15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Ik heb mijn naam gestuurd

Ja want bij ons weet buiten naaste familie het nog niemand daarom.

2. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij ons weet ook nog niemand het. Zelfs schoonouders nog niet

3. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    Hey

Ik heb je mijn naam gestuurd maar ik ben niet de enige die zo noemt dus ik weet niet of je mij gaat vinden

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Welkom kimm

5. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff ben vanavond wel erg misselijk. en steekjes down under. zo lekker met een dekentje op de bank.

Morgen ff shoppen bij prenatal!

6. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Wat erg voor je Yinxy. Er is niets zo moeilijk en vervelend als onzekerheid. Heel hard duimen dat er volgende week toch nog wat te zien is. Heel veel sterkte!

7. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Ik begrijp het heel goed dat het voor vele die al lang bezig zijn om zwanger te worden en/of al meerdere miskramen gehad hebben moeilijk te begrijpen is dat iemand een abortus overweegt. Om die reden heb ik ook mijn twijfels elders op dit forum benoemd, om jullie hier zo niet teveel mee te belasten. Sorry als dit wel gebeurd is.

Het doet me ook echt zeer om te lezen dat het voor sommige hier helaas niet zo mag zijn, terwijl ze in tegenstelling tot mij het kindje waarschijnlijk wel vanalles te bieden hebben. Het is vaak oneerlijk verdeeld in het leven...

Vanaf nu ga ik in ieder geval wel voor de zwangerschap al blijft dat erg moeilijk voor me, omdat ik geen idee heb hoe ik dat straks helemaal alleen moet gaan redden. Ik hoop hier in ieder geval mee te mogen kletsen en zo van jullie ook een beetje te leren hoe en wat.

8. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    Onzekerheid ik snap jullie helemaal hoor laten we maar snel die 12wk voorbij zijn

Wil iemand mijn afspraken ff in de lijst zetten zit via me tel dan lukt het niet

24mei echo ivm verdenking tweeling
    28mei gyn
    10juni vk

Bedankt

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    voor de lijst;

leeftijd is inmiddels 23.
    21 mei termijnecho
    14 juni controle verloskundige

thanks!

10. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Heel knap van je Kheyra! Het zal niet makkelijk worden ik je eentje maar een warm bedje en liefde is vaak al genoeg! Ga je het nog wel aan je ex vertellen?

En ja, zo is nu eenmaal het leven. Je kan iemand niet kwalijk nemen dat zij een abortus pleegt vind ik, soms is die keuze minder egoïstisch als een kindje houden. ( dat was in mijn geval zo, te jong, geen huis, geen baan, geen afgeronde opleiding). Jou situatie is heel anders!

Trek je niet teveel aan van die opmerkingen, het is lullig voor diegene die inderdaad graag een kindje wil en t niet lukt, maar jou iets kwalijk nemen vind ik kwalijk!

11. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Kheyra ik vind niet dat je je hoeft te verontschuldigen. Het is jouw leven en het is jouw keuze. Toch ben ik blij dat je er voor gekozen hebt om ervoor te gaan hoe moeilijk het ook is. Het komt allemaal wel in orde.

12. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Dankjewel voor jullie reacties.
    Ik heb mijn ex een brief geschreven en die in zijn brievenbus gestopt. Leek me iets netter dan een sms of e-mail en hij reageert verder nergens op. Ik heb daarin aangeven dat ik zwanger ben en hoop dat hij een rol wil spelen in het leven van zijn kind.
    Ik hoop echt op een positieve reactie. Zou fijn zijn als ik zo toch wat steun heb, maar het is verder aan hem.

@ lijst: als ik het doorrekenen zou ik volgens mij 26 december uitgerekend zijn. Ik heb voor 4 juni een afspraak voor een echo bij een verloskundige praktijk staan.

13. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Gister een drukke dag gehad m'n vader was jarig :)
    De echo was goed!!!! Ik ben zo blij!! Alles lag op schema en was mooi gegroeid en je zag de ukkepuk lekker bewegen, was zo bijzonder om te zien :)

Uitgerekende datum blijft dus staan op 11-12-13 :)

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Das een mooie datum, xxddxx, fijn dat alles goed was.

15. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Guusje en xxdxx, fijn dat jullie een goede echo hadden!!

@Kheyra, superveel respect voor jou, knap dat je het gaat doen! En blijf lekker meekletsen hier meid, natuurlijk!!

@allen, fijn weekend, ik moet helaas werken:(

16. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik voeg de rest vanmiddag ff toe aan facebook. Ik ga zo eerst ff shoppen namelijk.

17. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dat is fijn! En een leuke datum!

18. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @limo hoe gaat het heten ?? Dan weet ik wie mij wilt toevoegen op fb.. :)

19. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    zp december 2013 is de groepsnaam. Ik moet jullie eerst op mijn eigen fb toevoegen en dan kan het pas aan de groep.

20. Mermaid

Mermaid Actief lid

13 feb 2013
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey dames... hier ook een december mama. 25 december ben ik uitgerekend als alles goed gaat! Heb niet veel last van misselijkheid gelukkig, maar wel het aldoor spugen haha. Dit is mijn 2de kindje. heb al een zoontje rondlopen van 14 maanden...

Deel Deze Pagina