "zakjes".
    Zitten er tweelingen in je familie?

5. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw gafe echo, heel mooi om te zien!

6. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Niet heel dichtbij in de familie, wel bij mijn vader een paar neven...

7. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Veel 2lingen inderdaad haha, leuk!

8. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Mooie echo!! Leuk dat we nog een 2ling in de groep hebben!

@lijst, gaat vandaag denk ik niet lukken. Lig ziek op bed, ben eerder naar huis gekomen van t werk. Ben sinds zaterdag verkouden en t word steeds erger. Vandaag was/ben ik erg duizelig. Alles draait en heb t gevoel alsof ik op strohalmen loop ipv benen.. Denk dat ik te moe ben. Ben al moe van zwanger zijn dan, en dan die verkoudheid erbij.. Plus ik ben aan t revalideren op t werk. K ben m'n uren weer flink aan t opschroeven. K denk dat ik ff moet gaan slapen om bij te tanken. Dus dat ga ik ook doen ;)

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Slaap lekker Yinxy!

Ik heb net voor 30 euro een box gekocht via Marktplaats. Koopje van de dag :).

10. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    leuk he marktplaats heb ook al wat dingentjes gezien maar durf nog niks te kopen wil ff op de echo wachten

en beter ruiken klinkt erg bekent idd gekookt water soms al
    straks koken pff als ik eraan denk word ik al missleijk maar we gaan het straks maar gewoon proberen

ik moet zelf werken vanavond en daarom eten we meestal optijd dus kan ook niet aan me man vragen om te koken want dan halen we het niet hihi

11. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Wat veel echo's alweer! Iedereen met een mooie echo gefeliciteerd! En Anneke, dubbel gefeliciteerd! Wat leuk zeg! Best veel tweelingen al hier in de club!

Verder ben ik ook behoorlijk beroerd, hoop echt dat de weken wat sneller gaan! Ik ben zo verschrikkelijk moe en heb ook helemaal geen zin in eten. En verder maak ik me nog steeds druk of het allemaal wel goed gaat. Ik heb een supermooie echo gehad met 7,5 week, maar ik blijf me zorgen maken:( Ach, we zien wel.. Op naar 27 mei, dan heb ik de volgende echo en hopelijk kan ik daarna een beetje gaan genieten..

Succes meiden en iedereen die zich beroerd voelt: beterschap en rustig aan!

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Wat leuk Anneke! Nog een tweeling erbij! :D

@ andere echo's: verder vandaag nog meiden een echo gehad? Of heb ik er door alle drukte van nog een tweeling overheen gelezen misschien?

@ mamaEl: ik denk dat je volgende week na weer een mooie echo gerustgesteld bent. Na de eerste echo kon ik ook niet genieten nog, maar na de 2e goede echo ineens erg blij! :)

@ hier: net intake gehad en weer een echo bij de vk. Maandag nog bij de gyn geweest, wat leuk was is dat die kleine precies 2 dagen gegroeit is! Ook meteen bloed laten prikken.

@ nieuwe afspraak: maandag 3 juni om 9:15 de termijnecho bij de verloskundige.

Liefs,
    Viv

13. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ja idd:D
    Zo meid je krijgt het druk. Zijn ze al zindelijk? Ik heb mazzel dat mijn oudste al 12 is. Die helpt me ook graag. maar ik heb er ook nog 1 van 3jaar en dat is echt een dondersteen. Die heeft alleen snachts nog een luier.

Mooie echo trouwens:D

14. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Oei tegenvaller..

Ik had emesafene, maar dat helpt niet. Dus de verloskundige gebeld, en die zei dat ik de huisarts moest bellen voor primperan op haar advies.. Gebeld vanmorgen, assistente zou het regelen en kon ik het vanmiddag ophalen..

Sta ik vanmiddag in de apotheek, recept niet opgestuurd.. Op het zelfde moment komt mn dokter binnenwandelen, hem er gelijk bijgehaald.
    Nouuuuu ik kreeg dingen te horen als; miskraam door primperan, hij voor de tuchtraad, totaal niet veilig.. weet ik veel wat allemaal..:$:(

Waarom zou mn verloskundige het dan in godsnaam zeggen? Loopt mn dokter zo achter of is mn verloskundige raar..? Die verrekte misselijkheid belemmert me inmiddels in alles! Als ik rustig zit is het te doen, maar zodra ik eet, drink of beweeg ben ik weer kotsmisselijk(zonder spugen).. En dat al wekenlang.. wat moet ik nou..

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik heb de bijsluiter gegoogled en daar staat dit:

Zwangerschap en borstvoeding
    Uit onderzoek is tot op heden geen schadelijk effect van Primperan gebleken tijdens de zwangerschap.
    Primperan kan indien noodzakelijk tijdens de zwangerschap worden gebruikt als de arts het voorschrijft

16. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Thanks, dus mn huisarts is gewoon raar..
    Vl zei in de apotheek nog; een verloskundige heeft er dagelijks mee te maken dus die zal het vast wel weten toch? Antwoord terug was; waarschijnlijk weet ze niet hoe gevaarlijk dit middel is als je zwanger bent..:(

Nu weet ik ff niet meer wat ik ermee moet..
    De emesafene moest ik zo min mogelijk nemen, dat schiet dus niet op..
    Vl zei al, neem het dan 3 keer per dag zoals op het doosje staat, misschien leef je dan weer een beetje.. Vrijdagmorgen heeft mn verloskundige pas weer spreekuur.. twijfel..

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Oei das idd een tegenvaller. Er zijn zoveel zwangere vrouwen die dat gebruiken. Raar dat je dokter zo doet. Maar stel dat hij toch ergens gelijk heeft?? Anders moet je dit even met je vk bespreken. Kijken wat die hiervan vind. En of ze iets anders voor je uit kan schrijven. Want er zijn volgens mij nog andere pillen voor.

Vervelend dat je je zo voelt. Hoop dat er gauw iets voor je komt waardoor je je beter gaat voelen.

18. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Vrijdagochtend is er pas weer spreekuur bij de verloskundige.. dus dan bel ik gelijk..
    De verloskundige had het alleen over emesafene en primperan.. de 2e schijnt dus sterker te zijn, en ingezet te worden als de 1e niet of niet voldoende werkt..
    Maar ik stond natuurlijk weer suf te janken in de apotheek haha.. ik huil echt heeel veel nu..! Net de dierenarts gebeld om een afspraak te maken voor vrijdag, mn kater pist in huis.. Sta ik na het telefoontje te janken omdat ik het zielig vind.. haha Stomme hormonen!

19. Yip

Yip Lid

14 sep 2008
    73
    0
    0
    Heerlijk om hier zo mee te lezen, er is ook zoveel herkenbaar!
    Over dat eten: ik loop de hele dag rond met het idee:"ooo, ik heb zo'n zin in..." maar dan weet ik dus niet waarin! In ieder geval geen gewone boterham, want honger is t niet. Ik neig geloof ik naar hartig, maar heb nog niks gevonden waar ik nou echt heel blij van wordt (misschien maar goed ook, de vorige keer was ik verslaafd aan Nibbits, echt gezond is dat ook niet he).
    Morgen heb ik de eerste echo (de 16de). Ik ben nu rond de 8 weken en vind het heel spannend omdat het de laatste zwangerschap om deze tijd misging. Ik heb het nu al wel aan een aantal mensen verteld, omdat ik het de vorige keer heel moeilijk vond dat niemand het wist en die miskraam dan ook zo uit de lucht kwam vallen toen ik het alsnog vertelde. Ik voel me zoveel beroerder (misselijk, moeeeee)dan toen dat ik er goede hoop op heb dat t nu goed zit.
    Afgelopen zaterdag hebben we het aan de kinderen verteld. Op de oudste (bijna 4) maakte het veel indruk, en hij zei meteen dat hij hoopte dat het een meisje werd omdat het anders zo zielig voor mij zou zijn met alleen maar jongetjes in huis. Vervolgens liep ie meteen naar zijn buurjongetje om het aan hem te gaan vertellen. Zo schattig om dan zo'n klaterend stemmetje te horen roepen dat zn mama een baby in haar buik heeft!

Oja, en nog n 'huishoudelijk vraagje': wie weet hoe ik zo'n banner onderaan mn berichtjes kan plaatsen? Heb me al suf gezocht bij de opties in mn profiel maar kan t niet vinden (tja, zwanger he...).

20. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gebruikersinstellinen en dan handtekening wijzigen. Daar kan je de code van de banner plakken. succes :)

Deel Deze Pagina