15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Middag dames.

Heerlijk dat zonnetje weer.

:D

2. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Nathaliiej en Mootje, fijn dat jullie mannen weer werk hebben!

@Nathaliiej, hopen dat die supersmerige zakjes toch gaan helpen;)

@Tieta, mooie echo meid!

@Limo en Kheyra, jullie gelukkig ook een goeie echo gehad! Fijn altijd weer om te zien he!

@Bloed prikken is inderdaad standaard bij een zwangerschap, dus vaag dat dat bij jou niet hoefde! Inderdaad even navragen bij de vk. Ik heb trouwens in mijn vorige zwangerschap niet 2 keer hoeven prikken, dat ken ik dan weer niet..

@weer, heerlijk he! Wat kun je zo genieten van de dagen! Ik ben zo blij met de zon! En vanaf vandaag maar liefst 6 dagen vrij, dus dat wordt volop genieten!! Fijne dag meiden!

3. Rachster

Rachster Actief lid

27 aug 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Vandaag 13 week :)
    Voelen jullie de baby al?
    Ik voel soms plopjes/kriebelend gevoel.
    Mijn baarmoeder groeit ook al goed zei mijn vk.
    Maandag gaan we weer heen.

Fijne dag vandaag!

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Hoi allemaal,

Even niet zoveel geweest, was drukke week qua werk. Nu lekker weekend, net om het te vieren even een ijsje gekocht op het station. Voor de goede echo s van harte!

5. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Weer een super mooie echo gehad!
    Springt heen en weer zo grappig...helaas voel ik nog niets.
    Vk zei ook dat mn baarmoeder goed groeit en al best stuk boven schaambot uitkomt. Echt op de rand van normale broeken komt hij nu.

Iedereen lekker genieten dit weekend met het mooie weer!

2 juni afspraak VK
    4 juni pretecho geslacht

6. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    kheyra fijn dat je een goede echo had en wat genieten zeg, zo zonder kwaaltjes! Wel vreemd van t niet bloed prikken. Inderdaad even naar vragen bij de intake hoor.

tlkim wat leuk om een actieve baby te zien. T voelen komt vast vanzelf. Gemiddeld rond 16 week dacht ik.

Ik denk de baby's ook al te voelen, al ruim een week. Kriebelig gevoel, heel apart.
    Morgen hebben we eindelijk de termijn echo. Mag om 10.35 en dan zitten we wel even. Eerst een uitgebreide echo met nekplooimeting. Daarna moeten we naar t verpleegkundige spreekuur. En daarna nog een afspraak met de gyn. Ben benieuwd hoe laat we weer thuis zijn.
    Maar ben nog veel meer benieuwd naar de kleintjes! Spannend! Nu maar proberen te slapen.

7. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier morgen!

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    @Salamander, veel plezier vandaag.

Wij hebben er voor gekozen om de combinatietest niet te doen.
    Wat wel leuk is ... bij de academie voor verloskunde in Maastricht zoeken ze zwangere vrouwen die willen helpen bij de training echoscopie. Daar heb ik me voor opgegeven. Iedere extra echo is welkom. Dus voor degenen die dit ook wel willen, check dit: zwangere vrouwen
    Verder voel ik me goed op de moeheid en giga rugpijn na. Nog een halve dag werken en dan weer lekker weekend.

Fijne dag allemaal!

9. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Veel plezier, Salamander!! :)

Mijn beeb lag compleet stil op de echo. Mijn dochter lag ook altijd stil, heb nog nooit een actief kindje gezien op de echo... Maak mij ook nog altijd een beetje zorgen om de nekplooi, maar 't is bijna maandag en als ik 's avonds geen telefoon heb gehad, moet ik mij geen zorgen meer maken :)

De misselijkheid is hier ook goed aan't afnemen! Ik kan sinds eergisteren weer buiten. Wel nog op 't gemakske, maar 't is écht aan't beteren, ben zo blij!

10. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Goedemorgen dames

Veel plezier vandaag salamander.

Ik voel nog niet zoveel. Soms denk ik wat te voelen. Maar denk ik eerder dat het mijn darmen zijn.
    Ben wel zo goed als van de misselijkheid af. Soms een vlaagje. Maar das niet erg.
    Vandaag rond 12 uur krijg ik de uitslag van de antistoffen. Best zenuwachtig over.

11. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Spannend lonny!

Wij doen ook geen combinatie test. Ze doen alleen een nekplooimeting om te kijken of ik een hoog of laag risico heb op het twin to twin transfusion syndrom. Daarbij wordt de voeding en t bloed niet goed verdeeld tussen de baby's en gaan ze elkaar voeden.
    Nog 2 uurtjes!!

12. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Goedemorgen dames, wat schijnt het zonnetje weer lekker! Ik mag vanmiddag ook weer naar ons hummeltje kijken:)
    Ik denk de baby ook te voelen ja, zo nu en dan. Wordt allemaal steeds echter zo!

@JTLKIM, fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad!

@Salamander, veel plezier en succes vandaag! Hopelijk is alles weer goed.

@Andastra, spannend, hopelijk geen telefoontje voor jou!

@Lonny, ook spannend, de uitslag van de antistoffen! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt en dat het niks vervelends is!

Fijne dag allemaal!

13. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Nou hier de uitslag van de antistoffen. Lekker vaag allemaal. Maar hier kimt het. Ik heb a.positief met een c molecul. Dat kan betekenen de dat de bloedcellen van de babys worden afgebroken. Ze moeten dus nu eerst de bloed van mijn vriend opsturen en dat dan weer bekijken. Duurt dus weer 2 weken voordat de uitslag er weer is. Ik word hier gek van.

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Wat een gedoe zeg Lonny!

15. didi2

didi2 Actief lid

31 mrt 2010
    185
    0
    16
    Met spoed gevraagd, zwangeren die op dinsdag 11 juni tussen de 10 en 12 weken zwanger zijn, en die 's middags op de Fontys hogeschool te Eindhoven willen "liggen"voor een echo. De cursisten ( bijna allemaal verloskundigen) hebben dan examen termijnbepaling en de Fontys is nog op zoek naar een aantal zwangeren. Je kunt contact opnemen door het volgende nummer te bellen...0885 078804. Dus enkel als je dan tussen de 10 en 12 weken zwanger bent. Alvast bedankt!!

16. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Lonny wat blijft het nog vaag zeg!!! Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt hoe en wat!

Zo we hebben bijna 3 uur in t ziekenhuis doorgebracht... Maar wel met goed nieuws!!! Termijnecho was goed, baby's zijn goed gegroeid. Echo duurde wel 50 minuten omdat een van de twee niet goed wilde liggen voor de nekplooimeting. Uiteindelijk gelukt en het was helemaal goed en gelukkig behoor ik tot de lage risicofactor groep (voor het twin to twin transfusion syndrom).
    Was zo gaaf om onze kleintjes te zien, vooral omdat het nu al zo duidelijk mensjes zijn! Ben helemaal in love!
    Vandaag precies 12 weken, heerlijke mijlpaal! :)

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0

Zo dat heeft even geduurt. Gelukkig is alles goed met de babys.
    Maandag mag ik weer even naar onze kleintjes kijken. Hoop dat alles goed met ze gaat.
    Het is een gedoe allemaal met die antistoffen. Mijn vriend is nu onderweg om bloed te laten prikken.

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Super :)

19. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Wat fijn :)

Lonny, wat een gedoe :( je berichtje klinkt heel ernstig, is dat ook zo?

20. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeli Salamander !

Deel Deze Pagina