15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    alle nieuwe meiden welkom!!! en natuurlijk gefeliciteerd!

hier nog niets gekocht, morgen gaan we er wel op uit om te kijken in baby winkels. dus het zal er echt wel van komen denk ik.
    wel heb ik al een hoop staan voor mijn eerste miskraam heb ik een hele baby kamer gekocht en kinderwagen met alles er op en er aan.

2. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    Hoi Meiden,
    al een tijdje snel meegelezen had weinig tijd!

Jullie kletsen ook zoveel :D
    Hier gaat het nog steeds allemaal goed, geen bruinverlies meer en ben lekker moe en me borsten doen pijn!! dus genoeg symptomen, vandaag ook wat meer krampjes en gerommel maar ik zou nu ook "ongesteld moeten worden" volgens mn moeder had zij dat gevoel ook nog elke maand..

Over dingentjes kopen, wij hebben ook al wat spulletjes gekocht! heb een leuk nijntje speelkleed gekocht en we hebben voornamelijk wat kleertjes en prulletjes. Ook nog spullen die we bij de vorige zwangerschap hadden gekocht, die heb ik ook weer opgezocht :D kan het niet laten hoor om dingentjes te kopen!

3. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    @ Rachster: ik woon in België en laat 't hier op 2km doen, zij hebben net nieuwe apparaten en je krijgt schitterende beelden. Met de vorige machines was 't pas op 16 weken.

Ben wel blij, want ik heb ook géén geduld en ik wil zoooooooooooo graag weten wie er in mij groeit!

4. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hallo moeders,

Ik durf eigenlijk nog niet iets te kopen qua kleding. Heb wel deze week een babyfoon bij de blokker gekocht omdat die in de aanbieding was. Ben nog steeds bang als ik toegeef aan mn geluk en erin ga geloven dat het dan alsnog fout gaat. Ik probeer het wel om ervan te genieten maar ben blij als ik vrijdag is. Dan hebben we een termijn echo.

En als die goed is dan wil ik iets voor mn kindje kopen.:)

5. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oei, das ver! Ik woon in Groningen...
    Vorige keer hadden we een geslachtsbepaling gedaan met 16 week maar op haar site staat dat het ook met 14 week kan.

Mag ik vragen wat het kost, daar waar jij heen gaat?

6. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    @andastra van waar in België ben jij? Ik kom ook uit België

7. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @Relatie: Vandaag een sms van mijn ex gehad. Hij heeft op vakantie zijn nieuwe vriendin ontmoet en daarom wil hij geen contact meer met mij. Hij gelooft niet dat ik zwanger ben van hem, aangezien ik aan de pil was en we daarnaast ook nog een condoom gebruikte. Hij wil daarom niet meer dat ik hem hiermee lastig val en verzoekt vriendelijk om geen contact meer met hem te zoeken.

Ondanks dat ik zoiets verwacht had ben ik hiervan toch weer van streek. Ik heb nog steeds gevoelens voor hem en had zo graag zijn hulp gehad. Ik begrijp zijn twijfel wel, ik vindt het ook ongelooflijk dat ik zwanger ben geworden. Ik denk echter dat hij het ook niet wil en verder wil met zijn nieuwe relatie. Ik zal hem dus met rust laten.

@Kopen: Spulletjes komen er niet en kleding ben ik nog niet aan toe. Te zijner tijd kijk ik wat ik tweedehands en zo goedkoop mogelijk kan scoren.

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat erg voor je Kheyra dat hij zo reageert ... Succes er mee. Sterkte.

9. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

de beloofde echo :D:D:D

Bijgevoegde bestanden:

10. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kheyra ik vind het een lamlul die ex. Hij denkt dat hij geen verplichtingen heeft na zo'n sms! Hij denkt er erg makkelijk vanaf te komen. Als jij echt financieel zwaar hebt dan is hij verplicht jou daarin te helpen!

11. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Wat een l*l zeg! Die ben je beter kwijt dan rijk...

@ rachster: je hebt de keuze tussen 3 pakketten, een simpel van 25€ in 2D, dan een van 30€ (weet niet juist wat dit inhoudt) en eentje van 35€ met 3D, fotootjes en DVD. Wij gaan voor 't laatste omdat we van de geslachtsbepaling van ons dochter ook een dvd'tje hebben :)

@ Porkie: ben van Kortrijk en jij?

12. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo hee dat scheelt een hoop geld! Tis hier een stuk duurder, goedkoopst is €40 dan heb je 2d echo met wat foto's. Wil je 3D met dvd en foto's dan zit je bij de goedkoopste rond 55-60 euro maar de duurste dienst heb gezien is €100 :$

13. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat is niet duur!! Ik weet niet hoe lang het duurt?
    Hier is het 60 euro voor een dvd en fotos in 2d...
    Het duurt dan een half uur (waar ik heen ben gegaan vorige keer)

@kheyra jeetje, wat verschikkelijk! Op vakantie een nieuwe vriendin?
    Dan was zijn liefde voor jou ook al bekoeld... ik vind dat hij zijn verantwoordelijk moet nemen. Misschien een dna test als de baby geboren is?

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @Kheyra: wat een hufter die ex van jou... daar ben je mooi klaar mee. Lukt het je een beetje om positief te blijven in deze moeilijke situatie?

15. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    En mooie echo Butterfly!

16. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Kheyra, wat vervelend dat hij zo reageert en onder zijn verantwoordelijkheid probeert uit te komen! Kunnen we je ergens mee helpen?

@hier, druk druk druk met werk, scriptie en aanstaande zaterdag gaan we voor 4 dagen naar Berlijn :) ben blij dat ik niet zo misselijk en beroerd ben als andere dames anders zou ik dit niet volhouden...

17. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Dank je annekevdz. ;)

18. Porkie

Porkie Bekend lid

11 dec 2012
    693
    3
    18
    @ andastra ik woon in mol das provincie Antwerpen tegen Limburg.

Groetjes

19. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Aaaaahhhhhh, bloedverlies????
    Ging net naar het toilet. Bij het afvegen bloed op het papier!
    Rood vers bloed!! Wat nu??? VK bellen?

Stressssssssss :(

20. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oeh, zeker stress Rachster. Idd even de vk bellen denk ik.

Hier gaat alles goed. Moe nog steeds maar verder prima.
    Morgen weer echo. Ben toch weer zenuwachtig. Hoop dat alles nog steeds goed is.

Deel Deze Pagina