allereerst yinxy wat erg zeg leef zo met je mee meis heel veel sterkte in deze moeilijke tijd ik snap je echt heel goed verder merk ik aan mezelf dat ik meer op fb zit als hier ik probeer echt jullie ook bij te houden hoor mooie echo fotos he ik sta nogsteeds van versteld dat het allemaal maar zo kan groeien in je buik onze oudste is ook alweer 4 en das ook zo als een pinda begonnen morgen echo spannend dan horen we of het 1 of 2 wondertjes zijn ik vind het spannender of we uberhout het hartje weer zijn als dat het er misschien 2 kunnen zijn maar we mogen al om half 10 dus lekker optijd me ma gaat mee me man hellaas niet ivm werk maarja is niet anders he gister echt een bizare dag gehad weet nie wat het was maar eerst op de werk een brandoefening dus zal vandaag wel extra werk zijn pfff en toen ik savonds naar huis reed zag ik een lammetje in de sloot dus ik brandweer gebeld die heel snel terplaatse was die hebben hem eruit gehaald hij dreigde bijna te verdrinken ze hebben echt alles eraan gedaan om het beestje te redden tot mond op mond beademing toe maar hellaas heeft het beestje het niet gered en heeft de eigennaar hem meegenomen (waar die vervolgens is een vat gaat en word opgehaald) ik stond gewoon met tranen in me ogen pff die stomme hormonen soms verder voel ik me eigenlijk wel goed misselijkheid is een stuk minder alleen erg moe vanavond nog ff 2,5 uur werken en vanavond echt optijd naar bed zei ik gisteren ook maarja dat liep anders sorry voor me lange verhaal
Lijst werk ik savonds bij, dan kan ik op de laptop van mn man. Mooie duidelijke echo Miran!! Ik zie de armpjes ook hoor! Rachster ook een hele mooie echo! Lonny ben heel benieuwd of ze 1 of 2 eiig zijn!! Butterfly wat gek dat de medicatie je misselijkheid alleen maar erger maakt! Bij mij haalt t juist het scherpe randje er vanaf... Maar ja ik had al gehoord/gelezen dat het per persoon verschilt hoe je erop reageert. Gelukkig trek je het wel zonder medicatie! Yinxy groot gelijk dat je er niet was, en dat je niet bij hebt gelezen!! bah bah wat een rot bericht zeg!!! Had zo voor je gehoopt! Ik snap wel dat je de hoop nu opgeeft.... Toch blijven mn duimen voor je draaien! Wel fijn dat ze je nu wel gaan onderzoeken... Hopelijk krijg je daar duidelijkheid door... Dikke digi knuffel!!
Jaaaaaaa....heb ook mijn eerste echo gehad!! Ik was zo vreselijk zenuwachtig...lag helemaal te trillen met mijn benen...alles zag er goed uit...stevig kloppend hartje......ik gaf aan dat ik een beetje trekkend/ scheurend gevoel voelde in mijn buik maar er was bij de vk praktijk niet echt veel herkenning...herkennen jullie het?
Hoi meiden Ben eindelijk terug. Moest om 2uur bij de gyn zijn. Heeft dik anderhalf uur geduurd. Maar met de kleintjes is alles goed. Ben alleen 4 dagen verder dan gedacht. Ze zijn 10 weken 6 dagen. En ze zijn echt 1 eiig. Moest nog even bloed laten prikken en ik kreeg weer de zetpillen uitgeschreven.
@Pietel Gefeliciteerd! Mooie echo! Dat trekkende gevoel is misschien van het oprekken van je baarmoeder? @Lonny Wauw een 1 eiige tweeling Leuk hoor! Misschien een domme vraag maar het worden dus 2 jongens OF 2 meisjes? Niet 1 van elk?
mijn uitgerekende datum is nu 13 december. ik heb 10 juni weer een afspraak bij de gyn. wil iemand dat voor mij even in de lijst noteren.?? moet even mijn banner aanpassen.
@ yinxy: heel veel sterkte meid, dikke knuffel voor jou. @ Pietel: supermooie echo, en wat een geruststelling.... een kloppend hartje!! @ Lonny: ééneiïg wat leuk! Spannend ook zeg. Willen jullie van tevoren weten wat het geslacht is? @ butterfly1984: Als je in een privé berichtje naar Limo je facebooknaam stuurt dan kan zij je toevoegen aan de groep..... het schijnt een geheime groep te zijn die je niet zomaar kan vinden.
Wat speciaal zeg, lonny!!! Pfft, heb zo'n zin in sushi, echt niet te doen en daar moet ik nog maanden op wachten! Denk dat ik er toch al zal kopen met komkommer en krab, niet echt hetzelfde, maar toch beter dan niets
Ik las net dat ik de nieuwe afspraken en veranderingen voor de lijst in kleur moet zetten. Ga ik nu doen. 10 juni afspraak met de gyn. En 13 december is nu mijn uitgerekende datum Alvast bedankt!
@lonny zooooo bijzonder!! Lijkt me trouwens wel krap worden met zijn 2en in de "zak" Gezellig maar ook druk als ze groter worden. Ben benieuwd hoe het er dan uit ziet!!
@ Yinxy: wat erg! Ik had zo voor je gehoopt dat er toch nog gewoon een babytje in zat. @Andrastra: waarom eet je niet gewoon sushi? @Lonny: mooie echo. Echt apart zo'n eeneiige tweeling. @ Facebook: heb ik niet. Zou wel jammer zijn als veel mensen daar naartoe vertrekken.
Hey meiden! Gelukkig weer een goede echo gehad! Kindje is heel bewegelijk, lag heerlijk te bewegen en heeft zelfs nog even naar ons gezwaaid haha! Wek grappig, onze zoon lag altijd te relaxen met z'n arm achter z'n hoofdje en dit kindje kon niet stil zitten haha! Ben ook iets verder dan ik dacht. 10 weken en 5 dagen en de uitgerekende datum is 15 dec geworden. 3 juni blijft staan voor de combinatie test en 21 juni krijgen we om half 4 de geslachtsbepaling!