Wat fijn die goede resultaten Ja ga ik ook doen want manlief kan helaas niet mee, en idd zelf veel terugluisteren
Goede middag dames. Ben terug van de gyn. De babys gaan goed. Alles ziet er goed uit. Hartjes gehoord. En over 2 weken mag ik weer terugkomen. Dan krijg ik gelijk de uitslag van het bloed van mijn vriend. En mogen we weer even naar de babys kijken. Ben blij dat ik ze weer even heb kunnen zien. Wil iemand deze afspraak voor mij noteren? 25 juni gyn 11 uur Alvast bedankt
@Jezz, dat is wel leuk ja! Ik heb de afgelopen echo ook het hartje gehoord, maar ML was toen ook niet mee, dus was voor hem leuk geweest als ik het geluid had opgenomen. Volgende keer ga ik dat zeker doen! @Lonny, wat fijn meid dat je de baby's weer gezien hebt en dat het goed met ze gaat! Dat geeft vast weer een beetje rust! Hopelijk over 2 weken een goede uitslag en 2 goed gegroeide baby's!
Fijn Lonny! Hoe gaat het met de dames hier, niet zo ziek zwak en misselijk meer? Ik ben opt moment aant twijfelen over alles, thuis of ziekenhuisbevalling, kraamzorg uren.. enz.. Strakjes bellen om een afspraak te maken voor de pretecho, ik ga het proberen voor 1 2 of 3 juni, We nemen mijn ouders mee. Mn schoonmoeder was mee naar de termijnecho, helaas stelde deze niks voor maar tis niet anders. Ik kan niet iedere keer iedereen meenemen..
Ik ben ok wel benieuwd hoe het met de misselijkheid is bij de dames? Hier nog steeds niet afgenomen en dus nog steeds aan de emesafene. Krijg alleen de laatste tijd het gevoel dat het niet mee zo helpt....
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 december 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje 11 december 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje 13 december2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje 14 december 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 december 2013: - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje - Denisja (24 jaar) Tweede kindje 16 december 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 december 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje 18 december 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje 19 december 2013: - Annemieke1983 (29 jaar) Eerste kindje - Echtniet27 (? jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje 20 december 2013: - Salamander (25 jaar) Eerste en Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 21 december 2013: - Rosa1602 (32 jaar) tweede kindje - Anoniempje25 (26 jaar), Eerste kindje - Xxxxe (? jaar) Eerste kindje - Roos26vd (26 jaar) Eerste kindje 22 december 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (24 jaar) Eerste kindje 23 december 2013: - Margjelinde (27 jaar) Eerste kindje 24 december 2013: - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) - Kimm24 (? jaar) ? Kindje 25 december2013: - Mermaid (? jaar) Tweede kindje - Limo (27 jaar) 26 december2013: - Guusje1987 (26 jaar) Eerste kindje - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje - Mamavanmenm (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 27 december 2013: - Prutske (28 jaar) Tweede kindje - Vallie87 Eerste kindje 29 december 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje 30 december 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - SannevH (29 jaar) Eerste kindje - Pietel (31 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje 31 december 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - Mariel Eerste kindje 1 januari2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje Datum onbekend: - Habibas Derde kindje (?) - Butterfly1984 (28 jaar) Derde kindje - Seentjuh (28 jaar) Tweede kindje Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Juni Week 24 - Miran78, 10 juni Controle echo zk - Knuffie23, 10 juni vk - Rachster, 10 juni vk - Jezz, 10 juni vk - Lonny, 10 juni gyn - 25012010, 12 juni gyn - Poekies, 13 juni vk termijn echo - Mamavanmenm, 13 juni vk - Nathaliiej, 14 juni vk - AKB3, 14 juni intake vk Week 25 - Annekevdz, 17 juni Gyn - Miran78, 18 juni Termijnecho - IS88, 19 juni Vk - Denisja, 21 juni Geslachtsbepaling - Andastra, 21 juni Geslachtsbepaling Week 26 - Amirahussein, 24 juni vk - Lonny, 25 juni Gyn Week 27 - Andastra, 1 juli echo - GFH, 2 juli vk - JTLKIM, 2 juli VK - Annekevdz, 3 juli suikertest - JTLKIM, 4 juli Pretecho
@ Lijst, hij is wel heel erg lang, terwijl er amper meer iemand kletst.. JTLKIM,je had op Pag. 281 neergezet 2 en 4 JUNI een afsprk. dit moet denk ik Juli zijn toch? Lonny, het staat erbij. Week 23 van de controle's heb ik eraf gehaald. Er was niet zo bar veel te veranderen, maar anders verdwijnt die lijst weer zo ver weg dus heb ik het eventjes gedaan. Hij is nu up-to-date vanaf de laatste lijst van Salamander. @ kwaaltjes, hier is de misselijkheid behoorlijk weg, af en toe nog aanwezig maar het is te doen. De verstopping leek ook verholpen, maar blijkbaar droogt het toch snel in.. ik heb het vermoeden dat ik inwendige aambeien heb nu.. Vanmorgen en gister bloedde het als een ... en doet behoorlijk zeer.. Dus ik ga toch uit voorzorg iedere dag een half zakje van die LaxtraOrange nemen.. Genant rotprobleem..
Bedankt dames voor jullie lieve reacties. Nathaliiej. Bedankt voor het aanpassen van de lijst. Wat goed dat je niet zoveel last meer heb van die misselijkheid. Heerlijk he. Succes met je zakje. Hoop dat het goed werkt
@lonny: fijn dat je de baby s even hebt gezien! @nathaliej: lijkt me pijnlijk, hopelijk helpt dit. Ik voel me de laatste paar weken behoorlijk goed, maar was vandaag ineens weer erg moe, dikke hoofdpijn en zag zelfs beetje wazig. Ben maar mooi op tijd naar huis gegaan!
Ja moet idd juli zijn. Was het maar juni dan wist ik al wat het word! Haha Het is wel rustig hier ja.
Ja, moeten we de lijst binnenkort niet (weer) eens opruimen? De niet actieve mensen er uit halen dus.
Hoi hoi, @misselijkheid: het ergste is achter de rug, nog niet helemaal een lekker gevoel in mijn buik, maar het is goed te doen. @ opnemen van geluid hartje vind ik een super tip, dank je wel! @lonny: wat fijn dat je weer een goede echo had, toch wat gerustgesteld hoop ik? Mijn uitgerekende datum is 24 december....... Mijn eerstvolgende afspraak met de gyn is 18 juni.... Daarna mag ik tot 34 weken naar de verloskundige en dan weer terug naar de gyn. Het word een zh-bevalling, omdat ik met beide dochters complicaties had. 1e een keizersnede en bij de 2e vastzittende placenta, navelstreng zat aan vliezen ipv placenta en 2.5 liter bloedverlies.....
@misselijk, hier gelukkig niet zo heel veel last meer van. Bij vlagen nog wel, gisterenavond was ik erg moe, drukke dag gehad en dan sta ik dus 's avonds mn eten uit te kotsen Maar verder voel ik me stukken beter dan een paar weken terug! @Nathaliiej, vervelend probleem ja Hopelijk is het snel over! Ik heb trouwens 29 juli de 20-weken echo, vandaag afspraak voor gemaakt. Dus als iemand binnekort weer aan de lijst gaat zitten.. Sorry Nathalliej, net te laat met doorgeven anders had je het nog erbij kunnen zetten @Butterfly, dat klinkt niet echt prettig, bij je laatste bevalling.. Hier ook vanaf 34 weken weer naar de gyn i.v.m. keizersnede
Ik wil de lijst wel aanpassen en de niet actieve mensen eruit halen. Hier nog welbegrepen om en last van me onderrug en Linkebeek verder een dreume die overdag veel aandacht vraagtbdus blij dat ze s avondspits in bed ligt.