Welkom Mermaid! Hier vandaag de eerste twee setjes kleertjes gekocht. Voor allebei een neutraal Nijntje setje. Wel verschillende, want we gaan ze sowieso niet gelijk kleden. Ben echt heel benieuwd naar wat we krijgen, wou wel dat ik ze elke dag eventjes kon bekijken. Vanmorgen wel nog even de dvd van de echo bekeken, het blijft zo apart om te zien!
Wat leuk Anneke dat je een dvd hebt! Dat zou ik ook wel willen hebben, lijkt me heerlijk om thuis lekker op ons gemak terug te kunnen kijken! Welkom Mermaid Moeheid ook hier... maar vind de misselijkheid toch vervelender. Alhoewel ik vandaag weer een redelijke dag heb (afkloppen!) Gister was ik echt heel erg beroerd. Dat kan wel wisselen zeg per dag!
Welkom en gefeliciteerd mermaid! Ik ben ook super moe!! Als ik niet hoef te werken slaap ik tussen de middag. Heb ik echt nodig! Fijn weekend allemaal
ik ben ook erg moe. En heb totaal geen honger. Vanmorgen wezen shoppen. 1 setje voor beeb en 2 shirtjes en 1 jurkje en de h&m kwam vanmiddag bezorgen. 2 joggingbroeken. Die zitten echt fijn! aanrader!
Ik heb zo'n hekel aan het woord "beeb" Hahaha sorry... Ik lees het vaker hier, oud collega zei dat ook steeds, verschrikkelijk!
@ Annekevdz ik zou moest ik een tweeling hebben ze ook niet het zelfde kleden ik vind dat zijn twee aparte kinderen waarop dan alles het zelfde? Ik heb vandaag vrij veel buikpijn gehad word er wel ongerust van maar ja gelukkig dinsdag eindelijk nog eens een echo! Ik heb nog niets gekocht maar heb me voorgenomen vanaf ok 12 weken ben trakteer ik mezelf of een leuk pakje Groetjes
ik heb ook altijd gezegd ik haal pas iets als ik de echo heb gehad. Maar kon het niet laten hangen. in de ene prenatal winkel hadden ze het shirtje niet meer in 56 en kwam ook niet weer. Loop ik in de stad vanmiddag hangt daar nog 1 maat 56. dus toen meegenomen.
Met koniginnedag heb ik heel veel gekocht allemaal 2e hands maar nog heel mooi en schoon. zag eruit als nieuw. heb 50 euro uitgegeven waar ik anders zeker 500 euro had uitgegeven.Zit nu ook op marktplaats te zoeken voor een wiegje. groetjes Amira
Hallo allemaal, ik meld mij hier ook maar eens aan. Volgens eigen berekeningen uitgerekend op 30 december, maar moet mijn eerste echo nog krijgen op 29 mei.
Hier ook nog steeds niets gekocht en ga daar nog mee wachten tot na de geslachtsbepaling op 14 weken. Ben geen zo'n fan van de unisex dingen, dus dan liever 2 weekjes extra wachten Nog maar 30 dagen Hopelijk tegen dan een beetje terug mezelf, want nu heb ik echt niets aan mijn leven. Nuja, over 15 dagen volgende echo, ik kijk er al naar uit! Kan iemand dat eventueel op de lijst toevoegen aub? 3 juni 12-wekenecho + combinatietest. 18 juni geslachtsbepaling! Alvast bedankt!
Hallo dames, Na 2 miskramen en bbz weer zwanger. Met de bbz hebben ze 1 eileider weg moeten halen. Nu zwanger en het gaat goed. Ben al 3x in het ziekenhuis geweest voor een echo. De laatste echo was 6 mei en toen hebben we het hartje gehoord. Vrijdag 24 mei heb ik een termijnecho en als die goed is mag ik voortaan naar de verloskundige in me eigen dorp. Ik ben 19 december uitgerekend. Groetjes sylvana.
Welkom en gefeliciteerd AKB3 en Sylvana! @andastra waar laat jij de geslachtsbepaling doen? Ik wil het ook graag met 14 weken laten doen maar weet niet of ze het dan al kunnen zien. Als ze het met 14 weken kunnen zien hoef ik gelukkig niet zolang meer te wachten. Al ben ik uber nieuwsgierig!!!
Welkom AKB3 en Sylvana! Gisteren op stap gegaan. Pas om half 3 thuis dus ben een beetje erg doodop nu. Maar ja, toch nog 2 dagen vrij. Ik mis het drinken van een wijntje wel echt hoor. Roken, waar ik mee gestopt ben toen de test positief was, mis ik daarentegen helemaal niet.