Ik lees tijdje mee en ik zeg niks maar komt door dat ik onzeker(de mk van vorige jaar) ben als 28mei mooie ech krijg dan buurt ik hier ook ik buurt al bij jaarwisseling want ik zag hier veel tweelings mamas ..ik krijg 2de kindje en 3de kindje dus ik ben ook tweeling mammie aleen vind het super mega spannend en ook beetje angst dat fout zal gaan maar volgend week 28 mei dan kom ik hier ook buurten dan zit ik in goed gevoel ...jah vind lastig typen praten gaat makkelijker Leeftijd 24 zwanger van 2de 3 de kindje via IUI en 1 jan uitgerekent tot nu iedereen fijne avobdje en nog van harte
Morgen de termijnecho! Ben zo benieuwd! Hoop stiekem dat ik wat eerder uitgerekend ben als de 17e. Ik ga zoiezo niet langer als 41 weken zwanger zijn dus dan zit ik even wat ruimer voor de kerst!
Hoi dames, Nou hier ook weer goede echo. Ze schatten nu 31 december, maar komt bij de termijn echo wel. Hartje klopte weer goed en het was 1,43 cm. Dus bijna 2x zo groot als 1e echo. Hij is super duidelijk!! En we hebben het ook zien bewegen. Zal morgen foto met de tab maken, heb geen flits erop. Nu lekker naar bed, heb vanavond een workshop sieraden maken gegeven en ben best moe Morgen weer druk met bestellingen van taarten dus kan wel wat slaap gebruiken.
26 jaar 1ste kindje, wel ma gehad in november Nu 11 weken en 1 dag volgende week na de verloskundige dan ben ik 12 weken en 2 dagen en dan gaat ze naar het hartje luisteren erg spannend!
Bah bah bah, wat voel ik me beroerd. Vanochtend voor het eerst moeten spugen. Voelde het al opkomen toen ik met de hond aan het wandelen was dus snel naar huis gerend. Bah. Nu maar beroerd aan het werk. Vriendje heeft me wel gebracht zodat ik niet met de trein hoefde te gaan. Dat is lief.
Sterkte GFH hoop dat je er minder last van hebt straks. Hierbij ff foto van de echo. Zien jullie ook armpjes ?
Volgens mij zie ik wel iets aan de zijkant, dat zullen wel de armpjes zijn. Ben zo benieuwd wat ik maandag zie met precies 11 weken.
Dit is mijn echo van 10 week. Je ziet al echt armpjes en beentjes. Jouw echo met 11 week zal nog duidelijk zijn denk ik
Mooie echos weer dames. Als het goed is heb ik vanmiddag ook weer een echo. Om te kijken of ze 1 of 2 eiig zijn. Kan niet wachten om ze weer te zien.
Wat groeien die kleintjes eigenlijk hard he?!! Spannend Lonny.... snap dat je niet kan wachten Hoelaat mag je vanmiddag? @ hier: morgen een extra echo bij de gyn. Wij hebben besloten de combinatietest te willen doen, en de laatste keer met de echo heeft de gyn geen termijn genoteerd, dus maar weer een echo om te bepalen hoever ik precies ben ...... en dan ook meteen bloed prikken. En over 2 weken ongeveer weer een echo voor de nekplooimeting en de uitslag... Liefs, Viv
@rachster: wow wat een duidelijke echo met 10 weken al. Ik heb dinsdag een echo en zal dan ook 10 weken zijn, ben laatst 6 dagen terug gezet Heb al op google gezocht naar hoe het eruit moest zien, maar het is echt duidelijk De vorige had ik met 8 weken en dan zag je ook wel armpjes en beentjes, maar dat waren nog meer stompies hihihi. echt leuk. Hier gestopt met de medicatie tegen misselijkheid omdat het alleen maar erger werd en het gaat zonder medicatie gewoon veeeeeeeel beter. Voel me nog wel misselijk, maar niet meer dat je dag daardoor word beheerst.
Spannend al die echo's! @Lonny Ben ook benieuwd of ze 1 of 2 eiig zijn! Post je de echo hier? Vind het erg leuk om te zien! @combinatietest Wij gaan de combinatietest niet doen. Even een vraagje aan alle zwangeren, STEL je krijgt slecht nieuws en je heb heel veel kans op een niet gezond kindje. Hou je het kindje dan? Zo ja, wat is voor jullie de grens? Of laat je het hoe dan ook komen?
@ Rachster: Als we heel veel kans hebben op een niet gezond kindje laten we uiteraard eerst onderzoek doen naar de ernst. Bij mijn vorige zwangerschap is met de 20 weken echo een ernstige aandoening gevonden en na heel wat gesprekken en onderzoeken hebben mijn man en ik besloten de zwangerschap af te breken. Wat betreft de grens is het heel lastig om daar van tevoren iets over te zeggen...... je moet er gewoon vanuit gaan dat alles goed is en mocht het niet in orde zijn dan zie je tegen die tijd wel wat goed voelt om te doen..... @ de combinatietest: hebben we vorige keer niet laten doen, maar omdat we nu zo onzeker zijn over alles, hopen we dat de combinatietest ons op dit punt wat rust kan bieden. Liefs, Viv
Hi dames! Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet meer bij gelezen heb. Na dat nieuws van vrijdag heb ik ff een paar rot dagen gehad en geen fut gehad om online te komen op t forum. Gisteren weer opnieuw naar t ziekenhuis gegaan. Vruchtzakje was wederom gegroeid. Was nu alweer 23 mm, vrijdag was t 16 mm. Maar helaas nog geen vruchtje, maar ook nog geen dooier wan ze minimaal wel verwachte. Puur om t feit dat er nog een hele kleine innimini kans is dat t toch nog goed is, hebben we afgesproken dat we volgende week vrijdag nog een laatste keer zullen kijken. Is er dan nog steeds niets te zien, dan maken we gelijk een afspraak voor een curatage. Ik heb namelijk geen behoefte om weer zo lang te wachten (vorige keer 2 mnd waarvan 1 maand hevig bloeden en toen bleek t vruchtje er nog steeds in te zitten, alsnog curatage gehad). Ondanks die kleine kans, ga ik ervan uit dat het helaas mis is en dat we geen december 2013 kindje gaan krijgen. Hopelijk volgende ronde beter. Wel gaan ze nu kijken wat er eventueel mis is, aangezien dit mn 3de miskraam is. Alle 3 dus rond de 5/6 weken. Baal er wel van dat mn lichaam nu zo aan t bedriegen is, mn buik blijft groeien, borsten doen ontzettend veel pijn, misselijk ect... Helaas is niet anders. Ja tranen krijg ik af en toe natuurlijk wel nog (zoals nu ), maar ik kan er gelukkig al redelijk rationeel over nadenken. Jullie wil ik ontzettend veel succes wensen met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat alles goed zal gaan bij jullie en dat jullie allemaal hele mooie lieve kindjes zullen krijgen!! Dikke knuffel, Yinxy
Lieve Yinxy, Wat verschikkelijk Ik hoop dat je volgende week vrijdag goed nieuws krijgt! Een hele dikke digitale knuffel!! Liefs x