@ butterfly1984: misschien vind je het leuk om mee te kletsen op fb? Daar gaat 'negeren' niet omdat je je vraag in een aparte status kan stellen, je kan dus niet over het hoofd gezien worden. Liefs, Viv
we hebben een afgeschermd clubje op fb. ERg gezellig! Er komen vaak dezelfde onderwerpen voorbij. Soms nog wel meer want je kunt er makkelijker op elkaar reageren
Zeker gezellig! Reageren gaat veel sneller inderdaad. Maar hier meelezen doe ik ook nog steeds hoor en af en toe reageren.
Jep, ik zit ook op het FB groepje. Ik lees en reageer eigenlijk op beide. Erg leuk want zo heb je ook een "gezicht bij de naam"
Hier mijn echo. Weer helemaal blij dat ik ze weer even heb kunnen zien. De geslachten weten we nog niet. Want die gyn zei dat het daar nog veelste vroeg voor is. Denk dat ie niet zo een zin had om te kijken. Hier zie je boven in de echo 1 kleine met zijn billetjes en beentjes( misschien kunnen jullie al iets zien?) En onderaan de echo nog een kleine druktemaker. Hihi.
Haha, ik kan er net als de gyn ook nog niks van maken...... maar ja.... ik ben geen expert Fijn dat alles er weer goed uit zag in ieder geval, dat is toch het belangrijkste!
Ik zie ook niks.. Geen 3 streepjes maar ook geen piemeltje. Ik moet zeggen dat ik bij onze dochter t ook niet heel duidelijk te zien vond hoor! Waren ze bij jou 1 of 2 eiig?
Ze zijn 1 eiig. Ik kan er zelf ook niet echt iets van maken. Volgende keer weten waarschijnlijk wel wat voor geslacht ze gaan worden.