@yip gefelifiteeeeerd !! @ spulletjes.. dat bedoel ik dus het is voor iedereen anders.. dit is mijn eerste zwangerschap en ik kan het dus echt niet laten om al wat dingen voor de kleine te kopen.. en wij gaan er vanuit dat alles gwn goed gaat..
Ohhhhh.... bedoel je dat! Je moet er ook zeker vanuit gaan dat alles goed gaat, want die kans is gigantisch veel groter!
yip gefeliciteerd goede en mooie echo nu lekker genieten las iets over kopen ik heb nog niks gekocht want wil echt wachten tot de volgende echo eigenlijk met 12 wk maar wil zo graag wat kopen dus doe ik het als we weten of we der 1 of 2 krijgen dan wil ik alvast een pakje kopen (om de hoek bij de echo zit een super schattig babyspullentjes winkeltje) hier al wat beter als vanmorgen nog ff twee uurtjes geslapen en dat heeft me erg goed gedaan wel me eigen verlult bij me bazin die weet nu dat ik zwanger ben maar is niet zo ramp hoor wilde eigenlijk wachten tot de 12 wk maarja toen ik me vanmorgen ziek melden snapte ze het gelijk al weet ik niet zeker of deze beroerdheid echt van de zw komt vanavond wel ff werken hoor want voel me immers weer wat beter
Ik heb m ook vanmorgen gehaald. Maar ik kon m voor niks meenemen want ik had voldoende punten gespaart. (350). Dat is dan ook het 1e wat ik gekocht heb. Heb zelfs nog geen zwangerschapskleding nodig. Maar we gaan van het weekend wel een nachtje naar Amsterdam dus ik ga daar wel wat aanschaffen voor mezelf. Als ik de 27e mijn 2e goeie echo heb gehad dan durf ik wel meer aan te gaan schaffen.
Ik heb nog niets gekocht. Ik wacht echt tot we weten wat het wordt. Ik vind er niets aan alles neutraal te moeten kopen. En ja de meubels enz hebben we allemaal al. Dus dat scheelt enorm. Ookal is het ook wel jammer dat we dat niet meer hoeven te shoppen. Na 3 mooie echo's ben ik ook niet meer bang dat het misgaat.
Soms is het ook echt niet handig om al spullen te kopen. Ik had een prachtige kinderwagen aangeschaft, tweedehands eentje uit de jaren 70... nu moet ik toch een duowagen gebruiken. Gelukkig hebben we die nog, maar wel zonde van die 40 euro...
Hoi, Hier ook nog niets gekocht ik durf nog niet echt. Ik zal blij zijn als het morgen weekend is. En verlengd weekend ik kan het gebruiken na 12 dagen werken. Groetjes
hier zelf ook nog niets gekocht. Ik wacht tot de echo of alles goed is. Al wel gekeken bij prenatal en heb zo'n schattig pakje van Nijntje gezien. rood broekje met wit shirtje. Die wil ik dan halen of ik doe rood shirtje met wit broekje. Ik ben er nog niet uit. Ik ga zaterdag wel naar prenatal heb een heel leuk zwangerschapsjurkje gezien. En die moet ik halen haha Vanmorgen zelf naar longarts geweest en eindelijk na 1,5 jaar me slecht voelen. zijn ze er achter ik heb een extreme vorm van chronische hyperventilatie. Me koolzuurgehalte zakt onder de 1 terwijl hij boven de 5 moet zijn. Nu krijg ik ademhalingstherapie. Wel zo fijn met de bevalling
Vanmiddag een goede 2e echo gehad. Ze probeerde het eerst op de buik maar ze kon niets zien ivm met mijn darmen, toen toch inwendig. Zo mooi om te zien! De baby spartelde en bewoog! Mijn man vond het ook prachtig! Ik ben nu 10 week zwanger. Precies wat we dachten. De volgende echo is de pretecho anders pas de 20 weken echo. (aan de ene kant wil ik niet weten wat het wordt maar ik ben zooooo nieuwsgierig, dus toch maar een pretecho denk ik) Bij mijn kleintje deden we ook een pretecho (bij 16 week) en daar was mijn oudste zoon ook bij. Erg leuk voor hem. Ik had al een tummytub maar hem maar 1x gebruikt, toen hij net geboren was. Een gewoon badje vind ik veel handiger. Omdat dit onze 3e wordt hebben we al heel veel. Natuurlijk gaan we ook nieuwe dingen/kleren kopen maar haast heeft het niet. Ik heb de echo bijgevoegd. Op de ene ben ik 7 week, op de ander 10. Wat groeit een kindje snel hé??
Wow mooie echo rachster. Bumpie, succes met de ademhalingstechnieken. Hoop dat je dan minder last hebt. Hier enorm zenuwachtig voor morgen... Duimen draaien hiero!
Wauw mooie echo Rachster!! Wat leuk dat je kindje ook al zo beweeglijk was! Anneke Jouw echo foto is wel behoorlijk anders als de mijne dus ik zou met heel veel zekerheid zeggen dat het bij jou om een 2eiige tweeling zou gaan. Maar goed, ik kan het ook mis hebben. Maar het is zo'n verschil dat t me meteen opviel. Mamavanmenm wat goed dat je even tijd voor jezelf neemt! Sterkte! --> dingen kopen: eigenlijk alleen alvast wat zwangerschapskleding... maar heel goedkoop van de kringloop (daar werkt mn moeder) Zij houdt dan de nette dingen voor me achter en als ik t dan leuk vind neem ik het mee voor een paar euro per stuk. Handig! Die tummytub is ook wel een idee. Moet ik even onthouden voor morgen of zaterdag! Vorige week van een vriendin babysokjes gekregen. Vandaag kwamen mn ouders met 2 paar schoentjes aanzetten. Zo lief!! Ik had ze in mn handen en opeens kreeg ik echt zo'n gek gevoel: het is zo onwerkelijk dat er 2 kindjes in mn buik groeien!
Gefeliciteerd yip! Mooie echo rachster! Ik duim voor je yinxy! Hier nog niets gekocht. We hebben eigenlijk de babyspullen al. Wiegspullen en voor het ledikantje alles. Misschien nog een nieuw dekentje ofzo, maar ja. Ga ik nu nog niet kopen. Wij wachten tot we het geslacht weten. Dan kunnen we gericht wat kopen. Bij een jongen wat minder dan bij een meisje haha. We hebben natuurlijk al een zoontje.
Zo ik ben al wakker, wat een mooie echo Rachster! Wij mogen straks om 10 over 9 voor de 2de echo, is ook gelijk de termijn echo, ik ben zo zenuwachtig, de twijfel slaat toe, zal het wel goed zijn.. Ik hoop het zo!!
Succes xxddxx en yinxy! @salamander: wat ik er nu over lees op internet, lijkt dit inderdaad een twee eiige tweeling! Leuk vind ik, ik hoop op van beide eentje. Hoe gaat het nu met jou en hoever ben je nu?
Succes XxDdxX! Nog ffies en dan mag je snap helemaal dat je zenuwen toeslaan. Hihi. Nog ff en dan heb je meer zekerheid. Ikzelf heb m'n afspraak pas om 13.15. Nog 5 uur te gaan. Hihi En dank jullie wel allemaal voor de succes wensen ik hoop zo dat ik niet weer te horen krijg dat t mis is, zoals de vorige keren.. K probeer positief te denken!
pff ik had maandag al bloed moeten prikken maar was het totaal vergeten.. Ga ik er vanmorgen heen, het was van 8 tot half 10.. Was er om 8 uur. Om half 9 nog niet aan de beurt! Dus ben maar naar huis gegaan want de kat moet om 9 uur bij de dierenarts zijn.. dan dinsdag maar bloedprikken, te laat mja. dinsdagavond m'n termijnecho! Kan niet wachten!