15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds met medicijnen, de emesafene. Maar ik moet zeggen, het is goed te doen. Het onderdrukt de misselijkheid en het braken een beetje, kan in ieder geval werken en leuke dingen doen.
    Op naar de betere tijd dat het zonder medicijnen kan!

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hier ook echt duidelijk verbetering. Niet meer misselijk en minder overdreven moe! Heel fijn! Bij mijn vorige zwangerschappen was het echt vanaf een week of 15 dat ik me helemaal weer top voelde. Daar ga ik nu ook weer voor. Na deze nog twee weekjes werken en dan ook twee weken vakantie, ik heb er zin in!

3. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Even van me afschrijven hoor:
    Ik vind het een beetje eng om eerlijk te zijn.... voel me vandaag opeens zoveel beter! Nauwelijks misselijk... ben na het weekend wel gestopt met de emesafene, omdat ik ook de indruk kreeg dat ik daar beroerder van werd. Maar goed, ik was nog steeds misselijk. Vandaag bijna niet en ik heb opeens weer zin in dingen waar ik hiervoor echt niet aan moest denken.
    Waarom vind ik het eng?
    Ik heb hiervoor een Missed Abortion gehad. Hartje bleek gestopt met ruim 7 weken. Dit ontdekten we pas met de echo rond 10 weken. Had me tot ongeveer 5 dagen daarvoor nog super zwanger gevoeld maar toen was de misselijkheid opeens weg. Achteraf dus een teken dat het fout zat.
    Nu ben ik dus weer bang... terwijl ik nu wel wat verder zwanger ben. Ben vandaag 10 + 5. Maar goed, pff maak me gewoon super zorgen!

Terwijl ik aan de andere kant steeds wat geks voel in mijn buik, waarvan ik me afvraag of dat de kleintjes zijn. Het is een soort kriebelig gevoel, lastig te beschrijven. Maar ja daar zou het dan weer veel te vroeg voor zijn...

Pff ben blij als het volgende week vrijdag is, dan heb ik duidelijkheid!!!

4. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes meis, snap je onzekerheid. Sterkte en hopelijk snel een goede bevestiging dat alles ok is.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Salamander, als je je zo'n zorgen maakt bel anders even met de gyn of vk. Met je voorgeschiedenis is het niet gek dat je je zorgen maakt. Misschien mag je dan wel al eerder langskomen zodat ze je kunnen geruststellen. Alles is namelijk gewoon goed :)

6. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Salamander, ik zou ook eens bellen of je mag langsgaan, je moet anders nog meer dan een week ongerust zijn, al is dat waarschijnlijk voor niets nodig!

Ik durf nog altijd niet naar buiten te gaan, maar zaterdag komen mijn schoonouders op bezoek, dus dan zal ik een middag moeten proberen normaal te zijn en maandag moet ik mijn dochter gaan inschrijven op school en naar de gyn, dus dan moet ik zeker het huis uit en zal ik gauw weten hoe het nu echt staat met de misselijkheid. Spannend!

7. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net terug van de eerste echo. Alles was super! 1-2 daagjes vooruit gezet en het hartje klopte ook erg mooi. Helemaal blij!

8. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de goede echo!

9. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wilde morgen gaan bellen als t dan nog zo was. Maar de misselijkheid is weer terug.. had blijkbaar een gelukje dat ik me even beter voelde. Pff wordt af en toe gek van die onzekere gevoelens.

Fijn AKB3 dat t goed was!

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat fijn AKB3!

Logisch toch die onzekerheid Salamander. Denk dat velen van ons dat hebben. Ik ook in ieder geval.

11. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Fijn akb3 van de goede echo!

Salamander je hebt toch al meer dan 1 echo gehad. Bij mij zei hij dat de kans dan al heel veel kleiner is dat het mis gaat! Probeer maar van je niet misselijke momenten te genieten. Met je kleintjes vast en zeker alles in orde.

Al een week niet meer misselijk!! En sinds het weekend ook steeds minder moe. Had net nog de energie voor afstoffen stofzuigen en dweilen!
    Nu met een zak chips op de bank. Gister zei mn moeder woow wat ben jij afgevallen!
    Maar ik was altijd al slank..dus moet niet teveel af.

12. Dreamer2012

Dreamer2012 Actief lid

30 okt 2012
    266
    0
    0
    Salamander ik voel ook de kriebeltjes onderin en denk echt dat het de baby is..... Ik heb twee keer eerder een kindje mogen voelen dus herken t echt als zodanig.....

13. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel! Als ik nog energie heb zo zal ik de foto's wel even scannen en plaatsen.

@Salamander, hopelijk ben je snel weer gerustgesteld. Eigenlijk raar, het liefst voel je je goed, maar als dat zo is ga je weer twijfelen....

@JTLKIM, ben jij juist afgevallen dan? Hier is er juist al 1,5kg bij. Wel even wennen...

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Die twijfel had ik ook een paar dagen geleden salamander. Maar vanmorgen ben ik ook weer misselijk geweest. En ook weer na het avondeten. Het is aan het afbouwen die misselijkheid. Gelukkig wel. Kunnen we weer de gewone dingen doen. Is ook wel weer fijn.

15. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Ja ik ben juist afgevallen. Woog met 0 weken 64 en nu met 12 weken 61. Dus zal wel wat meer zijn afgevallen. Maar door de baby blijf ik dus 61 omdat die weer beetje gewicht aanvult!
    Maar dit was bij mn zoontje precies hetzelfde. En woog met 35 weken toen 73 kg.
    Dus wat dat aangaat is het voor later wel een voordeel...

16. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jippie! Vandaag 12 week :)

17. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!

18. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Jeeej gefeliciteerd!
    Haha, bijna allemaal de grootste gevarenweken door!
    Al heb ik de angst niet zo erg meer..
    Tja, wc papier turen doe ik nog wel.. maar verder.. haha:D

19. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Jeeeeej. Gefeliciteerd!:D

20. 25012010

25012010 Niet meer actief

hoi dames ik kom vaker hier om buurten ik heb meer vertrouwen gekregen ! en vind ook fijn dat hier tweeling mama's zijn :)

ik heb nieuwe afspraak

12 juni bij de gyn

28 mei had ik echo en was alles goed!
    baby 1 was mooi 8 weken en 6 dagen (nu is 9 weken en 1 dag)
    en baby 2 was mooi 8 weken en 5 dagen (nu 9 weken )
    baby 2 zit ver naar achter (op foto onderin kun je zien dat foto onduidelijk is)en baby 1 lig voor bovenste foto

en met kwaaltjes ik heb weinig last ...miss heeel heel klein beetje misselijk en dat was het...en beetje moe...maar kwaaltjes wil niks zeggen toen ik zwanger was van me dochtertje was ik 17 en bijna 18 weken zwanger toen we achter kwamen...en bij week 30 kreeg ik me eerste kwaaltje (gezwollen enkels) dus ja en vertouwen op je lichaam is en zal moeilijk zijn ...heb ook moeite mee hihih achja we moeten maar beste van maken:)

(groen is huisje van baby 1 je kan ook beetje zien bij ander foto daar ook stukje groen is en blauw is van huisje van baby 2)

Deel Deze Pagina