15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoeft niet gelijk erg te zijn, maar idd voor de zekerheid vk bellen!

2. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Kyera misschien niet leuk. Maar nu weet je tenminste dat je niets aan die man hebt. Ik wens je heel veel succes. Eb sterk zijn voor jou en je kleintje. Zon vader als hem kan de baby maar beter niet hebben.

VErder hier de misselijkheid echt stukken minder! Wel steeds erg zeurend gevoel in mijn buik. En ontzettend moe. Na een nacht van 12 uur slapen kon ik makkelijk nog langer slapen! Hier soms ook levensechte dromen. En vaak ook dat ik vreemd ga rn mn man verlaat! Of andere dingen die totaal nergens op slaan...
    Vrijdag de termijnecho heb er zon zin in!
    Wij gaan met 15 weken ook geslachtbepaling doen. Het liefst zzou ik het vandaag nog weten!

3. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    @butterfly1984: mooie echo! Gefeliciteerd.

@rachster: oei dat is schrikken. Ik hoop dat alles nog goed is. Heb je de verloskundige al gesproken?

@relatie: Ik kon zijn hulp (financieel en emotioneel) zeker heel goed gebruiken, omdat ik er helemaal alleen voor sta. Maar ik kan inderdaad pas na de geboorte via een DNA test bewijzen dat het van hem is. Al denk ik niet dat hij daaraan mee werkt. Wellicht ben ik idd beter af zonder hem.

4. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Rachster wat schrikken! Misschien bloedvaatje.... Als het er niet uit loopt zeg maar en je geen erge buikpijn hebt valt het misschien wel mee.
    Laat je even weten?

5. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Kheyra, wat naar meid dat je ex zo reageert! Alsof je zoiets zou verzinnen..:( Moeilijk hoor, als je al zo alleen staat en dus van hem ook niks kunt verwachten.. Sterkte en lekker van je af praten hier!

@Butterfly, mooi echo!! Super!

@Rachster, bah daar zou ik ook van schrikken! Het hoeft niks ernstigs te zijn, maar voor de zekerheid zou ik toch even bellen. Laat je het even weten?

6. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Even een update

Vanochtend:
    Na het bloedverlies van vanochtend (zonder krampen oid) had ik alleen nog wat bloed bij het afvegen.

Nu:
    Ik ging net weer even om te plassen en toen gelukkig helemaal geen bloed meer :) Ook niet bij het afvegen. Ik heb de VK niet gebeld. Mocht het bloeden wel door zijn gegaan had ik wel gebeld.

Ik weet niet wat het was. Gesprongen adertje oid?

Ik schok me iig rot!!

7. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Kan me voorstellen dat je geschrokken bent ja! Maar gelukkig is het dus alweer over. Zal het echt wel gewoon een adertje zijn geweest ofzo..

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Kan vanalles zijn geweest. Idd vast een adertje. En als het gestopt is kan het vast geen kwaad.

9. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben van het weekend naar Amsterdam geweest en daar heb ik bij de H&M voor mezelf een positiebroek en dito legging gekocht.
    Voor de baby nog niks. Na maandag, dan heb ik mijn termijn echo, als dan alles goed is, ik wil gewoon nog een keer bevestiging, dan ga ik verder kijken voor spulletjes voor de baby. Wel heb ik vandaag van m'n zus een kadootje gehad, Pakketje Jillz 0%, een tube Mama buikcreme van Zwitsal en een leuk boekje. Het is altijd! leuk om kadootjes te krijgen.

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Cadeautjes zijn super leuk :)

11. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    @rachster goed dat het nu gestopt is.
    Kan ook komen van vrijen de avond ervoor, weet natuurlijk niet of dat zo is. :)

@ butterfly mooie echo hoor.

Hier merk ik dat ik steeds minder kan eten. Nou kan ik wel een kilootje kwijt hoor :)
    Morgen echo bij de vk, ben heel benieuwd...

12. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    Oh ja we hebben besloten dat we het 15 juni gaan vertellen.
    Dan zijn we 1 jr getrouwd en gaan we bbq houden. Ben benieuwd hoe de reacties zijn.

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Miran, is het je eerste echo morgen? Veel plezier in ieder geval.

Ik moet morgen aan het einde van de middag weer naar de gyn voor echo. Ben weer een beetje zenuwachtig. Hopelijk is alles goed en dan is het na ruim een jaar 'dag dag ziekenhuis' en 'hallo verloskundigepraktijk'.

14. Miran78

Miran78 Actief lid

4 apr 2011
    181
    0
    0
    NULL
    Eerbeek
    GFH nee is niet 1e echo. Al denken ze bij de vkp van wel :)
    We hebben vorige week maandag echo gehad bij gynaecoloog in zkh met kloppend hartje.
    Dus we kunnen nu zien of het nog steeds zo is en of het gegroeid is.
    Dit keer mag mijn moeder mee, die is nu al zenuwachtig denk ik.
    Als alles goed gaat wordt het haar 1e kleinkind .

15. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb al een tijdje geen sex gehad. Geen behoefte aan op dit moment.
    Dus dat was het niet...;)

Oeh spannend! Leuk dat je moeder mee mag.

Ik heb de laatste tijd zin in zoete dingen!
    En ik heb een aardbeien verslaving :)

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Leuk leuk! Veel plezier!

17. tieta

tieta Actief lid

10 nov 2012
    198
    0
    0
    Woonbegeleider Ouderenzorg
    Gelderland
    @racher ik ben nu ook verzot op aardbeien kan wel un bak in 1 keer op hihi.. zooo lekkerrr zoet !!!

18. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ook hier een aardbeien verslaving! Ik ben er ruim 3 jaar 'allergisch' voor geweest, kreeg overal rode bultjes na een paar uur.. Maar ik had er zoveel zin in, en rara, geen bultjes! Jeeej!
    morgenavond de termijnecho.. Vl en schoonmams gaat mee.. Voor haar word t t 1e kleinkind.. Mijn mams is al 3 keer oma van m'n zus.. En ik wil er niet teveel mee nemen.. Next Time mijn mommy! Haha.. Vind t nu al spannend.. Eerst werken tot 4, en dan zenuwlijen tot 19:10 haha..

m'n buurvrouw loopt ongeveer gelijk, die heeft morgen om 20:10 dr termijnecho haha..

morgen krijg ik gelijk m'n officiële uitgerekende datum.. Ergens tussen 16 en 19 december waarschijnlijk..

19. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    @Kheyra: wat een ontzettende bal gehakt zeg, die ex van jou... hij toont totaal geen begrip voor de situatie waarin jij je verkeerd en denkt alleen maar aan zichzelf.
    Ik denk, hoe moeilijk die beslissing ook is, dat je beter bent zonder hem, ehet zal emotioneel en financieel heel zwaar voor je worden, maar er zijn zat vrouwen die het alleen doen hoor! Ik weet zeker dat je dat kunt!
    En stel dat hij je wel zou helpen, dan ben ik bang (zoals hij nu reageert) dat hij je uiteindelijk toch wel laat zitten..
    Kop op meid, je kunt het ;)

@rachster: he balen meid, gelukkig is het nu rustig! Ik had meteen bij de vk gezeten hoor... ben zo'n stresskipje!

@ghf en Miran: veel plezier met de echo morgen!

Ik moet morgen even de vk bellen voor mijn termijnecho, die zal ik in week 13 doen waarschijnlijk omdat we volgende week met vakantie gaan...

@geslachtsbepaling... ik ben ook zo nieuwsgierig... we zullen het dan ook voor de 20 weken waarschijnlijk gaan bekijken! Ik vind de cliché het belangrijkste, dat het maar gezond is, maar aangezien ik nu mijn dochtertje verloren ben... is dit toch allemaal anders nu...

Xxx

20. Vallie87

Vallie87 Bekend lid

10 okt 2011
    865
    4
    18
    @ Rachster,
    ik heb het afgelopen donderdag ook een keer gehad, dit was na harde ontlasting en ik iets te fanatiek zat mee te persen schijnbaar haha het was een keer met afvegen en daarna was het gelijk over! ik schrok wel maar weet zeker dat het van een gesprongen vaatje kwam

Deel Deze Pagina