15-31 December 2013 Mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door BellaNoa, 3 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @vivian .ja idd. Misschien speelt dat ook wel mee. Haha.

Nou ik ga gauw mijn bed in.
    Welterusten dames!

2. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

♥ DECEMBER MAMA'S ♥
    - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje
    , 14 december 2013
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013
    - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013
    - Rachster (32 jaar) Derde kindje, 15 december 2013
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Lonny (33 jaar) Derde kindje, 17 december 2013
    - Nikky82 (30 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013
    - Nathaliiej (22 jaar) Eerste kindje, 18 december 2013
    - Vivian (29 jaar), Tweede kindje, 18 december 2013

♥
    Afspraken - Echo's & Controles
    - Amely86, 16 april eerste echo
    - Troelaa, 25 april eerste echo
    - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo
    - Rachster, 25 april controle verloskundige + echo
    - Denisja, 2 mei eerste echo, 3 mei intake verloskundige
    - Andastra, 2 mei controle verloskundige + echo
    - MamaEl, 3 mei eerste echo

Ik heb het lijstje even veranderd :) De namen bij afspraken staan in dezelfde volgorde als de lijst erboven, dus niet op datum van afspraak, zo is het voor mezelf makkelijker aan te passen als er weer een nieuwe datum bekend is voor de volgende echo of afspraak.

Lijkt me ook leuk om in de lijst aan te geven, wie wat wil gaan doen, dus de vraag aan jullie. Willen jullie thuis bevallen of in het ziekenhuis? Borstvoeding of flesvoeding? En het geslacht zet ik erachter wanneer het bekend is bij iemand.

3. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
  4. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik zou me geen zorgen maken, je test ziet er goed uit en die steekjes zijn normaal!

Ik denk dat ik ga stoppen met testen, want ik word helemaal gek van die streepjes. Die van vanmorgen is lichter dan die van gisteren :(

Zal vanaf nu gewoon de resultaten van mijn bloed afwachten en zien wat er gebeurt...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,2 KB
      Weergaven:
      25
  5. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik stop ook met testen. Word er echt tuureluurs van.
    Dat testje van jou ziet er ook goed uit hoor.

Nou gelukkig zijn die steekjes normaal.
    Ik kan ze namelijk niet herinneren toen ik in verwachting was van mijn jongens. Vandaar dat ik me zorgen maakte.

6. Denisja

Denisja Bekend lid

7 feb 2013
    693
    7
    18
    Goedemorgen, hier een nacht met weinig slaap, zoontje steeds wakker en huilen, ik vermoed tanden.

Mooie lijst! Ik wil graag ik het bevalcentrum bevallen. En ik ga borstvoeding geven!

Fijne dag allemaal, ik ga uit bed en de hele dag werken...

7. Andastra

Andastra Actief lid

15 sep 2012
    454
    0
    0
    Ik beval sowieso in het ziekenhuis (België) en ga enkel de eerste dagen borstvoeding geven en al direct bijvoeden. Ik produceer te weinig melk en heb mijn dochter de eerste maand honger laten lijden omdat ik het niet wist. Baby 2 wil ik dat niet aandoen. Dus ik wil hem/haar wel het colostrum geven, maar daarna afbouwen.

8. mamaEl

mamaEl Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.088
    221
    63
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal!

@Vivian, ik heb inderdaad al een dochtertje ja, een heerlijk meisje van 1,5!

@Lonny, balen dat je zo moe bent! Hopelijk kun je snel weer wat beter slapen! Je test ziet er trouwens super uit, maak je geen zorgen meid, je darmen doen ook vaak raar als je zwanger bent, dus daar kunnen de krampen ook vandaan komen.

@Andastra, nou, morgen weet je in ieder geval hoeveel HCG je hebt.. Jammer dat je niet wat sneller de uitslag krijgt, maar je test ziet er mooi uit meid!

@BellaNoa, ik ga verplicht in het ziekenhuis bevallen omdat ik bij mijn dochter uiteindelijk met een keizersnee ben bevallen. Ik ben wel van plan om borstvoeding te gaan geven maar ik denk alleen de eerste 3 mnd. Ik heb geen baan waarbij je makkelijk even kunt gaan kolven, dus als ik weer ga werken stop ik er waarschijnlijk mee (zo heb ik het bij mn dochter wel gedaan).

@Denisja, ook al zo moe.. het hoort er wel een beetje bij he? Bij mij valt het overdags wel mee, maar 's avonds duik ik het liefst vroeg mn bedje in!

@bloedgroep, ik heb O+ dus geen spuiten nodig;)

@allen, wat is het toch gezellig om zo lekker te kletsen met elkaar! Dat maakt de tijd tot aan de eerste echo toch wat makkelijker! Leuk hoor, over een paar weekjes als alles goed gaat kunnen we buikjes showen, haha:)

9. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Meiden, mijn naam is gewijzigd

Nieuw profiel. Door m'n verhalen in december zou iemand me zo herkennen Geschiedenis kon niet worden verwijderd dus nu wordt dat account verwijderd

10. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    #290 JoyofLiving, 10 apr 2013
    Laatst bewerkt: 10 apr 2013
    ♥ DECEMBER MAMA'S ♥
    - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje
    , 14 december 2013
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, ziekenhuis, BV,15 december 2013
    - JoyofLiving (26 jaar) Derde kindje, ziekenhuis, FV,
    15 december 2013
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, bevalcentrum, BV,17 december 2013
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, ziekenhuis, BV & FV, 17 december 2013
    - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, ziekenhuis, BV, 18 december 2013

♥
    Afspraken - Echo's & Controles
    - JoyofLiving 1 mei controle verloskundige + echo

11. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Goedemorgen meiden,

JoyofLiving, Ik wil ook borstvoeding proberen en dat naar een paar maanden gaan afbouwen. Ook zover ik het nu in gedachten heb, wil ik in het zkh bevallen. Maar kan best zijn dat ik van gedachten verander ;)

Bah, vandaag niet zo fit opgestaan als gisteren. Heb last van mn onderrug en kan niet zo goed naar het toilet.

Weer mooie testen gezien! En idd gewoon stoppen met testen dames! Want zelfs al knallen je testen wil het nog niks zeggen, niet om je bang te maken. Maar spreek uit ervaring. Ik weet dat de eerste echo nog ff duurt maar probeer te genieten. (ben ik iig dit keer wel van plan)

Vandaag ga ik lekker een chilldag houden. Heb gisteren van boven naar beneden alles gedaan en savonds nog twee uurtjes gewerkt. Was gebroken toen ik thuis kwam. En dat voel ik vandaag denk ik ook.

Waarom duurt het trouwens zolang voor je de bloed uitslag krijgt? Naar zoveel dagen is het toch weer verhoogd :(

12. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lonny, ik had op 4w1d ook wat steekjes en een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Een dag later was het weer weg, denk dat het te maken heeft met het groeien van de baarmoeder. Geen zorgen en je testje ziet er goed uit!

@ Andastra, is deze lichter? Kun je de testen onder elkaar zetten en een foto maken?

@ Bloedgroep, ik heb eigenlijk geen idee wat mijn bloedgroep is :)

@ Hier, zo even boodschappen doen. Ze schijnen voortaan bij Action zwangerschapstesten te verkopen, 2 voor € 1,50. Ik ga eens kijken :D Nu kan het nog haha.. Straks naar de maatschappelijk werkster, ben benieuwd. En daarna een nieuwe laptop kopen met m'n moeder want die van haar is kapot. Nu hadden we gisteren al wat gekeken op internet... en ik had zelf een hele mooie gezien, een witte! Dus ik zit ml al lief aan te kijken want mijn laptop laad niet echt meer op, dan moet ik die stekker vasthouden.. maar hij vindt het niet nodig haha.. hoop dat ik m straks zo ver krijg als ie m in het echt ziet :D

13. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Bloedgroep, ik heb het denk ik 3x laten testen en ben het alweer vergeten, maar volgens mij was het wel goed, geen spuiten nodig zover ik toen heb meegekregen.

Laptop, ik ben volgende week donderdag jarig en wij hebben twee goede laptops thuis, maar wilde een tablet, haha. Komt manlief vrijdag nacht met een Samsung Galaxy Tab 2 thuis :D:D:D Mijn verjaardagscadeautje, woeeiii!! Blij mee!
    Heb je foto van de laptop die je wil, JoyofLiving?

14. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    nou je heb weer een mooie naam. joyofliving:D

15. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dit is de laptop :)

@ Troelaa, aaahh leuk een tablet. Hier zou het ook wel handig zijn ja als we de Galaxy tab zouden nemen. We hebben nu een iPad, maar het glas is al voor de tweede keer kapot, had 'm vorige maand nog laten maken! :x

@ Lonny, ja die tekst staat op de speelgoedkast van zoonlief, Joy of Living :D

16. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    @troela. idd het heeft geen zin om door te testen. ook ik weet al te goed dat het nog fout kan gaan. vanaf nu ga ik ook proberen er echt van te genieten.
    Ik heb trouwens geen idee waarom het zo lang moet duren voordat je je bloeduitslag krijgt. heb je ze al gebeld?
    geniet van je rust dagje.:)

@joyofliving. ja ik schrok echt.:$ dacht wat is dit nou. ik herken het helemaal niet. maar gelukkig hoort het erbij.
    En bij de action zwangerschapstesten wat goed. ik dacht al waar blijft de action met die dingen. is het echt zo een winkel voor.:D
    succes met je laptop.

@bloedgroepen. ik heb A positief. :)

Ik ga nu een poging wagen om de lijst aan te passen.

17. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    ♥ DECEMBER MAMA'S ♥
    - Amely86 (26 jaar) Eerste kindje, 14 december 2013
    - Troelaa (26 jaar) Eerste kindje, 15 december 2013
    - BellaNoa (26 jaar) Derde kindje, 15 december 2013
    - Denisja (24 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - Andastra (26 jaar) Tweede kindje, 17 december 2013
    - MamaEl (24 jaar) Tweede kindje, 18 december 2013
    ♥ Afspraken - Echo's & Controles
    - BellaNoa, 1 mei controle verloskundige + echo
    - Lonny, 10 mei echo, 20 mei contole verloskundige

huh wat doe ik verkeerd? ik heb hem gekopieerd en hij komt zo eruit te zien.

18. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Lonny, je moet de lijst eerst kopieren zoals ie hier in de reactie staat en daarna plakken in je reactievenster... Dan hou je ook de kleuren en de nieuwste versie staat op deze pagina ;)

19. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    ik zal het nog eens proberen.

20. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0