Hallo meiden, ik mag ook op de lijst! Vandaag positief getest (1 dag voor nod). Uitgerekende datum is voor nu 18 december 2013 Liefs, Viv
Ja, echt leuk Troel!! Ik wilde mezelf net op de lijst erbij zetten.... maar ben er niet zo handig mee.... alles ging verspringen, haha
Gefeliciteerd Vivian! Tegelijk met mij uitgerekend Ik lees in je onderschrift dat je je zoontje bent verloren, heftig meid! Hoe is het om nu weer zwanger te zijn? Vind je het spannend? Ik hoop dat je er van kunt genieten!
Hoi MamaEl, leuk tegelijk uitgerekend! Wij zijn inderdaad vorig jaar ons zoontje verloren, was een moeilijke tijd, maar ook erg mooi. Volgens de geneticus hebben we domme pech gehad met ons zoontje (hij had een aangeboren afwijking...... middenrif ontbrak voor een groot deel, waardoor al zijn buik organen in zijn borst zaten en de longen niet konden ontwikkelen). Dus goede hoop voor deze keer. we gaan in ieder geval goed in de gaten gehouden worden door, naast de verloskundige, de gyn in het ziekenhuis. De 20 weken echo zal sowieso weer heeeeel erg spannend zijn!!
Oh meiden ik ben megamoe.ik wou dat ik ff mijn oogjes dicht kon doen. Maar ik moet mijn jongens zo van school halen. Gaaaap.
Poeh heftig hoor! Ik heb dat nog nooit eerder gehoord. De 20-weken echo zal wel spannend zijn voor jullie ja! Hopen dat het deze keer allemaal goed gaat en jullie een mooi gezond kindje krijgen! Hebben jullie nog meer kinderen?
Dankjewel Lonny, jullie meiden allemaal natuurlijk ook van harte! Nu al de moeheid toegeslagen meid! @ mamaEl: wij hebben verder nog geen kinderen, jij wel? Ik zie dat Lonny al 2 'grote' jongens heeft. Ohhh... haha, ik zie in je banner dat je al een prinsesje hebt!
@ Vivian, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heftig en verdrietig dat jullie vorig jaar jullie zo gewenste zoontje zijn verloren. Wij zijn onze dochter in januari verloren na 23,3 weken zwangerschap, ik weet dus ook precies wat je hebt doorstaan. Deze zwangerschap blijft inderdaad spannend tot de 20 weken echo, dat is voor ons ook zo. We slepen elkaar wel door de tijd heen? Ik ga de lijst even zoeken en je erbij zetten. Wat is je leeftijd? En heeft je zoontje nog broertjes of zusjes? @ Hier, ben weer uit bad, wat kan dat een mens goed doen En zoonlief slaapt nog heerlijk, dus nog even wat meer tijd voor mezelf haha
@vivian. Ik slaap niet goed de laatste tijd. Onrustig en word wakker door de kleinste geluidjes. Vandaar die moeheid.
Helaas lukt het toevoegen op de lijst niet... Zo lastig op me iPhone! Ben nu echt zo moe, dipje denk ik... Kan niet wachten tot me eerste echo!
ik kon het vanmorgen niet laten om weer te testen! Haha.. Heb er nu nog 2 liggen, dus morgen sowieso nog een testje doen.. en de verloskundige bellen voor een afspraak! ik moest eerst begeleid worden door een gyn in het ziekenhuis, maar omdat ze toch weinig weten mag ik gewoon op controles bij de vk gelukkig!
Zo, net bloed laten trekken! Donderdag om 19u mag ik bellen! (Zo lang nog ) Hij vroeg hoe ver ik was en ik zei 4 weken en hij: "mjah, dan zou je toch al iets moeten zien in je bloed" heh? Ik zie al 6 dagen iets in mijn urine, dus in mijn bloed moet 't toch al heel duidelijk zijn?
Dat lijkt mij wel ja, dat je hcg in je bloed moet zien haha. Over bloed gesproken? Weten jullie je bloedgroep? Heb zelf a negatief. Rhesus factor helaas. Moet ik weer 2 injecties in me bil, auw auw
@Denisja: ik heb bloedgroep a rhesus positief. Hoef me geen zorgen te maken voor een prik in mijn bil, gelukkig! Die zijn echt het pijnlijkst, prikken in je bil
Ik ben 29 jaar, en ons zoontje heeft nog geen broertjes of zusjes. Wat toevallig dat jij hetzelfde hebt meegemaakt. En natuurlijk slepen we elkaar er doorheen. Moet nu echt wel goed gaan, heb er (nu in ieder geval) vertrouwen in!
@ Lonny: Ohhhhh, haha! Had natuurlijk ook al door de zwangerschap kunnen zijn die moeheid! @ amely: Dankjewel! Jij ook @ nathaliej: Ik ga morgen ook weer testen hoor, hihi.... heb er nog 4!! liggen! @ denisja: ik heb ook een negatieve bloedgroep.... vond de prik in m'n billetje wel meevallen.. XXXX Viv