15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @25012010 Hier nog een pcos-er, alle onderzoeken gehad in het ziekenhuis, maar hadden zelf gekozen om nog 9 maandjes zelf te proberen. Al was het toen die eerste maand al raak. Meevallertje dus. Jij lang in de mmm gezeten? Als ik lees dat je gespoten hebt en iui heb ik zo'n vermoeden van wel.

@Lonny, herken dat wel hoor. Hier inmiddels ook al 11,5 week, maar heb ook nog echt helemaal niets gekocht. Vind het gewoon nog zo vroeg en kan mij er ook nog niet zoveel bij voorstellen eigenlijk. Natuurlijk maken we ook plannen en denken we wel over dingen, maar willen eigenlijk zelf wachten tot de 20 weken voor we echt dingen gaan kopen.

@JTLKIM, wow wat heb jij al een mooi buikje zeg!

@Lonny, En jij ook al zo'n mooie buik!

Hier morgenochtend intakegesprek bij de verloskundige. Ben benieuwd of we ook het hartje gaan horen. Hoop het wel. Als alles daar goed zou zijn gaan we het ook op fb zetten denk ik. Ben benieuwd naar de reacties. Naaste familie en vrienden weten het al.
    En wat betreft m'n buik weet ik echt niet wta ik ermee aan moet. Duidelijk dikker, maar ziet er meer uit alsof ik opeens gewoon veel dikker ben geworden, omdat het eigenlijk gewoon alleen opgezette darmen zijn die je ziet... Heb al wel lekker wat lange (positie)shirts en tuniekjes gekocht, maar durf ze nog niet echt aan, omdat ik mij er gewoon dik in voel. Ben ook al 2 kg aangekomen inmiddels...

2. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Mooie buikjes dames.

Ben net met spoed onder algehele narcose geopereerd. Weer aan een bartholin cyste. Was de 8e keer dat ie terug was. Nu ben ik er als het gped is voorgoed van af. Ben nog een beetje wazig. Dus het kan zijn dat ik niet echt goed uit mijn woorden kom. Hihi. Als het goed is mag ik over een uurtje weer naar huis. Jeeeeeej. Met de babys is alles goed gelukkig. Was wel ff schrikken vsnmiddag. Maar alles is goed gekomen. Zo moest het ff kwijt hoor.

Fijne avond dames!!

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh jeetje zeg! Een bartholin cyste ... wat is dat? Sterkte en beterschap.

4. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lonny, wow dat is schrikken zeg. Lijkt me niet echt een lekker plekje om geopereerd te worden... Sterkte met je herstel!

5. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poehee das heftig Lonny, maar waarom was het zo ineens?

6. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik werd er vanmorgen mee wakker. Toen een uur later was hij dubbel zo groot. En bleef groeien. Dus er moest snel werk van gemaakt worden. Moestnog 6 uur wachten hoor. Omdat ik nuchter moest zijn. Maar het is nu helemaal verholpen als het goed is.

Had de uitslag van de bloedtest van mijn vriend ook gelijk gehad. Die heeft ook antistoffen c. Maar dan te tegenpolen van de mijne. Dus weer bloed laten afnemen om te bekijken wat het bloed van de kindjes zijn. Als ze mijn bloed hebben is er bijna geen gevaar voor de kleintjes. Maar hebben ze die van mijn vriend. Dan brengt het toch risicos met zich mee. Het is weer afwachten.
    Maaaar ondanks dat. Blijven we positief:D

Ik.ga nu lekker mijn bed in.

Fijne avond dames
    En slaap lekker alvast.:D

7. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    oei heftig Lonny, doe rustig aan en denk om jezelf en beebjes he!

over een uurtje zit ik bij de vk, ben benieuwd.. Kladblok ligt klaar want ik vergeet toch alles te onthouden:)

8. JTLKIM

JTLKIM Actief lid

23 nov 2012
    157
    0
    0
    Oh jakkes Lonny!! Beterschap. Hoop dat je geen nasleep van de narcose hebt. Ik kon ruim een maand heel slecht in slaap vallen.

Zou wel echt super voor je zijn als het nu idd nooit weer terug komt!

9. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Dank je Jtlkim. Als ie nu nog terug komt hebben ze iets niet goed gedaan.

Nathaliiej. Haha. Dat doe ik ook altijd. Neem ook altijd mijn schrift mee. Ik ben ook echt een zeef. Veel succes bij de vk.

10. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Zooo terug van de controle..

Ik zou dus naar het hartje gaan luisteren. Maar mn buurvrouw en ik snapten het al niet, zij loopt 1 dag voor, en gaat dat pas over 2 weken doen..
    Wat bleek nou; ze hadden een fout gemaakt, ik had pas over 2 weken gemoeten, en rond dit termijn kan het volgens hun nog schadelijk zijn voor het gehoor om te luisteren..
    Dus wat gebeurde er; Nou mevrouw, dan maken we toch even een echo!:D:D:D

Mijn termijnecho was een ramp, omdat ik amper 10 seconden kijken kon.. en nu heb ik een paar min naar mn beebje kunnen kijken..
    Wild schoppend en slaand..:) Ghehhe ik zit nu ergens bovenop een grote wolk:D
    Ze meette wel even of het goed groeide, ze kwam 1 dagje korter uit, maar beebje lag krom, dus dat maakte dat verschil. Datum aanpassen doen ze niet meer na de termijnecho.

Nu is VL natuurlijk aan het balen dat ie niet mee was.
    Hij heeft net nieuw werk, en tsja vrij nemen is dan niet zo leuk. En omdat het 'alleen' hartje luisteren zou zijn, en de info, heeft ie geen vrij genomen:)

Bloeddruk was goed, hoefde niet op de weegschaal.
    Alleen mn suiker is een beetje aan de lage kant maar tvalt nog binnen de normaal waarden dus dat is goed..

Zie hier; Onze liefde:)

11. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw wat een mooi echo meid! Gefeliciteerd.
    Bij luisteren ze geen hartje voor de 12 weken omdat ze idd niet weten of het schadelijk is voor het kindje. Bij mijn bureau doen ze het dus vanaf de 13 weken. Wel grappig hoe ieder bureau weer andere regels heeft !

12. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ziet er prachtig uit hoor nathaliiej. Mooie echo.:D

13. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Thanks dames!

Stiekem ben ik wel blij dat ze nog geen hartje wilden luisteren.. echo is toch een stuk leuker haha.

Over 2 weken 5 dagen pretecho, over 4 weken weer controle bij de verloskundige, en voor de 20weken echo over een week of 7 moet ik nog een afspraak maken.. Dus voor ik zie mn ukje bijna alweer haha:)

14. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    JTLKIM Zo herkenbaar van die gekke eet voorkeuren opeens. En bij mij lijkt het ook per week te verschillen!

Nathaliiej mooi buikje hoor!

Wow Lonny je hebt echt al een flinke buik! Echt heel mooi rond!! Wauw!

JTLKIM dat heb ik ook ja, dat je met een jurkje aan meer een buikje hebt als met een broek.

Lonny pfff wat schrikken! Opeens onder het mes! Wat is het verschil tussen een cyste en een bartholin cyste??

Wauw Nathaliiej zomaar opeens een echo! En wat een mooi plaatje zeg! Kan me wel voorstellen dat je vriend ervan baalt. Maar ja, nieuw werk is ook belangrijk.

--> hier... De afgelopen week lijkt voorbij gevlogen, terwijl ik het tot de 12 weken allemaal zo lang vond duren... Maar ja wel lekker eigenlijk. Ik heb trouwens nog een vraagje aan de meiden die ook onder controle bij de gyn komen:
    hebben jullie al een hartje gehoord? Doen ze dat wel in het ziekenhuis? Ik heb helaas de hartjes nog niet gehoord terwijl ik van veel lees dat ze het hartje al hebben gehoord. (een vriendin van mij ook, al met 9 weken!)

15. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie duidelijke echo zeg!
    Wij hebben het hartje met 11 weken al gehoord. Tijdens de echo.:(
    En afgelopen maandag bij de VK met een (ik denk) dopler.

Raar eigenlijk dat het zo veel verschilt eigenlijk.
    Maar gewoon gaaf dat je een extra echo hebt gehad.

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Mooie echo hoor!

Ik heb ook nog geen hartje gehoord. Pas bij de volgende controle op 2 juli en en dan ben ik 14+2.

17. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @buikjes: mooi allemaal zeg!! Lonny, dat is echt al een dikke buik zeg! Maar dat mag ook met een tweeling, prachtig hoor!

@Lonny, wat schrikken meid, opeens in het ziekenhuis en onder het mes! Gelukkig met de baby's nog alles goed! En nu maar hopen dat ze jouw bloed hebben! Rustig aan doen he!

@Nathaliiej, helemaal niet erg lijkt me nee, een extra echo;) Mooie fotootjes meegekregen zeg! Bij mijn laatste echo (12w3d) heb ik het hartje wel gehoord. Maar dat is blijkbaar echt verschillend per vk.

@hier gaat het gelukkig goed de laatste weken, begin steeds meer te genieten en te beseffen dat ik echt weer een baby'tje in m'n buik heb. Begin ook al aardig te groeien, zal proberen straks ff een fotootje van mn buikje te maken;) Geniet er allemaal van meiden!

18. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Mamaei. Ik zal zeker rustig aan doen. Ben benieuwd naar je buikfoto.:D

Salamander. Ja groot is ie al he.

Een bartholyn cyste word veroorzaakt door een kliertje bij de vagina die ervoor zorgt dat je vocht aanmaakt aan de buitenkant van de vagina. Als dat kliertje verstopt raakt en zijn vocht niet meer kwijt kan. Krijg je dus een cyste. En dat kan flink groeien. Veel pijn doen. (Een vervelende klier dus) Want het is uiteindelijk een onsteking. En dat was gevaarlijk voor de babys. Vooral nu ik zwanger ben en een behoorlijke libido heb tegenwoordig. Maakte dus meer vocht aan en raakte dat ding sneller verstopt. Gelukkig had ik alleen last aan 1 kant. Die andere kant is nooit dwars om het zo maar te zeggen. Het was de 8e keer dat dat gebeurde. Was al meerdere keren aan geholpen. Door alleen open snijden bd huisarts. Wat zeeeeer pijnlijk was. En was al eerder geopereerd. Maar dat had dus geen enkele nut gehad. Nu hebben ze de klier helemaal verwijdert. En daar ben ik heel blij mee.:) Was het ook helemaal zat.

19. KimSQ

KimSQ Nieuw lid

2 jun 2013
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal!
    ik ben uitgerekend op 23 december! ik ga even mijn best doen om alles bij te lezen hier ;)

20. Jezz

Jezz Actief lid

3 sep 2012
    353
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom en succes! :D

Deel Deze Pagina