Tijdje geleden hier aangemeld, maar was vergeten een abo op dit topic te nemen... Ga vanaf nu weer gezellig meelezen en misschien wel meepraten. Zie wel dat de meesten van jullie inmiddels al hun eerste echo hebben gehad. Ben ik dan echt zo laat dat ik die overmorgen pas krijg met 9wk2d?
Bij deze een foto van onze bonsai. Echt zo prachtig hoe je alles kan herkennen. Contour van het gezichtje, armpje, beentje. We hebben het hartje zien en krachtig horen kloppen. Ik ben echt zo trots als een aap! En mijn datum blijft hetzelfde!
@akb3, het is normaal dat je je 1e echo ergens tussen de 9 en 12 weken krijgt.. De meeste dames die hem eerder kregen hebben een voorgeschiedenis.. ik kreeg hem met 7+1 vanwege een miskraam afgelopen december.. maare spannend voor je meid! Ik duim voor een mooie echo! mooie echo Jezz!
Toen ik belde naar de verloskundigen praktijk zeiden ze zelf dat ze willen dat je rond 7 weken voor de eerste keer komt.
@Anneke, fijn dat het met jouw kleintjes ook allemaal goed gaat! @Jezz, mooie echo zeg! Ik kreeg zelf helaas niet zp'n superduidelijk fotootje mee. Echt mooi! @AKB3, toen ik de eerste keer zwanger was kreeg ik de eerste echo ook met 9,5 week hoor, dat is bij onze vk ook normaal. Alleen werd dat een miskraam en heb ik er later nog eentje gehad en daarom krijg ik ook altijd al vroege echo's. @Lonny, ik hoop het ook voor je! Je bent bijna 12 weken he, dus het kan zeker dat je je nu beter gaat voelen
Ja gelukkig wel. Voel me echt al een stuk beter. Heb vandaag ook geen medicijnen gehad. En ben nog steeds niet erg misselijk. Ben wel ontzettend moe. Maar das niet zo erg. Mijn jongste gaat vanmiddag naar de peuteropvang. Dan kan ik ff lekker een tukkie doen.
Mooie echo's!! Ik zal vanavond de lijst weer even aanpassen Lonny, o wat kijk ik daar ook naar uit dat ik me beter ga voelen!! Ben helemaal bang dat ik de pineut ben en nog langer dan 12 weken met die misselijkheid zit.. je hoort vaak dat het tot week 16 kan duren... pff!!
@Salamander, nog een aanpassing van mij voor de lijst: 7 juni intake vk en echo (mijn 3e alweer) En dus 17 december als uitgerekende datum i.p.v. 18 december.
Goedemiddag op deze prachtige dag Helaas wel vanaf mijn computer op het werk... Net even pauze gehad. Wilde niet meer naar binnen! :x Ik ben gelukkig niet misselijk alleen SUPER moe! Zag weer super mooie echo's voorbij komen!! Leuk hoor! Heeft iedereen nu zijn 1e echo en termijnecho gehad? Ik ben nu 12 week, over 3 week geslachtsbepaling! Ben nog even aan het nadenken of ik het met 15 of 16 week laat doen. Ben zo nieuwsgierig
@Rachster, het is geweldig weer ja! Ik ben gelukkig lekker vrij, dus al even van het zonnetje genoten! Dus jij bent ook zo nieuwsgierig naar het geslacht? Hier nog eentje, zit er ook over te denken om rond de 15 weken te kijken wat het is @Lonny, dat herken ik gelukkig niet. Ik ben wel erg moe, maar ik slaap gelukkig heel goed. Als ik mn bedje voel dan slaap ik al. Alleen is mijn dochter de laatste dagen aan het spoken 's nachts, dat is echt niks!
Daar heeft ze nu ook echt de leeftijd voor. Ik herken dat nog van mijn jongste. Dat was er ook een die op onderzoek uit ging snachts.
Meestal gaat het wel goed, maar ze heeft erg last van dr hoektanden die door moeten komen. Dus dat is de hele dag al niet fit en dan 's nachts lekker aan het huilen Maar gaat wel weer over
@Nataliej, wij liepen ook al in het ziekenhuis ivm pcos, maar de fert-arts die wij hebben zat zo vol met afspraken dat het pas morgen op z'n vroegst kon. En dat hebben ze toen ook meteen maar gecombineerd met eerste echo. @MamaEl, bij hoeveel weken kreeg je de 1ste mk dan? Nog na die 9,5 wk? Of kwamen ze er met de echo al achter?
@lonny: ja, ik herken dat sterk en ondertussen word je dan nog vermoeider! Ik geloof trouwens dat ik het ergste achter de rug heb qua vermoeidheid en misselijkheid...