15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Zo, ik kon even 2 dagen niet kijken en heb weer heel wat bij te lezen.. Kan niet overal op reageren, want de helft ben ik alweer kwijt haha;)

@Yinxy, een hele dikke knuffel voor jou meid! Hopelijk krijg je toch nog goed nieuws vrijdag! Ik denk aan je!

@alle goede echo's, super meiden, leuk om te zien en fijn om al die goede berichten te lezen!

2. mamavanmenm

mamavanmenm Actief lid

3 feb 2013
    176
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden,

Zit idd ook meer op fb, best lastig om al die bladzijden terug te lezen, haha!

@Yinxy: sterke meid, ik duim voor je, al ziet het er niet rooskleurig uit.... dikke digikus!

@nathalie: rauwe vis mag! Alleen geen vacuumverpakte vis, dus als je zeker weet dat het vers is, mag rauwe vis gewoon, vlees niet! Haring en verse sushi mag dus gewoon!

@lonny; wauw wat bijzonder zeg! Heel bijzonder om dat zo te zien lijkt me!

Ik mag morgen voor de termijnecho, best wel weer zenuwachtig... gan volgende week met vakantie, dus vind het wel fijn, nog evenvte kijken of alles er goed uitziet!

@eetgewoonten: brintapap met veel suiker... mmm ;)

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    ohh dan heb ik het fout haha:D

4. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @ Yinxy: knuffel en sterkte.

@ knuffie 23: veel plezier alvast met de echo morgen.

@ Pietel: mooie echo. en dat gevoel herken ik niet.

@ lonny: 1-eiig?! Wow. Bijzonder! Leuk die echo!

@ Kheyra: Ik zit ook op facebook in het groepje maar ik ben in ieder geval van plan om ook nog gewoon hier te blijven komen.

@ Denisja: fijn dat je echo goed was.

Ik heb vandaag voor het eerst boven de pot gehangen. Bah. Hoop dat het bij deze ene dag blijft. Verder nog steeds heel moe. Maar ach. Ik voel me ook gewoon gelukkig. :)

5. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Pietel wat fijn dat je echo goed was, opluchting!

Lonny bij jou dus ook 1 eiig... Mooie echo ook! Zie ik nou goed dat ze in dezelfde vruchtzak zitten? Zonder tussenvlies?

Denisja haha grappig dat je nu een drukke baby in je buik hebt.. fijn dat t goed was!

Ik zit ook op fb maar klets hier ook gewoon mee hoor :)
    Sorry trouwens, vanavond niet aan de lijst toegekomen. Morgenavond weet ik ook nog niet of t gaat lukken, zo niet, doe ik t zaterdag :)
    Slaap lekker!

6. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Bedankt voor jullie leuke reacties meiden. Vind het zelf ook heel bijzonder. En mijn buikje is al aan het groeien.

@salamander. Er zit idd wel een vliesje tussen maar het is echt bijna niet te zien.
    Vind het wel veel spannender nu ik weet dat ze dus echt 1eiig zijn. De risico's vind ik best wel verontrustend. Maar ik ga dr vannuit dat alles goed gaat lopen. Anders maak ik mezelf alleen maar gek.

7. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @yinxy: sterkte meid, ik vind het echt vreselijk voor je!

Iedereen die goede echo had, van harte gefeliciteerd!

@lonny: wat een verschil met die van mij, die hebben een heel duidelijk en dik vlies. Hebben zij nu wel een eigen placenta?

8. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Nee ze delen 1 placenta helaas. Vind het daarom ook best eng. Hoop dat ze allebij voldoende voeding zullen krijgen. Maar ik moet positief blijven anders maak ik mijzelf gek.

9. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Lonny, superleuk joh een 1-eiige tweeling! Vind ik altijd zo grappig, 2 van die precies dezelfde kindjes :) Maar ook spannend ja! We gaan er maar vanuit dat het gewoon goed gaat toch? En je wordt goed in de gaten gehouden!

@iedereen, fijne dag vandaag! Ik heb lekker weekend nu na een drukke week te hebben gehad!

10. 25012010

25012010 Niet meer actief

@lonny positief denken dat is beste wat je kunt doen maar omdat het 1 eiige tweeling is moet je vaker naar de gyn? dan twee eiige tweeling? maar leuk 1 eiige tweeling!

11. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Xinxy heel veel sterkte voor jou! Hopelijk ook voor jou snel een kloppend hartje!

12. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Weer een mooie echo gehad met een lekker actief baby'tje! Tijdens het hartje luisteren hoorde je steeds vreemde geluiden omdat het steeds bewoog.
    Er was alleen wel wat op de echo te zien. Bij het naveltje zit een soort bult. De navelstreng trekt de darmen er nog een beetje uit. Hij zei dit zie je heel vaak, maar het moet wel weer naar binnen gaan trekken. Wat er is als het niet wegtrekt heb ik niet naar gevraagd. Dan ga ik me alleen maar zorgen maken en hoogstwaarschijnlijk voor niets!
    Dus over 2 weken weer een echo. We maken ons ook geen zorgen.
    Hij deelde nog even mee dat de nekplooi er hartstikke mooi uitzag! :)
    Ben vandaag 10+4

Bijgevoegde bestanden:

13. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Mooi!

14. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mooie echo hoor!
    Mag ik vragen hoe je het hartje gehoord hebt?
    Via zo'n apparaatje op de buik?

Ik moet maandag namelijk naar de vk om hartje te luisteren en dat doen ze met zo'n ding op de buik. Ik hoop dat je dan al het hartje kan horen op de buik...

15. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Mooie echo JTLKIM

Lonny wat grappig, dan hebben we dus precies hetzelfde! Bij mij gaat het ook om een 1 eiige tweeling, waarbij er ook een vlies tussen zit en ze ook de placenta samen moeten delen.
    Spannend he?! Maar ik was allang blij dat er uiteindelijk toch een vlies tussen beide kindjes te zien was! Als ze ook nog bij elkaar zaten waren de risico's alleen maar groter...

--> kan niet wachten tot ik weer een echo heb. Ben nu een beetje verwend doordat ik 3 echo's vlak achter elkaar heb gehad. Tussen mn laatste echo en de volgende echo zit bijna 4 weken en ik maak mezelf af en toe helemaal gek! Pff niet fijn!
    Het schiet ook niet op dat ik geen werk heb, want zit dus elke dag thuis en heb weinig afleiding. Tijd gaat erg langzaam zo.... :(
    Maar goed, aanstaande maandag een sollicitatie, hoop dat daar wat uit mag komen!

16. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Yinxy sterkte!

En mooie echos weer!

Lonny wat een leuke verassing :), spannend hoor!

Ik ga morgen sushi eten! Naar mijn weten mag rauwe vis niet!! Ik ga dan ook voor de sushi zonder rauwe vis en vlees, keus genoeg!

17. limo

limo Actief lid

17 mei 2013
    155
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook een echo! moet helaas nog bijna 2 weken wachten

18. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Rachster: hij laat het altijd gewoon horen met dat apparaat waarmee hij de echo ook maakt. Dan selecteert hij als het ware het hartje in het beeld. En dan kunnen we het horen. Hij zei wel dat er een kans is dat we het bij de vk met zon normaal doppler ding niet kunnen horen.

Hoop voor je dat je het wel kunt horen!

19. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Rauwe vis mag wel, als je maar zeker bent dat het vers is, dus dat kun je voor de zekerheid navragen dreamer2012!

@25102010: krijg jij een twee eiige tweeling? Een een eiige tweeling brengt idd wat meer risico s met zich mee, dus dan word je idd nog meer gecontroleerd. Met name wanneer ze in dezelfde vruchtwaterzak zitten e/of een placenta delen. Dan heb je meer kans dat ze het eten voor elkaar wegeten.

20. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dank je voor je antwoord.
    Ik hoop echt dat we het hartje kunnen horen anders moet ik de week erop weer terug komen. Hier zijn ze helaas niet zo dat je snel een echo krijgt :(

Deel Deze Pagina