15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Gefeliciteerd GFH!!:D

Ik voel me een koe vandaag..
    Lijk ineens zoooooveel dikker.. ;)

2. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Thnx :)

3. 25012010

25012010 Niet meer actief

van harte GFH

4. AKB3

AKB3 Actief lid

6 jun 2012
    309
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy, leuk, gefeliciteerd!!! Plannen om nog voor de kleine komt te trouwen, of daarna?

@Denisha, dat van dat dik lijken herken ik wel ja. Ik voel me ook gewoon eerder dik dan dat ik zwanger lijk. Dikke buik van m´n darmen en ook voller geworden in m´n gezicht. Wel mooi buikje trouwens hoor op de foto!

Vandaag 12 weken. Al voel ik mij pas zeker als ik vrijdag ook het hartje heb gehoord. Zo niet ga ik vragen of ik niet toch nog een echo mag. Ze willen nu gewoon de echo op 9 weken aanhouden als termijnecho.

5. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Dank jullie wel :)
    We gaan nog trouwen voor de baby komt. Waarschijnlijk eind september. Vriend gaat deze week de gemeente bellen wat er dan nog mogelijk is.

6. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    O wauw wat spannend, dat schiet al op!! Heerlijk vooruitzicht dus!
    Dat wordt trouwen in een positiejurk, ben benieuwd hoe je eruit gaat zien!

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Haha ja, ik ook!

8. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    @Wendy, gefeliciteerd meid! Leuk zeg!! Geniet van de voorbereidingen enzo:)

@Salamander, balen dat je steeds weer beroerd bent! Hopelijk blijft het nu de goede kant op gaan.. En ik hoop ook dat je straks na je zwangerschap snel een leuke baan krijgt!

@Denisja, je buikje begint te komen hoor! Wow.. vrijdag al weten wat het wordt.. Ik ben benieuwd! Moet hier nog 2,5 week wachten..

@Mootje, hopelijk voel je je snel beter meid, niks aan als je zo beroerd bent!

@AKB3, ik hoop dat je vrijdag het hartje hoort! En je hebt groot gelijk dat je anders om een echo vraagt. Jammer dat je niet rond deze termijn nog een termijnecho krijgt, dat geeft toch weer rust he..

@Iedereen, sterkte met de warmte vandaag en geniet ervan!

9. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    YEAAAHHHHH WE HEBBEN DE 12 WEKEN BEREIKT! Ik ben zo blij maar ook onzeker. ik denk dat dat pas weg ga als ik de kleine voel. maar het is wel een gerust stelling dat we uit de gevaren zone zijn. Mn buikje is al zichtbaar zal van de week weer eens een foto plaatsen. Fijne dag iedereen kus sas

10. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

GFH, gefeliciteerd!!! zag je het aankomen het huwelijksaanzoek?

volgens mij heeft iedereen inmiddels de 12 weken bereikt :D joehoe, een dansje!

@ hier, ik heb al een paar weken nu dat ik slecht kan eten. zondag wezen kanoen met vrienden en pannenkoeken gegegeten bij mn favoriete pannenkoekenrestaurant. Eindelijk 3/4 pannenkoek opgekregen jeeeuh!
    deze week ben ik wel erg vermoeid, kan mn bed niet uitkomen en ik heb geen zin meer om te werken. pff aftellen tot de vakantie nog 4 nachten en we zitten in het vliegtuig!! :D

11. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    Haha ja volgens mij ben ik een van de laatste. Mooi vooruitzicht een vakantie. Hier nog acht werken wachten.

12. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een fijn vooruitzicht die vakantie!!! waar gaat de reis naar toe?? voordien nog even een bakkie doen?

13. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    de reis gaat naar... *tromgeroffel* ... ;) ... Zuid-Afrika.
    nog één keer met z'n tweetjes een mooie rondreis maken, zo'n zin in!!!

koffie is prima, ik schiet wel wat in hihi :)

14. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waauw, wat gaaf enne groot gelijk hoor :)
    Leuk ik zie het vergaderverzoek wel verschijnen!

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Het huwelijksaanzoek zag ik totaal niet aankomen. Vriend is altijd tegen trouwen geweest. En ook nu ik zwanger ben vond ie het niet nodig. Erkennen, testament en die hele mikmak zou ook prima zijn. Ik had me er al bij neergelegd en het maakte me ook niet zo veel uit. Dus ik was totaal verrast! Het wordt gewoon een kleine bruiloft met alleen onze ouders, broertjes, zusjes, aanhang daarvan en onze beste vrienden. Ik hoef geen grote bruiloft met alle poespas. Dat past ook niet bij ons.

Maar goed.
    Ik ben vanochtend bij de Academie voor Verloskunde geweest. Als zwangere voor 2 meiden die examen Echoscopie hadden. Super leuk. Onze kleine ruim 1,5 uur mogen bekijken. Hij/zij was lekker druk. Mn schoonmoeder was meegegaan en zij vond het heel bijzonder. Is haar eerste kleinkind.

16. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Wauw IS88, naar zuid-afrika!! Lijkt me heel bijzonder! Wat een heerlijk vooruitzicht zeg!

Hier na gister even een goeie dag te hebben gehad, weer beroerd... :( bah bah bah! ben er nu wel klaar mee hoor! ik zit nu ook het liefst binnen want buiten wordt ik helemaal niet goed.. O ik hoop toch zo dat het gauw echt beter mag gaan!

17. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Pfffff het liep een uur uit in het ziekenhuis, wat was het warm daar.......
    Maar alles was goed, de echo was super gaaf om te zien, wat is de kleine hard gegroeid zeg, wat een lange benen, Hahaha.
    Hij/zij was 9.3cm en erg beweeglijk, dus geen super mooie echo-foto meegekregen......

Ik blijf dus wel onder controle van de gynaecoloog...... elke 3 weken op controle.
    Ook staat de 20 weken echo gepland en wel op 7 augustus, mijn verjaardag!

18. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hoi hoi!
    Ik ben vanmorgen weer bij de vk geweest. Gewoon controle, maar omdat ze de vorige keer vergeten was foto's af te drukken maakte ze nu weer een echo! Ik ben echt helemaal in love ♥♥♥

Ze durfde een vermoeden uit te spreken hoewel de praktijk dat nooit doet. Ze denkt een...... Meisje!

19. mootje1982

mootje1982 Bekend lid

24 mrt 2013
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waaauw wat gaaf!! hele mooie foto enne een meisje super tof!

Ik ben heel benieuwd naar mijn pretecho a.s. maandag, dan ben ik precies 15 weken :)

20. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Bij mij is de pretecho vrijdag al, ben zooooooo benieuwd!

Deel Deze Pagina