15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Hier ook mijn NOD .. Heb nog een kv test liggen en die ga ik O maar is doen... Is tenslotte toch mijn laatste testje hier in huis!

2. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik heb nog 2 kv testjes liggen voor de volgende 2 dagen :D

Ik ga toch maar gerust zijn als mijn borsten pijn gaan doen, bij mijn dochter was dat pas een paar dagen na mijn nod.

Ik ben precies veel banger dan de vorige keer, vreemd...

3. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Nou dit is m, knalt niet echt he voor NOD! Maar ja, ga denk ik straks de huisarts bellen voor bloed onderzoek.

Fijne dag allemaal! Ik ga zo werken...

4. Nikky82

Nikky82 Actief lid

24 apr 2012
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is mijn rest van vanmorgen. Nu geloof ik het echt!
    En nu hopen dat alles goed blijft gaan!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,5 KB
      Weergaven:
      13
  5. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    @ Denisja: die van mij is niet veel beter hoor ;)

Ik trek straks een fotootje!

6. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Dit is die van mij:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,3 KB
      Weergaven:
      10
  7. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Die van mij knalde ook niet hoor meiden, zou me eigen niet zo druk maken zolang die wel steeds iets donkerder word ;)
    Ik zou ook gewoon stoppen met testen. Je maakt jezelf er alleen maar bang/onzeker van.

8. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Volgens mij worden die kv testen niet zo snel meer knal. Pas rond de 5 à 6 wkn, wel een beetje jammer. Ik heb geen kv gedaan, want ik las er de laatste tijd alleen maar slechte verhalen over. Deze gister gedaan, dus 1 dag na nod

9. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Klopt van die KV testen, maar mensen worden er wel onzeker van omdat ze vorigjaar nog wel knalde. Tenminste dat had ik in januari 2012 wel. Maar in sept helemaal niet duurde kei lang. En nu weer.. Dus ben ik er maar mee gestopt.

Mooi testje, BellaNoa.

10. BellaNoa

Ja bij mij in augustus knalde die pas bij 5 wkn. Heb t nooit geen fijne testen gevonden eigenlijk. Bij m'n zoontje testte ik met kv negatief en dezelfde dag nog in de avond positief met clearblue en ik was toen zelfs overtijd dus niet voor nod ;)

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ja, en dan maakt de een nog sneller als de ander hCG aan. Dus zou niet gaan stressen, meiden!

12. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Mooie testjes, meiden!
    Ik heb nog 1 cb digital liggen, die wil ik eind van de week doen!

13. BellaNoa

@ Troela, ja dat is ook nog eens zo ja. Ach zo lang het testje donkerder is dan de vorige dan zal het vast goed zitten :)

@ Amely, ik heb nu ook nog 1 digi maar die doe ik pas over 2 wkn. Dan weet ik zeker dat er 3+ staat ;)

14. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Werd net gebeld door MvM. Volgende week dinsdagochtend komt ze langs voor een testje en uitleg! Spannend! En s 'middags naar de gyn voor de eerste echo! Super spannende dag!

15. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Amely; Leuk, gisteren zijn ze bij me vriendin geweest. Kreeg een mooi cadeautje, beter als die armband of ketting, haha. Ik twijfel heel erg of ik wel of niet mee wil gaan doen. Als ik nu al aan die geur denk, moet ik al kokhalsen. Maar is wel weer voor een goed doel. En anders word het maar voor 6 weekjes.

16. BellaNoa

Ik twijfel ook om mee te doen. Vind het ook super stinken en je kan niet even snel naar de wc gaan, dat vind ik vooral irritant. Maar sprak gister dus een collega in de mmm en dan denk ik toch weer van ach zal ik toch mee doen? Maar als ik me aan ga melden, dan wel pas na de eerste echo.

17. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    @Troelaa: Wist niet dat je een cadeautje krijgt bij MvM, maar cadeautjes zijn altijd leuk! Ik doe mee omdat ik zelf ook in de MMM heb gezeten. Maar moet echt niet denken aan de geur, ik krijg nu al niks binnen en ik vind echt alles vies op het moment! We gaan het wel zien!

18. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Ik voel me vergeleken de andere zwangerschappen, super goed. Ben wel wat moe en pijnlijke borsten. Maar vorige keren lag ik beroerd op de bank en sliep ik veel. Hopelijk is dit een goed teken ;)

19. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga denk ik wel mee doen voor MVM.
    Ik wil eerst mijn 1e echo hebben gehad.
    Op dit moment ben ik snot verkouden en ruik ik niets.

Mijn echo is trouwens 1 dag vervroegd. Mijn schoonzusje heeft op 26 april rond die tijd haar diplomauitreiking met daarna een lunch dus heb ik het verplaatst naar donderdag 25 april. Ik was dat alweer helelmaal vergeten!
    Wie is er nog meer zo vergeetachtig? Nog een voorbeeld, loop ik in de Appie, ga weer naar huis en wat heb ik gekocht? Alles behalve boodschappen voor het avondeten... ;)

20. BellaNoa

♥ Zwanger! ♥
    - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje
    Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 14 december 2013
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013
    - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013
    - Rachster ( 32 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 15 december 2013
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013
    - Lonny (33 jaar) Derde kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013
    - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 17 december 2013
    - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 18 december 2013
    - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje Zwanger van een: jongen/meisje Uitgerekend op: 18 december 2013
    ♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - Amely86, 16 april eerste echo
    - Troelaa, 25 april eerste echo
    - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo
    - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo
    - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo
    - MamaEl, 3 mei eerste echo

Deel Deze Pagina