15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Yinxy. Sterkte meid. Hoop dat je gauw weer zwanger zal zijn.

2. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Goeiemorgen, meiden!

Vanmorgen wakker geworden met een knorrende maag ipv misselijkheid, hopelijk een stap in de goeie richting! Mag ook wel, over 2 daagjes 12 weken, dus ik wil stilaan terug een beetje kunnen leven! (al denk ik toch nog zeker 2 weken buiten dienst te zijn)

Morgen eindelijk mijn 2e echo, is al bijna 5 weken geleden! Door de misselijkheid maak ik me geen zorgen, maar 't is toch altijd spannend, die 12-wekenecho met nekplooimeting enzo. Als er iets mis is, kunnen ze het misschien nu al zien...

Hopelijk morgen ook een goeie foto voor de nub-theorie op uit te testen :D

3. XxDxX

XxDxX Lid

14 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke gelukkig zijn er meer mensen. Alleen wat ik begreep is dat bij Rhesus D negatief je een injectie krijgt, maar ik ben Rhesus C negatief, en de verloskundige heeft niets gezegd over een injectie??

4. Pharilla

Pharilla Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.131
    0
    36
    Vrouw
    mama zijn ;)
    Drenthe
    Hai meiden,

Lees nog af en toe mee.. blij dat t allemaal zo goed gaat hier nu :)

@XxDxX Lees hier even KLIK

Geniet van jullie zwangerschappen meiden.. ik kom jullie snel achterna (met wat geluk)

X Joyce

5. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Joyce, wat leuk iets van je te horen! Hopelijk kun je je snel weer voegen onder de zwangeren ! X

6. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Heey pharilla.

Leuk je hier weer eens te zien.
    Hoop dar je gauw weer zwanger zal zijn.

Knuf

7. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Heel veel sterkte, Yinxy. Hopelijk ben je binnenkort weer zwanger en gaat het dan wel helemaal goed.

8. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Oke rhesus c weet ik niks van.. Ik ben rhesus d negatief!

9. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben paar dagen weggeweest, voor bruiloft van mijn vriendin en daarna nog lekker even weekendje weg. Erg lekker. ik voel me echt een stuk beter, dus dat is heerlijk.

Ik ben ook rhesus negatief, is niet zo erg, kan alleen betekenen dat je zo n vervelende spuit krijgt met 30 weken en na de geboorte van de baby. Dat is wel een pijnlijke prik, maar het voorkomt wel heel veel verdere risico s, dus dat is de moeite wel waard.

@Yinxy: sterkte meid, echt heel naar voor je!

10. Yip

Yip Lid

14 sep 2008
    73
    0
    0
    @Jinxy: O wat erg voor je, een kadootje wat je voordat je t kon uitpakken alweer terug moest geven... Hoop dat je snel weer zo'n kadootje krijgt wat je dan mag houden!

@Salamander: Wow, ik sta voor de klas en ben na een werkdag compleet op (en die kinderen gaan om half 3 al naar huis). Ben heel benieuwd hoe het je op je kamp vergaan is!'

@XxdxX: Hier ook negatief, bij de oudste 2 ook die spuiten gehad, neem aan nu ook weer. Niks akeligs hoor, komt wel vaker voor.

@Allemaal: Het zal toch echt binnenkort eens lekker weer gaan worden, zomeravonden in de tuin met een lekker roseetje, proceccootje enz... Nee dus... Bijna 4 jaar geleden beviel ik van de oudste, en sindsdien zijn al mijn zomers non-alcoholisch geweest: eerst zwanger, toen borstvoeding, het jaar erna nog borstvoeding (maar toen zo weinig dat ik soms tussen twee voedingen in een glaasje mocht), het jaar daarna weer zwanger, daarna weer een borstvoedingszomer (met af en toe een glaasje tussendoor) en deze zomer... weer zwanger! Ik heb dus al de nodige non-alcoholische drankjes uitgeprobeerd (omdat de sapjes soms ook je neus uitkomen) maar ben nog steeds op zoek naar wat nieuws! Ben al erg blij met de uitvinding van het 0% wit- en rosebier, maar nu die wijntjes nog. Iemand lekkere tips?

11. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik maak alcoholvrije mojito's :D heerlijk fris in de zomer!

12. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Ik vind dat jillz ook wel erg lekker fris!

13. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Eindelijk echo-dagje! :D Is al geleden van 7w2d, dus toch best spannend!

Wel pas om 18u15, dus nog een hele dag wachten helaas.

Als de echo vanavond goed is, dan wordt het op facebook geplaatst, vind ik altijd een leuk moment :p

14. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Hoe weten jullie dat allemaal van dat rhesus negatief? Door bloed te late reactie prikken? Ik had er nooit van gehoord, maar heb morgen weer een afspraak voor een echo. Ik zal dan vragen of ik ook bloed moet prikken. Ik heb geen idee wat mijn bloedgroep is etc.

15. Kheyra

Kheyra Actief lid

27 apr 2013
    199
    0
    0
    NULL
    Eindhoven
    Succes met de echo, Andastra!

Ik mag dus morgen weer. Ik ben erg benieuwd, omdat ik nergens last van heb, mijn buik nog plat is en me topfit voel. Niets wijst op een zwangerschap, terwijl ik al 10 weken zou zijn.

16. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier!

17. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Andastra en Kheyra, heel veel succes met jullie echo's! Hopelijk bij allebei een mooi kindje te zien!

@Kheyra, er wordt altijd bloed bij je geprikt in de zwangerschap, waarschijnlijk krijg je er vandaag na de echo wel een formulier voor mee. Dan wordt er gekeken naar een paar infectieziekten, je bloedgroep wordt bepaald en je wordt ook geprikt op rhesus c en d. Dus dat komt wel goed meid!

18. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Alcohol: Ik kan prima zonder, maar zo in de zomer als het lekker weer is en ik vakantie heb dan mis ik het weleens ja;) Ach, dan neem ik gewoon een lekker sapje.. Het is niet anders he! :) Maar leuke tips voor een lekker alcoholvrij drankje vind ik ook wel leuk om te horen!

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik vind geen alcohol drinken echt niet leuk. Ga graag op stap en uiteten en zo en lust dan wel graag een wijntje. Kijk ik ook echt naar uit dat dat 'straks' gewoon weer kan.

Verder gaat het hier qua misselijkheid en zo goed. Ben alleen nog steeds moe en ben ook wat duizelig. Morgen naar de vk voor intake en echo. Heb ik echt zin in!

20. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag 12 weken!! voelt als een mijlpaal haha.

Wat betreft geen alcohol drinken, geen probleem mee. Dronk het toch al bijna nooit (vind veel niet lekker), dus mis het totaal niet. Rood vlees zoals een lekker biefstukje die mis ik daarentegen ontzettend!!!

Deel Deze Pagina