Hier ook vandaag 12 weken!! Sinds juni 2010 drink ik al niet meer. Toen zwanger van de eerste. Daarna nooit meer behoefte gehad. Ik lus sws al erg weinig. Wijn vind ik helemaal vies. En thuis drinken heb ik nog nooit gedaan. Alleen tijdens het stappen. En ja sinds ik mama ben wil ik niet eens meer...heel soms als er echt een speciale reden is. Succes met de echo's dames! Ik donderdag weer
Ik had zaterdag een feest. Iedereen aan de drank, sigaretje erbij en ik... aan de dubbel fris Ach, ik mis alleen dingen omdat ik het niet mag. Als ik wel weer mag drinken en roken dan doe ik het toch niet. Wat ik wel erg mis is carpaccio, filet american en een biefstukje. Maar ja. Dat komt wel weer!!! Een zelfgemaakte alcoholvrije cocktail is ook lekker! Vooral met gemalen ijsblokjes erdoor Heerlijk verfrissend voor in de zomer. Vooral met al dat lekkere fruit (aardbeien, meloen, ananas, frambozen, bessen etc!!)
Ik mis de wijntjes ook kom er nu achter dat er best wat momenten waren dat ik een glaasje dronk. Afgelopen zaterdag ook een feest, niet proosten met champagne. 'S avonds een bruiloft en aan de Spa rood en blauw... ik heb gisteren de duurste fles alcoholvrije wijn gekocht bij de Gall en Gall. Deze smaakte het meest naar wijn zei de jongen achter de kassa. Ben benieuwd
Mooie echo's Vallie! Ik wil ook weer een echo maar moet wachten tot de 20 weken echo. Daaom ga ik met 16 weken een pretecho doen. En we willen graag weten wat het wordt. Wie heeft er ook geen echo's meer tot de 20 weken echo?
Net de termijnecho gehad..... alles zag er goed uit, en ik mag blijven staan op 18 december 2013. @ vallie: mooie echo ook zeg! Liefs, Viv
IS88 Het jeugdkamp was vanuit onze kerk. Het was erg pittig, en ben vandaag dus aan het uitbrakken... Maar het was ook zeker weer super leuk! Heerlijke afleiding ook! Mooie echo foto trouwens! Fijn dat jullie zo lang van jullie kleintje mochten genieten! XxDxX Ik ben ook Rhesus negatief. Denisja heeft het al heel duidelijk uitgelegd. Ik heb ook al zo'n spuit gehad bij mijn curettage, ik vond het niks voorstellen. Dus ik maak me daar totaal geen zorgen om of ik hem straks misschien weer moet krijgen. O ik lees nu verderop trouwens dat je c-negatief, dan weet ik niet hoe het zit. Vallie87Wat een mooi plaatje zeg!! Genietse! Andastra en Kheyra spannend jullie echo's vandaag! Genietse! --> hier dus behoorlijk gaar na dit weekend (mee geweest als leiding van een jeugdkamp). Heb de nachten wel thuis geslapen maar die waren natuurlijk wel alsnog erg kort. Maar ben wel blij dat ik toch mee ben geweest, want het was weer erg leuk en ook fijn om even wat anders aan mn hoofd te hebben. (dan me zorgen te maken om de baby's en om een nieuwe baan) Nu weer spannend, want vrijdag heb ik eindelijk mijn termijnecho!!! Kan nu echt niet meer wachten. Dan mag het ook eindelijk de wereld in (al zijn er al veel mensen op de hoogte). Ik kan mijn buikje ook niet goed verbergen, ja met wijde shirtjes, maar die heb ik niet zo veel. Vind m alleen nog niet mooi.... Lijk eerder dik als zwanger... Maar ja dat zal vast nog veranderen...
@Mootje en JTLKIM, gefeliciteerd met jullie '12-weken-mijlpaal!' Ik mag het morgen gaan vieren @Vallie, wat een mooie echo meid! Super! @Vivian, fijn dat alles goed was! Gooi je er nog even een fotootje op? @Rachster, ik heb de mazzel dat ik vrijdag weer een echo krijg (mn 3e alweer). Ik ga nu vanaf de gyn naar de vk en krijg daar dus ook weer een echo. Denk dat ik rond de 15 of 16 weken ook nog wel een pretecho laat doen en dan vast spieken of er een jongetje of een meisje in mn buik zit Hebben jullie trouwens een gevoel wat het wordt? Hier zegt ML dat het weer een meisje wordt, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat het zomaar eens een jongetje kan zijn @Salamander, leuk zo'n jeugdkamp, maar wel vermoeiend ja! Nu even lekker bijkomen? Spannend ja, je echo vrijdag! En dan lekker vertellen!
Ik mag straks voor de nekplooimeting! Erg spannend weer maar ook weer heel erg leuk om te kijken hoe de baby het maakt. Had een tip gekregen van een vriendin om de echo te filmen.. Dus ga straks ook vragen of dat mag.. Ik ga namelijk alleen dus is wel zo leuk om t aan m'n vriend te laten zien.. Kwart over 3 mag ik, zal straks een echo posten! Heb net nog even gekeken naar de echo van mijn zoontje... Even om te kijken wat ik kan verwachten nu. Nog een tip... Ik heb van mijn eerste zwangerschap alle echo's ingescand en af laten drukken als foto.. Na verloop van tijd vervagen echo foto's en zo blijven ze voor altijd goed zichtbaar!
Zooooo dr is hier weer veel gekletst. Mootje gefeliciteerd. Ik zag al een paar mooie echos voorbij komen. En ben benieuwd naar de verdere echos van vandaag.
Wij hebben besloten dat we deze week een afspraak gaan maken voor een tussentijdse pretecho! Wel een normale 2D Ergens tussen 26 Juni en 3 Juli, dus tussen de 15 & 16 weken zwangerschap.. Ik wil weten wat ons beebje is! En over 8 weken ben ik pas rond de 20 weken..
@Vallie, mooie foto's! @Rachster. Hier ook geen echo's meer voor de 20 weken. Wordt dus nog 10 weken wachten voor mij... @Salamander, dat dik eruitzien heb ik hier ook . Opgezette darmen, maar ziet er inderdaad uit alsof ik heel hard veel ben aangekomen... @All, alcohol dronk ik al bijna nooit, maar mis op het moment wel de broodjes carpaccio en filet american... Rond welke termijn doet iedereen meestal de pretecho? Ik heb 14 juni intake bij de vk,maar verwacht niet dat ik nog een echo ga krijgen, dus misschien wel een leuk idee voor in de tussentijd.
Wat betreft alcohol.. Ik drink misschien 1 a 2 glaasjes in 't half jaar.. dus dat mis ik absoluut niet.. Carpaccio biefstukje en filet americain des te meer! Haha. Sowieso een pretecho rond de 16 weken.. en misschien rond de 26 weken nog weer, maar dat zie ik tegen die tijd wel.. Ik heb met 9+6 de laatste echo gehad.. & 10 weken wachten vind ik zooo lang Maare AK, jij bent de 14e nog geen 12 weken.. zou je niet nog een termijnecho krijgen denk je? Ik heb de 14e de controle, dus weer bloeddruk, gewicht, en 1e keer hartje luisteren!