Eindelijk thuis.. Met heeeeeel veel vragen. Net ook maar een topic geopend bij de vk op dit forum. Vruchtzakje is gegroeid. 10 dgn geleden 8 mm, nu 16mm. De echoscopiste had er volgens mij geen zin in, want binnen 30 sec ongeveer zei ze al dat t mis was. Geen vruchtje. Daarna naar de gyn, zij zei ook (niet opnieuw gekeken) dat t waarschijnlik mis is. Maar omdat t gegroeid is, moet ik woensdag terug. Nu natuurlijk inet uitgepuist (mn vriend en ik) en beide komen we vehalen tegen dat je niet altijd wat ziet met 6,5 (wat ik volgems vorige week zou zijn). Ik snap niet dat t vruchtzakje toch goed gegroeid is, maar dat t dan mis is... Gyn gaf me een heeeeel klein beetje hoop dat t toch nog goed is. Ik weet t ff niet meer..
He bah Yinxy, das niet fijn. Ik help je hopen dat het toch nog goed zit, maar vervelend dat het ook op die manier wordt gebracht!
Wat een rare echoscopiste en gyn Yinxy. Vind het maar vreemd ... Kan me voorstellen dat je het ff niet weet. Weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Hoop dat het toch gewoon goed zit.
Thnx meiden ook lief dat jullie aan me gedacht hebben. Ik weet t niet meer.. Als ik inet moet geloven, dan zijn er genoeg vrouwen die bij 8 weken ook niets zagen en t zakje wel groot genoeg was. 2/3 weken later wel alles in orde. Met mn vriend al afgesproken dat mocht volgende week t weer leeg zijn, dat ik dan geen medicijnen ga nemen of curettage. We wachten wel.
He, Yinxy, wat spannend meid! Bah zeg, nu weet je nog niks en blijf je in onzekerheid.. Stomme reactie ook van de echoscopiste! Ik duim voor je meid! @clubje op facebook, leuk idee maar ik heb geen facebook
Zo weer ff bij gelezen. Yinxi wat ontzettend k zeg, had zo gehoopt dat jullie een hartje zouden zien. Heel veel sterkte met wachten. Limo welkom en clubje leuk idee
Nou Yinxy wat een onzekerheid.... Raar dat ze niet duidelijker zijn tegen je.. Maar ik denk dat ze wel al wat hadden moeten kunnen zien nu....
@Yinxy wat erg meid, nu weer een week wachten! Die onzekerheid, die is echt naar. Op Internet zoeken is ook niet altijd goed. Je vind goede maar ook heel veel slechte verhalen.... Sterkte, ik hoop echt dat jullie snel een goede echo hebben!!! @clubje op fb leuk! Je mag mij uitnodiging als het zover is.
Goed van je GFH! Het kan natuurlijk ook helemaal geen kwaad, maar ik vond het ook spannend. Bij mij gaat t iedere x een beetje bloeden dan Gister echo en alles goed, alleen een weekje terug gezet. Jammer, dacht op 9 weken te zitten maar tis nu 8 weken. Voor de lijst: uitgerekende datum 26 december (jawel... )
Yinxy wat vervelend meid, hier schiet je ook niks mee op zeg! Bah bah! Hoop ook voor je het toch goed zit. Maar wel heel raar dat ze zo kortaf waren zeg! Zoiets kan je toch niet binnen een halve minuut beoordelen? Echt heel raar! Ik hoop en duim voor je dat het toch goed zit meid! Welkom Limo leuk idee van dat clubje.. geen idee hoe het werkt maar klinkt leuk in ieder geval!
Yinxy is er niet een andere praktijk in de buurt? Ik heb hier keuze uit 3. Ik zou gewoon ergens anders eens een eho vragen! Want dit is niet normaal.
Wil graag meeschrijven hier. Ik ben waarschijnlijk 24 december uitgerekend. Maar as woensdag krijgen we weer een echo en dan krijgen we de definitieve datum... spannend! Hoe voelt iedereen zich? Ik heb veel hoofdpijn en ben erg moe.. maar dat is eigenlijk het enige. wens jullie allemaal een goede zwangerschap toe! Groetjess Kimm.