@ MvM, Ik heb in augustus ook een armbandje gekregen van MvM, maarja nooit om gehad haha. Staat toch een logo op van MvM dus dat is een beetje jammer. Wat krijg je deze keer dan? @ Rachster, ik heb je afspraak aangepast. Hier nog niet zo vergeetachtig, moet ook zeggen dat ik dat bij geen een zwangerschap heb gehad. @ Troelaa, fijn toch dat je je goed voelt. Ik eigenlijk ook! Mijn borsten zijn ook wat gevoelig, maar niet pijnlijk en verder heb ik nergens last van. Ook nog niet extra vermoeid. Had vorige week wel wat misselijke momenten, maar heb het nu door dat ik dus misselijk word als ik weinig eet, of net voor etenstijd. Dus als ik dan gewoon wat pak dan zakt het alweer
MvM, je krijgt nu een badcape Heb je toch meer aan als die armband of ketting, haha. Maar idd je doet het voor een goed doel en niet voor de cadeautjes. Ja, is ook beter dat ik me zo voel hoor. Maar is even wennen. Achja ben nog maar net de 4 weken voorbij, wie weet wat me straks te wachten staat
Haha daar ben ik dus ook bang voor! Durf het namelijk hier nog niet hardop te roepen. Bij mijn dochter had ik namelijk ook tot aan 6 weken nergens last van. Toen liep ik hier rond met 'tralalala, ik heb geen kwaaltjes'. Nou na 6 weken, had je me toen moeten zien, was hondsberoerd, zo misselijk dag in dag uit, kreeg als snel last van mijn bekken en bandenpijn en heb weken last van mijn rug gehad. Ben zelfs alle dagen vanuit huis gaan werken. En bij 19 weken was alles eindelijk voorbij, ook toen pas de vermoeidheid.. toen kregen we te horen dat het niet goed was Dus als ik me bij 8 weken dus nog steeds zo voel, dan ga ik echt in mn handjes klappen
Haha, ja ik ga ook nog maar niks zeggen verder. Maar het geeft me voor nu wel een goed gevoel. Ik voel me echt zo anders, niet uit te leggen.
Ik voel me ook goed. Vergeetachtig, dat wel en jeuk vooral snachts. Ik heb creme voorgeschreven gekregen en a.s. vrijdag ga ik naar de dermatoloog. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook zo'n jeuk maar pas laat in de zwangerschap. Nu heb ik het al met 4 week!! Verder niet misselijk alleen moeeeeeeeee.
Rachster, hopelijk helpt de creme, lijkt me niets zo irritant als jeuk hebben. Als je daar dan nu al last van krijgt.... geen pretje!
Nee, het is verschikkelijk! Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik rond de 7e maand jeuk. Ik liep toen ook bij een dermatoloog in het ziekenhuis en die heeft 2x een biopt genomen (stukje huid eruit gehaald) Nu heb ik op die plekken een litteken (rondje, best groot) Ik ben erg benieuwd wat ze nu gaan doen. Ik heb al besloten dat ik niet wil dat ze nog een keer een stukje huid weg halen. Helaas zijn veel cremes en medicijnen een no no voor zwangere vrouwen dus heb ik nu hele lichte hormoonzalf en koelzalf.
@denisja en andastra. Hier ook nod. Ik heb ooknog 1 testje maar die doe ik morgenochtend. Ik had vandaag een testje met sensitest gedaan en die testen zijn vager bij mij dan kv testen. De testen van jullie vandaag zien er mooi uit hoor. Ik zal de mijne van vandaag ook nog ff plaatsen.
dit is hem dan van vanmorgen. ik vind die sensitesten echt minder duidelijk. morgenochtend de allerlaatste kv test. en dan ben ik echt klaar met testen. word er een beetje tuureluurs van.
Hier ook zo vergeetachtig haha! En droom ontzettend! Hele vreemde dingen whahaha! Toch ben ik wel een beetje bang dat t weer mis gaat maar dat is logisch. Nou ja we zien t wel, anders kan ik er ook niks aan doen...
Zou ik ook op de afspraken lijst mogen?? 2 mei eerste echo en 3 mei intake verloskundige! Dank jullie wel!
Ik heb nergens last van. Heb energie voor 10! Hopelijk blijft dat zo. Ben bij de eerste 2 mnd zoo moe geweest.
@ Denisja, je kunt je afspraak er gewoon bij zetten op de lijst @ Weer, hoorde dat het aankomend weekend echt lente gaat worden! Eindelijk!
Oh juist, heel levendig dromen deed ik ook bij mijn dochter, voorlopig nu wel nog niet. Daarnet wel weer een gigantische huilbui gehad, zo echt met hysterisch snikken. Weer om diezelfde zwerfkat van gisteren. Hij is er zo erg aan toe dat mijn paps nu de dierenarts heeft gebeld om hem te laten inslapen. Zijn poot is helemaal kapot, zijn ogen zitten helemaal toe, hij is uitgemergeld en smerig en zeggen dat hij een paar weken geleden er zo goed uitzag (hij komt al een jaar bij mijn ouders en we hebben hem zien evolueren van een zielig hoopje kat naar een gezonde kater, maar een paar weken geleden is er een andere zwerfkat gekomen die die kat altijd wegjoeg waardoor we hem niet meer hebben gezien tot gisteren, helemaal kapot ) Bah hopelijk laat mijn paps straks iets weten...
BellaNoa, jaa heeerlijk weertje! Weekend vol gepland hier. Andastra, wat zielig zeg! Kan er sowieso niet tegen.
Ik moet helaas zaterdag werken. 1 keer in de 4 weken en dan net die zaterdag dat het mooi weer is Dan zondag maar wat leuks doen. Ik ga even m'n zoontje op bed leggen en zelf lekker in bad
Zo he, het is bijna niet bij te houden hier als je een paar uurtjes niet kijkt Ik moet steeds weer heel wat blz. teruglezen Dus het kan dat ik weleens vergeet om ergens op te reageren.. @MvM: ik weet ook nog niet of ik mee ga doen. Vorige zwangerschap ben ik heel enthousiast begonnen, maar toen ging het mis.. Als ik mee doe dan inderdaad ook pas na de eerste echo, dat vind ik wel een goed idee! @kwaaltjes: Ik heb nog geen extreme kwaaltjes, beetje gevoelige borsten, als ik te lang niet eet word ik wel misselijk en ik merk nu al wel dat ik eerst even moet ontbijten voor ik van alles ga doen 's morgens. Verder lig ik de laatste paar nachten erg te zweten (kan dat ook van mn zwangerschap zijn?) en dat vergeetachtige herken ik ook wel Dan wil ik iets pakken en loop ik ergens heen, maar weet vervolgens niet meer wat ik ook alweer wilde pakken.. Vanmorgen wilde ik diksap in de beker van mijn dochter doen en stond ik de fles met chilisaus te schudden Jeuk lijkt me trouwens, erg vervelend! Gelukkig maar dat je iets voorgeschreven krijgt! @Andastra: is ook niet leuk van dat katje Maar als je zwanger bent dan komt zoiets vaak net even wat harder binnen he.. Gelukkig hier nog niet zo'n last van emoties, heb ik bij mn dochter best wel gehad. Maargoed, ik ben ook pas amper 4 weken zwanger, dus alles kan nog komen.. Verder weer mooie testjes gezien! Leuk hoor. Ik ga ook nog even door tot ik een echte knaller heb. Morgen is mijn NOD, als ik daar overheen ga wordt het weer wat echter ofzo.