Hoi porkie, ik heb een keizersnede gehad. Het is mij op zich tegen gevallen, maar dat komt meer omdat ik op was denk ik. 3 dagen weeen gehad, daarna op dag 4 smorgens ingeleid, zonder ruggeprik en de ontsluiting vorderde niet, dus s avonds rond 9en een keizersnede gehad. Mijn meisje was ook op en was er niet zo best aan toe. Mijn litteken is mooi hersteld.
ik heb ook een keizersnede gehad. Waarschijnlijk word dit weer een keizersnede. Ik heb echt geen last gehad van de wond. kraamhulp en vk stonden versteld hoe goed ik te pas was. Je kunt ook vragen of ze een vrouw vriendelijke keizersnede mag. Dan blijft je kleine gewoon bij je. In sommige ziekenhuizen doen ze dat al
Omdat ik endometriose heb en dit zou en rede kunnen zijn dat ik niet gewoon mag bevalle waarom juist heb ik niet echt begrepen. De gyn ging mijn dossier op vragen bij de professor in Leuven en volgende keer zal ik wel meer weten denk ik.
@ lonny: hier nog eentje die nog niets gekocht heeft. Ik kan mij precies nog niet hechten aan de baby. Eerst die vreselijke misselijkheid, dan die nekplooi van 2,2mm waar ik me nog steeds zorgen om maak, maar vooral omdat hoe dichter de geboorte van dit kindje komt, hoe dichter ook 't afscheid van mijn mams komt die terminaal ziek is en geen jaar meer heeft, misschien is ze er zelfs niet meer als de kleine komt. Ik kan dus echt niet uitkijken naar de geboorte, het lukt me voorlopig echt niet om te genieten en blij te zijn
Het is ook echt een rot situatie waar je in zit. Ik kan niet zeggen dat ik je begrijp. Maar het lijkt me vreselijk. Probeer hoe dan ook positief te blijven. Ook al is het heel moeilijk. En kan je niet genieten van je zwangerschap. Probeer dan het beste ervan te maken. Je komt er wel meid. Dikke knuf
Andastra ik had laatst een echo toen zei hij ziet er prima uit. Ik had toen jouw verhaal al gelezen en dacht vraag eens wat niet goed zou zijn. Hij zei pas boven de 3mm is de kans dat het niet goed zit Groter. Dan is 0.8 verschil best nog veel. Probeer echt te genieten joh hoe moeilijk het ook is! Misschien helpt het juist om wel iets te kopen... Succes met afwachten nog. Hier voel ik me inmiddels prima. Alleen wat ik heel erg merk ik ben juist minder emotioneel. Juist harder. niet meer misselijk geweest. En kan niet wachten op de pretecho. Willen zo graag weten wat het gaat worden! Ik hou niet zo van die spanning. Haha MIjn buik groeit lekker door. Mensen durven nu gewoon echt te vragen of ik zwanger ben. Foto is van 12+5
Mooi buikje JTLKM! ik ben inderdaad ook super nieuwsgierig wat het wordt. Ik zei heel stellig een jongen, maar nu begin ik te twijfelen... hier, ik ben nu 2,5 kg afgevallen zonder te spugen. niets smaakt me. 2 happen spinazie 's avonds en ik hoef niet meer. vlees is al langer een probleempje, zalm wat ml at moest ik van kokhalzen. fruit, koekjes, chips niets vind ik nu echt lekker... ik hoop dat het snel over gaat want dit is niet leuk
Ik hoop dat 't zal beteren als ik over 9 daagjes weet wat 't zal worden Ik was 5kg afgevallen, maar er zitten er al 3 terug bij in 1 week al denk ik dat 't ook voor een deel vocht is, want mijn vingers en voeten zijn duidelijk dikker!
♥DECEMBER MAMA'S♥ 10 December 2013: - Rachster (32 jaar) Derde kindje 11 December 2013: - XxDxX (26 jaar) Eerste kindje 13 December 2013: - Lonny (33 jaar) Derde en Vierde kindje 14 December 2013: - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje 15 December 2013: - Knuffie23 (27 jaar) Tweede kindje - Denisja (24 jaar) Tweede kindje 16 December 2013: - Mootje1982 (30 jaar) Eerste kindje - JtlKim, (23 jaar) Tweede kindje 17 December 2013: - Andastra (26 jaar) Tweede kindje - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje - Jezz (28 jaar) Eerste kindje - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje 18 December 2013: - Vivian (29 jaar), Tweede kindje - Nathaliiej (23 jaar) Eerste kindje 19 December 2013: - Annemieke1983 (29 jaar) Eerste kindje - Echtniet27 (? jaar) Eerste kindje - Annekevdz (34 jaar) Derde en Vierde kindje 20 December 2013: - Salamander (25 jaar) Eerste en Tweede kindje - Porkie (23 jaar) Eerste kindje 21 December 2013: - Rosa1602 (32 jaar) Tweede kindje - Anoniempje25 (26 jaar) Eerste kindje - Xxxxe (? jaar) Eerste kindje - Roos26vd (26 jaar) Eerste kindje 22 December 2013: - Tieta (25 jaar) Eerste kindje - IS88 (24 jaar) Eerste kindje 23 December 2013: - Margjelinde (27 jaar) Eerste kindje 24 December 2013: - Dreamer2012 (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) - Kimm24 (? jaar) ? Kindje - Butterfly1984 (28 jaar) 3e Kindje 25 December 2013: - Mermaid (? jaar) Tweede kindje - Limo (27 jaar) ? kindje 26 December 2013: - Guusje1987 (26 jaar) Eerste kindje - Kheyra (32 jaar) Eerste kindje - Amirahussein (36 jaar) Vierde kindje - Yip (37 jaar) Derde kindje - Mamavanmenm (29 jaar) Derde kindje (waarvan 1 engeltje) 27 December 2013: - Prutske (28 jaar) Tweede kindje - Vallie87 Eerste kindje 29 December 2013: - GFH (Wendy) (32 jaar) Eerste kindje 30 December 2013: - Debs1 (31 jaar) Eerste kindje - Miran78 (34 jaar) Eerste kindje - SannevH (29 jaar) Eerste kindje - Pietel (31 jaar) Eerste kindje - AKB3 (28 jaar) Eerste kindje 31 December 2013: - Poekies (29 jaar) Eerste kindje - Mariel Eerste kindje 1 Januari 2014: - 25012010 (24 jaar) Tweede en Derde kindje Datum onbekend: - Habibas (? jaar) Derde kindje - Butterfly1984 (28 jaar) Derde kindje - Seentjuh (28 jaar) Tweede kindje Vlindertjes - Troelaa (27 jaar) - Melkchocolaatje (30 jaar) - Pharilla (34 jaar) - Mamsie86 (26 jaar) - Yinxy (29 jaar) ♥ Afspraken - Echo's & Controles♥ Juni Week 24 - Miran78, 10 juni Controle echo zk - Knuffie23, 10 juni vk - Rachster, 10 juni vk - Jezz, 10 juni vk - Lonny, 10 juni gyn - 25012010, 12 juni gyn - Poekies, 13 juni vk termijn echo - Mamavanmenm, 13 juni vk - Nathaliiej, 14 juni vk - AKB3, 14 juni intake vk Week 25 - Annekevdz, 17 juni Gyn - Miran78, 18 juni Termijnecho - Butterfly1984, 18 juni Gyn - GFH, 18 juni echo academie vk - IS88, 19 juni Vk - Denisja, 21 juni Geslachtsbepaling - Andastra, 21 juni Geslachtsbepaling Week 26 - Amirahussein, 24 juni vk - Lonny, 25 juni Gyn Week 27 - Andastra, 1 juli echo - GFH, 2 juli vk - JTLKIM, 2 juli VK - Annekevdz, 3 juli suikertest - Nathaliiej, 3 Juli Pretecho geslachtsbepaling - JTLKIM, 4 juli Pretecho - MamaEl, 4 Juli Vk - MamaEl, 6 Juli Geslachtsbepaling Week 28 Week 29 - GFH, 16 juli geslachtsbepaling Week 30 Week 31 - MamaEl, 29 Juli 20-weken echo - Jezz, 29 Juli 20-weken echo - Mootje1982, 29 Juli 20-weken echo
@Lonny, goed zo meid, lekker shoppen en gaan genieten, hoe moeilijk het ook kan zijn.. Natuurlijk is het superspannend, maar zolang die kleintjes het goed doen, toch proberen om er lekker van te genieten! @Nathalliej, jij ook zo nieuwsgierig naar het geslacht? Ik heb de geslachtsbepaling 'pas' met 16,5 week, maar de week ervoor lukte niet. Ach, dan is de kans steeds groter dat het ook goed te zien is he Enne, bedankt voor het updaten van de lijst @Porkie, ik heb ook een keizersnede gehad bij mijn dochter, omdat de ontsluiting maar niet vorderde, madam lag er niet helemaal goed voor.. Op dat moment was ik blij dat ze haar eruit haalden, dus ik vond het prima. Achteraf vind ik het zeker jammer dat ik dingen gemist heb, zoals meteen huid op huid contact, het wegen, de scores etc. Maar gelukkig mocht ze daarna lekker bij manlief op zijn blote borst. Toch hoop ik dat het deze keer gewoon lukt en dat het anders op de manier kan zoals Limo het zegt. Ik ben verder gelukkig goed hersteld van de keizersnede en heb weinig last van de wond gehad. @Andastra, wat een moeilijke situatie meid, dan lijkt het me ook erg moeilijk om te genieten! Want wat je moeder betreft wil je het liefste dat de tijd stil blijft staan.. Ik hoop zo dat ze jouw kleintje nog mee mag maken! Sterkte! En wow.. jij weet over 9 dagen al wat het wordt! Dat is echt al snel! Ik ben benieuwd @JTLKIM, wat een prachtig buikje meid en wat ben jij slank zeg Echt mooi! @IS88, vervelend he, als niks je smaakt.. Hier gaat vooral het warme eten er niet goed in en komt er zo nu en dan ook nog weleens wat uit. Brood gaat gelukkig goed. @GFH, leuk hoor, spannend he wat het gaat worden!!
Misschien kunnen jullie het warme eten tussen de middag proberen te eten en dan savonds gewoon een paar boterhammen ofzo. Ik was echt in week 12 bijna zo goed als van mijn misselijkheid af. Ik hoop dat jullie gauw van de misselijkheid af zijn. En weer lekker kunnen eten.
Ben wel echt blij met mijn buikje. Maakt het allemaal steeds echter. Ik eet ook nog steeds super weinig ook al ben ik niet meer misselijk. Ben nog steeds 2,5 kg lichter dan voor ik zwanger was! Wij eten door de week smiddags warm ivm het werk van VL. Ik moet zeggen dat ik dan een paar extra happen weg krijg. Daar in tegen heb ik nu echt ontzettende trek in zoetigheid. Snoep en chocola. Hartige dingen juist weer niet! Maar brood met zoet beleg smaakt me weer helemaal niet en nu met vlees of kaas. En is normaal altijd anders om.