Hey meiden! Laatste tijd niet veel gereageerd maar af en toe snel meegelezen! erg druk weekend gehad!! Meiden met een echo vandaag, succes en veel kijkplezier!! Zag hier en daar ook mooie echo's voorbij komen leuk hoor Ik mag eindelijk maandag weer!! ben heel benieuwd, ontzettend last van obstipatie erg vervelend!! soms moeten er echt een paar goede bakken koffie aan te pas komen:x En vannacht in slaap gevallen met me elektrisch deken aan, dus werd ineens wakker en dacht heeeeeet! pff dus nu zit ik me druk te maken dat dat slecht is geweest voor de baby...ik ga maar niet googlen! Fijne dag iedereen!
Dames, ben weer terug. De VK zei: Ik kan het proberen maar er is een kans dat we het hartje nog niet horen. Na even geprobeerd te hebben hoorde we het hartje van de baby!!! Heel mooi en regelmatig. We waren zo blij!! Over 2 week gaan we weer naar de VK. Meiden die vandaag een echo hebben, succes en veel plezier! Ben benieuwd! Fijne dag vandaag!
Super fijn Rachster!!! Meiden met een echo vandaag, succes en genietse! Hier --> pff een bagger weekend achter de rug! Echt zo beroerd geweest!!! Er had hier iemand geplaatst dat ze gestopt was met de Emesafene omdat ze er alleen maar beroerder van werdt. En ik reageerde toen dat het bij mij juist het scherpe randje er vanaf haalt. Maar dit weekend was het echt zwaar. Nog steeds niet gespuugd maar wel vaak op het punt gestaan.... Bah bah bah!! Dus ik probeer nu even zonder te doen. Maar uitgerekend vanmiddag heb ik eindelijk een sollicitatie! Dus ik ga er wel alles aan doen om me zo goed mogelijk te voelen... Want ze mogen niet merken dat ik zwanger ben!! En daarnaast wil ik mezelf wel goed kunnen presenteren.... Duimen maar!!!
Ik heb me vandaag ziekgemeld op het werk. Slecht geslapen, super misselijk, enorme last van mn koortslip en ik moet steeds om niks janken. Dus dat werken ... nee dat zag ik niet zo zitten vandaag.
@Salamander Succes met je sollicitatie vandaag!! @GFH beterschap! Hoop dat jij je snel weer beter voelt! Donderdag ben ik 12 week zwanger! Ik ga het morgen tijdens de briefing op mijn werk vertellen. Ik krijg namelijk al een buikje en moet vaak naar de VK voor controles. Ik moet steeds smoezen verzinnen maar daar heb ik geen zin meer in. Dus morgen weten mijn collega's het ook
Pfff.. nog 3 kwartier en dan mag ik weer @Rachster, wat super dat je het hartje gehoord hebt! Echt gaaf! @Salamander en GFH, wat balen dat jullie zo beroerd zijn! Ik heb hier gelukkig eindelijk het idee dat het wat beter gaat.. Nou hopen dat het zo blijft. Salamander, succes met je sollicitatie!!
Ja, dit was op de buik met zo'n luisterding (geen idee hoe zoiets heet) De VK zei al: soms is de baby nog te klein maar het scheelt dat je al meerder kinderen hebt gehad. Dan kan je de baby eerder horen Spannend MamaEL! Krijg je ook een echo of alleen bezoek? Morgen komen de koning en koningin op bezoek. Ik werk op het provinciehuis, ze komen hier op de koffie. Het is hier een chaos. Ze zijn nu bezig om alles mooi te maken, op de grote markt komt een podium en je mag morgen tussen 7:00 en 11:00 niet overal meer komen met de fiets. De hele binnenstad wordt afgesloten. Auto's zijn al helemaal verboden in de binnenstad. Ben blij als deze heisa voorbij is.
Rachster super dat je het hartje hebt gehoord! Dames met echo veel succes vandaag of succes bij de VK. Ben vandaag lekker van het weer aan het genieten. Lekker buiten met mn zoontje en gastkindjes. .kortom heerlijk! Al hou ik het nu niet zolang meer vol in de zon als anders.
Salamander. Succes bij je sollicitatie. Gfh. Vervelend dat je je zo voelt. Vandaag ben ik voor het eerst in 5 weken naar het centrum geweest. Ff boodschappen wezen halen. Voelde me vanmorgen helemaal top. Totdat ik tussen de middag had gegeten. Toen werd ik weer misselijk. Maar tor nu toe hou ik het nog binnen. Waar ik de laatste paar dagen meer last van heb is die moeheid. Want zodra ik ff heb geslapen word ik ook weer misselijk wakker. Nog ff en dan ben ik 12 weken en dan bouwd het hopenlijk af.
GFH balen dat je zo beroerd bent.... Niet leuk! Rachster wat fijn dat je bijna 12 weken bent! Daar kijk ik ook naar uit! Vind je het spannend om het op je werk te vertellen? Mamael hoe was het? Thanx voor de succeswensen! Gesprek gehad, was heel erg interessant! Het was bij een thuiszorgorganisatie die thuisbegeleiding op wil gaan zetten. Ik ben enthousiast, hiermee kan ik weer wat doen met mn (niet afgemaakte) SPH opleiding! Maar goed, omdat dit initiatief nu in de fase "er helemaal voor gaan of stoppen" is, moet ik wel afwachten hoe het verder loopt. De teamleider gaat me nu voorstellen aan de directeur en dan volgt er waarschijnlijk eerst nog een gesprek met hem erbij. Spannend! Ik denk alleen wel dat het super in mijn nadeel gaat werken als ze erachter komen dat ik zwanger ben. Omdat het 1e jaar een jaar is waarin het opbouwen moet gebeuren en daar zou ik dan meteen een deel van missen door mn zwangerschapsverlof.... lastig!!!
Hier ook weer een hoop pasitieve berichte gelukkig. Ook se emo berichten klinken mijn bekend in de oren. Ben ook het werken misselijk moe en huilerig geweest. Vandaag weer een geweldige echo gehad. O wat zijn wij gelukkig 9 weken nu.
Fijn dat je gesprek goed ging Salamander! Tja, dat is moeilijk. Zo'n opbouwende fase. Je mist idd veel als je straks met zwangerschapsverlof gaat. Hopelijk weet je het op te lossen want het klinkt als een leuke baan! Ik hoor net dat onze briefing niet door gaat ivm de komst van de koning en koningin... Iedereen gaat daarheen dus ik zal een week moeten wachten. Volgende week dinsdag is er weer een briefing. Dan zit de hele afdeling bij elkaar namelijk. Ik moet niet te lang meer wachten want ik krijg echt een buikje namelijk
@Rachster, wel grappig de koning en koningin op bezoek! Jammer dat je nu een week moet wachten met vertellen.. @Salamander, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad! Spannend of je wordt aangenomen! @Poekies, wat een mooie echo! @hier, ook een supermooie echo gehad! Kindje bewoog al lekker! Mijn uitgerekende datum mag verzet worden naar 17 december. Vanavond zal ik als het lukt even een fotootje erbij zetten!
Ik heb een leuke intake gehad bij de gynaecoloog, ook gelijk weer een echo, helemaal mooi. Met beide kindjes gaat het goed. 17 juni weer bezoek gyn 3 juli suikertest Salamander wil jij die data weer op de lijst erbij zetten?