Mooie echo Vanmorgen ook echo gehad ben nu volgens hun 9wk en 2dg maar mooi kloppend hartje gezien en het is der 1
@JTLKIM, wat een mooie echo zeg! Super! @Knuffie, jij gelukkig ook weer een mooie echo gehad, fijn! @echo, hier mag ik maandag weer! Heb er wel zin in hoor! Hoop dat we dan ook het hartje al kunnen horen, maar dat kan vast wel (10wk5 ben ik dan)
Annekevdz ik lees op meerdere sites met voedingsadviezen dat het niet mag.... Dus ben benieuwd hoe je dat zo zeker weet? Ik wil namelijk 0,0 risco nemen!
Hier ook een mooie echo! Wiebelde lekker en hartje klopte ook goed! Ben twee dagen terug gezet, datum nu tweede kerstdag! Wil iemand de lijst voor me aanpassen? Uitgerekende datum 26 dec, 1 grote vlinder en een kleintje, vk afspraak 13 juni Bedankt alvast!
Over zwanger en sushi: Kun je sushi eten als je zwanger bent? - Oversushi.nl Ik zou het niet doen in ieder geval.
Salamander. Ik vind het wel spannend hoor een 1 eiige tweeling. Ben vandaag gebeld door mijn gyn. Ze hadden antistoffen gevonden in mijn bloed. Maar weten ze niet welke antistoffen. Dus ik vanmorgen weer terug naar het zh voor bloedafname. Die sturen ze op naar amsterdam en dan duurt het ongeveer 2 weken voordat ik de uitslag te horen krijg. Vind het allemaal zo spannend. Maar moet rustig blijven en me niet druk maken. Want daar schiet ik ook niks mee op.
Jeetje lonny, spannend hoor. Ik heb ook bloed laten prikken. Ik hoor maandag of alles goed is. Al dat wachten is ook niet goed voor een mens Hoop voor je dat alles goed is.
@annke dankje voor uitleg ben wat wijzer geworden en ik krijg twee aparte tweelings snapje volgens mij dochtertje wordt het broertje en zusje hihihu ach als maar gezond is en ben al blij dat ik zwanger ben geworden in de medice dokter ziekenhuis kliniek wereldje en 28mei krijgen we bijna 9 weken echo en dan mag ik na gyn dan begint het echte werk hihi spannend ..iedereen fijne weekendje
Mooie echo annemieke! Zie zoveel mooie echo's vorbij komen. Heeft iedereen nu een echo gehad? Sommige al 2 of 3 zag ik
@dreamer: de verloskundige heeft het me uitgelegd, maar als je twijfelt over de versheid moet je het natuurlijk niet doen. Dan geniet je er toch ook niet van!
@25012010: ik krijg ook een tweeling met elk een eigen vruchtwaterzak en elk een eigen placenta, dus waarschijnlijk 2 eiig.
Ik ben dinsdagavond m'n 2e echo, termijnecho denk ik! Vind het heel spannend! Daarna is denk ik mijn 3e echo pas met 20 weken ben ik bang, wellicht dat ik tussentijds een pretecho laat maken. Zijn er meer die dat gaan doen?